ДОМАНОВ Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Моля за лични впечатления от двата модела двигатели. Какви са предимствата и недостатъците им. Има ли 2.0 Кomon reil или само 2.7, V6? Все още не мога да се спра на конретен модел.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 След 2009г 2.0ТДИ е комън рейл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 PD е шумен, тракащ и вече не толкова ефективен като "komon reil", което всъщност е Common rail. Нямаш причина да искаш PD (тук може би добре, че се спряхме само на съкращението....) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 +1Wizi го е обобщил добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 останал съм с впечетлението че PD е по-малко капризен към нафтата както cr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 В Република България имаме достатъчно добра нафта, че да се притесняваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Няма животно което да харесва нафтата в БГ!Aма ако си мисли някой,че бензин и газ свястна има.....успех!Аз карам PD карал съм доста по шумни комън рейли от този мотор! Ама при всички случаи залагай на по новото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 На мен не ми се вярва да си карал по-шумен common rail от този тракалник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Ся няма да заспя цяла вечер от мъка,че ми не вярваш..., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Ся няма пък и ние да седнем да се вържем на празните ти приказки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Е то не може всички да караме безмоторни самолети... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 (Редактирано) @ДОМАНОВ При А4/Б7/-2.0 TDI-140 и 170 коня моторите са Помпа-дюза,2.7 TDI и 3.0 TDI са Комън-рейл,2.5 TDI е с ГНП,1.9 TDI също е Помпа-дюза технология.При А4/Б8/-всички дизелови мотори-2.0 TDI,2.7 TDI,3.0 TDI са Комън-рейл технология. Комън-рейл технологията е по-новата,по-модерната и по-късно въведена технология на впръскване в автомобилите от ВАГ,сравнено с конкурентите от други марки. Редактирано 17 Юли 2014 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 18 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 @tonko2.0T Благодаря ти за точния отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambone Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 @Тонко2.0T : Колега, а запознат ли си с подробности да обясниш разликите между ПД и комън реил моторите на ауди от това боколение ? Предимства / недостатъци на 2.0TDI 140 и 170 и предимства / недостатъци на 2.7 TDI и как би ги сравнил помежду им ? Фаворит от към надеждност и подръжка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 @kambone ПД мотор(pump-duse)-система за директно впръскване на горивото,ползваща помпа с разпределителен плунжер в общ корпус,собствено задвижвана от двигателя и захранваща поотделно механични инжектори(с две нива на налягането) за впръскване непосредствено(на два етапа) в цилиндъра.Системата се контролира от ЕКУ(контролер),а дюзата се управлява от налягането,подавано от прилежащата и помпа.Горивото се впръсква с до 2000 бара налягане и кпд-то е високо. КР мотор(common-rail)-има помпа за високо налягане и горивото постъпва в общ тръбопровод(комън-рейл)а инжекторите се управляват електрически за оптимална работа на двигателяГоривото се впръсква с до 1800 бара налягане.Системата се контролира от ЕКУ(контролер). При А4/Б7/ разликата между 2.0 TDI PD 140 и 170 коня моторите са в дюзите/Siemens/,софтуера,турбото,въртящия момент на мотора. Това са неща от обща култура,които знам.Колегите каращи тея мотори,могат да ти дадат повече яснота,относно 2.0 TDI.Б7-ца с тоя мотор не съм имал,само съм карал и общото с 2.0 TDI при мен е ФВ Тигуан CBBB мотора. Фаворит от към надеждност и подръжка ? CR мотора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 При А4 В7 всички 2.0Д са ПД ,така че няма кво да го мислиш толкова,реално нямаш избор ако си се спрял на 4-ри цилиндровия дизел .Ако държиш на КР ,при В7 такива са 6-цил. дизели -2,7 и 3.0 . При А4 В8 вече всички 2.0Д са КР ,така че ако държиш на КР и 4-цил. дизел , трябва да се ориентираш към В8 ,които са от 2008 г. нататък . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 КР мотор(common-rail)-има помпа за високо налягане и горивото постъпва в общ тръбопровод(комън-рейл)а инжекторите се управляват електрически за оптимална работа на двигателяГоривото се впръсква с до 1800 бара налягане.Системата се контролира от ЕКУ(контролер).Последната генерация КР работи до 3000 бара налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Посмали малко 3000 са множкooooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambone Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 @Tonko2.0 Благодаря за изчерпателния отговор. Иначе не държа да е КР.Държа да е надежден и добре балансиран мотор откъм тяга/разход Разходът на гориво всъщност не ме притеснява много, тъй като почти не шофирам градско, а предимно дълъг път и то не често. Искам хубав дизел с автоматик, Държа да не се занимавам с него постоянно и да не разбивам касичката за подръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Последната генерация КР работи до 3000 бара налягане.Разбрах те! @kamboneАко не бързаш да купуваш,ходиш,гледаш и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Посмали малко 3000 са множкooooohttp://www.atzonline.com/Article/12543/3000-bar-Common-Rail-System.htmlhttp://delphi.com/manufacturers/cv/powertrain/common-rail-systems/high-pressure-heavy-duty-diesel/http://en.wikipedia.org/wiki/Common_railThird-generation common rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 3,000 bar (300 MPa; 44,000 psi). Аз проверявам преди да напиша нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Ок но към момента налягането което се използва в текущото поколение дизели е 2, 2.и нещо макс иначе е ясно че ще се стремят към въпросните 3000 които са пиково налягане а не постоянно...Делфи като чуят за ремонт и припадат честито на печелившите ако не се оправи нафтата редовна смяна на дюзи ще има масово.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambone Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 @kamboneАко не бързаш да купуваш,ходиш,гледаш и така. Не бързам, още не съм продал настоящият Пасат а и имам какво да карам. Не съм решил и дали А4 Б7 или Пасат Б6, и двете комби - те са със същите мотори и скоростни кутии, въпроса е как ще ми дойдат като усещане, ще ги покарам и двете и ще преценя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Верно ли сравни А4 и Пасат 6?Та това са коли от съвсем различен клас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Различен....различен.... чак пък толкоз. Верно не са съвсем еднакви, но.... фундаментални разлики няма. И е съвсем нормално да се двуоми между тия два варианта. Аз също се двуомих между Пасат и А4 И всеки има право да сравнява каквото му е на сърце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване