Jump to content

Въпроси за някои екстри на Ц4.


kapitango

Recommended Posts

Ясно, ще трябва да го пробвам.

Някой плевенчанин ако разбира немски на следващото събиране може да преведе от книжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита, много радост да ти носи! Искам да видя снимките, стои ли още обявата защото не се ориентирам коя е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я наснимам, но в момента съм разглобил окачването, че съм си поръчал по високи пружини и полиуретанови маншони за навсякъде и искам да ги сменя. В момента е на трупчета и няма как да я изкарам от гаража за фото сесия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Какви са тия полиуретанови маншони . И какви пружини искаш да слагаш-с какво окачване беше колатакато я взе ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Маншони за каретата, шарнирите и кормилните накрайници. Цветни са и не стареят. .

А окачването е ниско спортно. Колата вози почти като Голф и винкелите отдолу вървят на 9 см. от земята.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

а ще се продава ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве да си я караш, много и базаварийни километри!!!!!

Колега, сподели от къде взе маншоните!!  А за ниското спортното окачван помисли още веднъж....не, че ще размислиш де :-), но много "закача" отдолу. И аз съм със ниско спортно и вече няколко пъти съжалявам. Последно изкъртих напречната греда след скоростната кутия на един бордюр.

 

ПП: Поздрави за мисълтта в подписа ...прилича малко на Дънов ;-)

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за добрите пожелания на всички.

Пружините отпред вече ги смених. Даже имам човек, който чака с парите за ниските пружини, но на този етап не съм сигурен, че искам да ги продавам. Колата изглежда много красиво с ниското окачване. Лошото е че пътищата ни не струват. 

Отзад се чудя дали да сложа подложки или пак да слагам високи пружини.

Маншоните ги поръчах от тук: http://www.duraflex-bg.com/

Понеже обърках размерите на тези за шарнирите и се наложи да поръчам втори път, реших да поекспериментирам със здравината на тези, които ми остават неизползваеми. Материала е зверски здрав. Трявба ти много остър режещ инструмент за да го поразиш. С претискане и прекълцване почти нямаш шанс. За скъсване чрез опън пък изобщо няма как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер изглеждат тези маншони,и не са скъпи....я драсни правилните размери,за нашите коли,та да не мерим,преди да поръчаме....[emoji629][emoji629][emoji629]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншони на предни външни карета (На S6 са различни от тези на А6)
ф25/Ф93/h90

http://www.duraflex-bg.com/product/30/060-2.html

==============================================
Маншони на задни външни карета
ф22/Ф83/h79
http://www.duraflex-bg.com/product/25/040-1.html
==============================================
Маншони на долен шарнир
ф19/Ф37/h32
Но се поръчва ф16/Ф37/h32

Цък

==============================================
Маншони на кормилен накрайник
ф11/Ф27/h22

Цък

==============================================

Маншоните на вътрешните карета още не съм ги мерил.

 

ПП: Забравих да напиша, поръчайте си и скоби за маншоните на каретата. Скобите им са хром-никел и са много добра изработка а цената им е по левче.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

С рингове е таблото но са същия лъскав черен инокс, като лайсните на прозорците, дръжките за отваряне отвътре, колонките на вртите и релсите на тавана.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а, но колата е страшно красива. Невероятен автомобил. Мога само да ти пожелая със здраве да си я караш и само радост да ти носи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е леко казано - Уникална. Заслужава да се види наживо. Примерно на някой наближаваш събор на Калояново ;) Да си я караш със здраве. А по темата - на моето ц4 имам някакъв бутон който е между предната и задната леви врати на колоната от вътрешната страна. Знаете ли за какво служи той

Sent from my C6603 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Честито колега .
Понеже и аз наскоро се сдобих ,но с обикновено Ауди 100 - 94 година  -2.0 E 16v. Реших да не пускам друга тема (Въпросите ми са малко глупави  , но .. какво да се прави ) Как да си настроя часовника на таблото и как да пусна задната чистачка . ЗА часовника не съм предприемал никакви проби, за чистачката пробвах напред,назад нагоре,надолу - не се получава . Идеи някакви ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника и на мен ми отне доста време! Дърпаш ръчката която е на оборотомера, и я завърташ, но внимавай да не я напъваш много, че има случаи на постоянно превъртащи часовници после :)

Чистачката се пуска като буташ лоста напред(към таблото), трябва и пръскалката да сработва тогава. Ако не работи, първо прегледай бушоните, но може и моторчето да се е предало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...