Jump to content

Кomon reil или PD при избор на А4 2006-2008г.?


Recommended Posts

Моля за лични впечатления от двата модела двигатели. Какви са предимствата и недостатъците им. Има ли 2.0 Кomon reil или само 2.7, V6? Все още не мога да се спра на конретен модел.

Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD е шумен, тракащ и вече не толкова ефективен като "komon reil", което всъщност е Common rail. Нямаш причина да искаш PD (тук може би добре, че се спряхме само на съкращението....)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма животно което да харесва нафтата в БГ!

Aма ако си мисли някой,че бензин и газ свястна има.....успех!

Аз карам PD карал съм доста по шумни комън рейли от този мотор!

Ама при всички случаи залагай на по новото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ДОМАНОВ

 

При А4/Б7/-2.0 TDI-140 и 170 коня моторите са Помпа-дюза,2.7 TDI и 3.0 TDI са Комън-рейл,2.5 TDI е с ГНП,1.9 TDI също е Помпа-дюза технология.

При А4/Б8/-всички дизелови мотори-2.0 TDI,2.7 TDI,3.0 TDI са Комън-рейл технология.

 

Комън-рейл технологията е по-новата,по-модерната и по-късно въведена технология на впръскване в автомобилите от ВАГ,сравнено с конкурентите от други марки.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Тонко2.0T : Колега, а запознат ли си с подробности да обясниш разликите между ПД и комън реил моторите на ауди от това боколение ? 

Предимства / недостатъци на 2.0TDI  140 и 170 и предимства / недостатъци на 2.7 TDI и как би ги сравнил помежду им ? 

Фаворит от към надеждност и подръжка ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kambone

 

ПД мотор(pump-duse)-система за директно впръскване на горивото,ползваща помпа с разпределителен плунжер в общ корпус,собствено задвижвана от двигателя и захранваща поотделно механични инжектори(с две нива на налягането) за впръскване непосредствено(на два етапа) в цилиндъра.

Системата се контролира от ЕКУ(контролер),а дюзата се управлява от налягането,подавано от прилежащата и помпа.Горивото се впръсква с до 2000 бара налягане и кпд-то е високо.

 

КР мотор(common-rail)-има помпа за високо налягане и горивото постъпва в общ тръбопровод(комън-рейл)а инжекторите се управляват електрически за оптимална работа на двигателя

Горивото се впръсква с до 1800 бара налягане.Системата се контролира от ЕКУ(контролер).

 

При А4/Б7/ разликата между 2.0 TDI PD 140 и 170 коня моторите са в дюзите/Siemens/,софтуера,турбото,въртящия момент на мотора.

 

Това са неща от обща култура,които знам.

Колегите каращи тея мотори,могат да ти дадат повече яснота,относно 2.0 TDI.

Б7-ца с тоя мотор не съм имал,само съм карал и общото с 2.0 TDI при мен е ФВ Тигуан CBBB мотора.

 

Фаворит от към надеждност и подръжка ? 

CR мотора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4 В7 всички 2.0Д са ПД ,така че няма кво да го мислиш толкова,реално нямаш избор ако си се спрял на 4-ри цилиндровия дизел .Ако държиш на КР ,при В7  такива са  6-цил. дизели -2,7 и 3.0 . При А4 В8 вече всички 2.0Д са КР ,така че ако държиш на КР  и 4-цил. дизел , трябва да се ориентираш към В8 ,които са от 2008 г. нататък .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КР мотор(common-rail)-има помпа за високо налягане и горивото постъпва в общ тръбопровод(комън-рейл)а инжекторите се управляват електрически за оптимална работа на двигателя

Горивото се впръсква с до 1800 бара налягане.Системата се контролира от ЕКУ(контролер).

Последната генерация КР работи до 3000 бара налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tonko2.0 

Благодаря за изчерпателния отговор. 

 

Иначе не държа да е КР.

Държа да е надежден и добре балансиран мотор откъм тяга/разход :)

Разходът на гориво всъщност не ме притеснява много, тъй като почти не шофирам градско, а предимно дълъг път и то не често. 
Искам хубав дизел с автоматик, Държа да не се занимавам с него постоянно и да не разбивам касичката за подръжка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната генерация КР работи до 3000 бара налягане.

Разбрах те!

 

@kambone

Ако не бързаш да купуваш,ходиш,гледаш и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посмали малко 3000 са множкooooo

http://www.atzonline.com/Article/12543/3000-bar-Common-Rail-System.html

http://delphi.com/manufacturers/cv/powertrain/common-rail-systems/high-pressure-heavy-duty-diesel/

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Third-generation common rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 3,000 bar (300 MPa; 44,000 psi).

 

Аз проверявам преди да напиша нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок но към момента налягането което се използва в текущото поколение дизели е 2, 2.и нещо макс  иначе е ясно че ще се стремят към въпросните 3000 които са пиково налягане а не постоянно...Делфи като чуят за ремонт и припадат честито на печелившите ако не се оправи нафтата редовна смяна на дюзи ще има масово....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kambone

Ако не бързаш да купуваш,ходиш,гледаш и така.

 

Не бързам, още не съм продал настоящият Пасат а и имам какво да карам. 

Не съм решил и  дали А4 Б7 или Пасат Б6, и двете комби - те са със същите мотори и скоростни кутии, въпроса е как ще ми дойдат като усещане, ще ги покарам и двете и ще преценя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различен....различен.... чак пък толкоз.  Верно не са съвсем еднакви, но.... фундаментални разлики няма. И е съвсем нормално да се двуоми между тия два варианта. Аз също се двуомих между Пасат и А4 :)   И всеки има право да сравнява каквото му е на сърце. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...