Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

 и малко чипиран софт на кутията ....

 

Тая кутия можеш да я "чипираш" с 200 към някой душегуб оунър с милионник дето тръгва назад, да и се радва, а ти да си инсталираш нещо за нормални хора с координация и умения за работа с три педала. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ква хибридка, дай подробности

 

Нищо особенно, просто се взема к03-029 и след съответните манипулации се напъхва вътре компресорно колело от к03-073. Това позволява с чип да се изстискат нещо около 210-220 коня на вала. Като няма да сменям кулера защото ми е още една разправия и тия магарета ми трябват само за някое изпреврване а не да давам газ като невиждал.

 

 

Тая кутия можеш да я "чипираш" с 200 към някой душегуб оунър с милионник дето тръгва назад, да и се радва, а ти да си инсталираш нещо за нормални хора с координация и умения за работа с три педала. :hilezh:

 

Аз си имам координация за 3 педала ама съм мързел чичка тиим и не ми се занимава да редим скорости. А сега както съм и при онази прокоба Динков требе да внимавам много щото нещастието дебне отвсякъде. Онзи ден нещо един ловешки донор на органи ми се заканваше даже. Ръката от скоростите ми трябва да държи други вещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяхме се свряли в такъв ъгъл от паркинга на The Mall че нямаше осветление над нас а пък трябваше да сменя фаровете ми с новите рециклирани от Оги-то. и се наложи да ползваме фенерче-функцията на аЙфоня за да си светим къде са болтовете на фаровете.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муахххахаха

Преби ме направо

Ама за фенера съм съгласен :)

Смених си у тъмното казанчето за антифриза и един Мноу гаден маркуч долу до картерА :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

По време на събора се случи нещо много странно с двигателя.Отпуши се на газ,дори когато турбото надува над 1,3 бара, не прекъсва. На няколко пъти ми се развиват  трите болта на турбото,как сте се справили с този проблем,че и други колеги са се оплаквали от това. Като си тръгвах от събора,двата външи болта бяха развити докрай,а вътрешния беше развит до половината,а аз си мислех,че се е скъсала меката връзка.На моменти буустметъра показва 1,5 бара,което малко ме притеснява, че да не се счупи нещо. И имам няколко въпроса към колегите с буустметъра,който имам. На всички ли стрелката стои малко преди нулата при угасен двигател?Митака беше показал  снимка,че и при него е така.

При угасен двигател

20150906_191514.jpg

при запален двигател на празен ход

20150906_191448.jpg

В този клип карам на газ и турбото надува до 1,5 бара http://vbox7.com/play:4d98fd9e3d

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа при мен, съвсем малко под нулата стоеше стрелката, 1,5 някъде пиква и стабилно 1,3 държи. Същия уред разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя е същия уред и  стрелката стои точно така.

 

 П.П. Що тормозите тая келева турбинка с такива "зверски" налягания? :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта си беше така и изкара 5години, след това малка цепка на топлата част, но не съм я жалил изобщо. А разликата между 1,1 и 1,3 не е особено голяма наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на турбинката. Аз имах проблем с колектора когато бях с гърнртата от абк-то и според мен ако я подобриш гърнетата няма да имаш проблеми с чугуните. А за болтовете аз реших проблема с нови от порше са 13 лв на болт , аз ги намерих в ауто 1 за 8 парчето. А за газта според мен си е от горивото, на бащата е AJL и е със гаден изпарител ( разпробивано томасето от старите). Но когато заредя някоя добра партида газ си върви без да хълца примерно ми се случва от 10 зареждания 2 пъти , според мен и налягането на зареждане играе роля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със стрелката на уреда при мен го реших по следния начин - през отвора за подсветката с една отверка внимателно напънах еластичния елемент на уреда така, че като го пусна да си застане на "0".

Проблема с болтовете - само оригинални болтове или шпилки, както и много добре укрепен даунпайп преди меката връзка. На скоростната кутия има два много удобни (явно технологични) резбови отвора М8. Малко по-назад са от оригиналния крепеж на тръбата, който също оставих. Там си направих планка/скоба, с която съм закрепил задния край на даунпайпа, а след него вече с фланец се захваща меката връзка и си продължава генерацията.

Ето нагледно:

034341630-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като съскането от разтоварващия клапан,премина в силно цъскане,се оказа,че маркуча,който влиза в турбото е скъсан и въздуха е влизал директно в него.Явно входящия въздух не е минавал през дебитомера и затова не ми е забивала,докато карам на газ.За мой голям късмет, намерих маркуч с всичките маркученца и скобички на него за 10 лв,дори N75 не беше изваден и го поставих.Сега турбото надува до 1,1,но за моя голяма сигурност ще си сложа стария N75, с който надуваше до 1,3 бара. На газ отново започваше да забива,като надуе турбото на 1 бар. За проба откачих дебитомера и драмата изчезна.Какво мога да очаквам ако карам без дебитомер и според вас защо той ми реже горивото като съм на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го правеше и на бензин веднага щях да обвиня чипа. При мен с два различни чипа имаше едно и също придърпване и на газ и на бензин още от средни обороти при доускорение.

Гледал ли си по време на движение, като е в бууст, какво се случва с диференциалното налягане на газта?! Да не би да пада прекалено много и от там да идва забиването. Газовия комп има настройка при падане на налягането (под настроената стойност) да минава автоматично на бензин.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не превключва автоматично на бензин. Бензиновата помпа я изключвам, когато карам на газ. На бензин при всякаква натоварване няма проблем. На газ се държи по същия начин,като на бензин, но когато дебитомера е изключен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е чистено, преди да се сглоби мотора. Нали се сещате какъв филм беше. Последно съм го смъквал като слагах ГИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дросела на едни 5-6к км си е пак за чистене. Много малко смрад му трябва на това животинче и е способно веднага на магарии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Антоне дай с еднакви кила сме и да видим ти с АЖЛ аз с АЕБ (к24 7000 турбо на 0.6) ама на бензин че на газ съм само колко да се движи колата 

На междени стана интригата,но Недко има подложки на задния спойлер и тежестта му беше в повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На междени стана интригата,но Недко има подложки на задния спойлер и тежестта му беше в повече

Кажи верно ли го приби да не е откачил един цилиндър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук съм сам http://vbox7.com/play:7426aab290

тук сме двамцата http://vbox7.com/play:c72cd59013 на трета предавка над 120 км/ч съединителя започна да приплъзва,но максималната скорост,която вдигнах на пистата беше 140,като си оставям разстояние,за да спра.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...