kapitango Публикувано 20 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Ясно, ще трябва да го пробвам.Някой плевенчанин ако разбира немски на следващото събиране може да преведе от книжката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Да ти е честита, много радост да ти носи! Искам да видя снимките, стои ли още обявата защото не се ориентирам коя е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 +1 Честита придобивка,много безавариини километри да и навъртиш идай твои фотоси да и се порадваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Честито и от мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 21 Април 2014 Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 Честито....ГИ ще и слагаш ли?....и качи снимки,че обявата я няма вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 22 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 Ще я наснимам, но в момента съм разглобил окачването, че съм си поръчал по високи пружини и полиуретанови маншони за навсякъде и искам да ги сменя. В момента е на трупчета и няма как да я изкарам от гаража за фото сесия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cordoba16vt Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Какви са тия полиуретанови маншони . И какви пружини искаш да слагаш-с какво окачване беше колатакато я взе ? Редактирано 23 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Маншони за каретата, шарнирите и кормилните накрайници. Цветни са и не стареят. .А окачването е ниско спортно. Колата вози почти като Голф и винкелите отдолу вървят на 9 см. от земята. Редактирано 23 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!а ще се продава ли? Редактирано 23 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 26 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Ето как стоят полиуретановите маншони: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d_anev Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Честито, със здраве да си я караш, много и базаварийни километри!!!!!Колега, сподели от къде взе маншоните!! А за ниското спортното окачван помисли още веднъж....не, че ще размислиш де :-), но много "закача" отдолу. И аз съм със ниско спортно и вече няколко пъти съжалявам. Последно изкъртих напречната греда след скоростната кутия на един бордюр. ПП: Поздрави за мисълтта в подписа ...прилича малко на Дънов ;-) Редактирано 28 Април 2014 от d_anev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Мерси за добрите пожелания на всички.Пружините отпред вече ги смених. Даже имам човек, който чака с парите за ниските пружини, но на този етап не съм сигурен, че искам да ги продавам. Колата изглежда много красиво с ниското окачване. Лошото е че пътищата ни не струват. Отзад се чудя дали да сложа подложки или пак да слагам високи пружини.Маншоните ги поръчах от тук: http://www.duraflex-bg.com/Понеже обърках размерите на тези за шарнирите и се наложи да поръчам втори път, реших да поекспериментирам със здравината на тези, които ми остават неизползваеми. Материала е зверски здрав. Трявба ти много остър режещ инструмент за да го поразиш. С претискане и прекълцване почти нямаш шанс. За скъсване чрез опън пък изобщо няма как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Супер изглеждат тези маншони,и не са скъпи....я драсни правилните размери,за нашите коли,та да не мерим,преди да поръчаме....[emoji629][emoji629][emoji629] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 (Редактирано) Маншони на предни външни карета (На S6 са различни от тези на А6)ф25/Ф93/h90http://www.duraflex-bg.com/product/30/060-2.html==============================================Маншони на задни външни каретаф22/Ф83/h79http://www.duraflex-bg.com/product/25/040-1.html==============================================Маншони на долен шарнирф19/Ф37/h32Но се поръчва ф16/Ф37/h32Цък==============================================Маншони на кормилен накрайникф11/Ф27/h22Цък==============================================Маншоните на вътрешните карета още не съм ги мерил. ПП: Забравих да напиша, поръчайте си и скоби за маншоните на каретата. Скобите им са хром-никел и са много добра изработка а цената им е по левче. Редактирано 30 Април 2014 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 много хубава кола си взел,а и старата не се предава,кара се постоянно.Честито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Мерси, Ето ги снимките от обявата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Таблото е без рингове- РЕСПЕКТ! Много по- красиво е от стандартното за А6 с рингове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) С рингове е таблото но са същия лъскав черен инокс, като лайсните на прозорците, дръжките за отваряне отвътре, колонките на вртите и релсите на тавана. Редактирано 1 Май 2014 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Извинявам се за офф-а, но колата е страшно красива. Невероятен автомобил. Мога само да ти пожелая със здраве да си я караш и само радост да ти носи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiot^ Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Колата е леко казано - Уникална. Заслужава да се види наживо. Примерно на някой наближаваш събор на Калояново Да си я караш със здраве. А по темата - на моето ц4 имам някакъв бутон който е между предната и задната леви врати на колоната от вътрешната страна. Знаете ли за какво служи тойSent from my C6603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Включва/изключва обемните датчици! Редактирано 4 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Честито колега .Понеже и аз наскоро се сдобих ,но с обикновено Ауди 100 - 94 година -2.0 E 16v. Реших да не пускам друга тема (Въпросите ми са малко глупави , но .. какво да се прави ) Как да си настроя часовника на таблото и как да пусна задната чистачка . ЗА часовника не съм предприемал никакви проби, за чистачката пробвах напред,назад нагоре,надолу - не се получава . Идеи някакви ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Часовника и на мен ми отне доста време! Дърпаш ръчката която е на оборотомера, и я завърташ, но внимавай да не я напъваш много, че има случаи на постоянно превъртащи часовници после Чистачката се пуска като буташ лоста напред(към таблото), трябва и пръскалката да сработва тогава. Ако не работи, първо прегледай бушоните, но може и моторчето да се е предало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Ако не работи чистачката имаш скъсани кабели на петата врата-багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Честито и от мен. Прекрасен екземпляр. Нямам думи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване