Jump to content

А8 4.2 D3 бензин


Recommended Posts

Гумите с размери за А6, А8 и подобни автомобили изобщо не са 1000 лв общо.

235/50 18ки може да си намериш от 300 до 350 лева, аз грубо го казах

Той продавача може да чете във форума и да гледа сеира сега.

Нека тъкмо ще смени табелките Ве 8 и Ве10, пък какво лошо нали човека продава и тука му я хвалим кат най готината на пазара за теа пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 370
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да дам една ДУПНИШКА МАДОНА  :Dhttp://www.mobile.bg/11410855124047333 цената ме изненадва, явно нещо е много тръгнало, но все пак....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам една ДУПНИШКА МАДОНА   :Dhttp://www.mobile.bg/11410855124047333 цената ме изненадва, явно нещо е много тръгнало, но все пак....

Много е готино, чак плашещо какво може да му е, ама като гледам така Пазарджишки номер пък в Дупница авто къща може да я бартаросал за нещо по ново от там и са те да я продават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам една ДУПНИШКА МАДОНА   :Dhttp://www.mobile.bg/11410855124047333 цената ме изненадва, явно нещо е много тръгнало, но все пак....

Тая до миналата седмица беше на 20тина хиляди в ПазарЖик, от частно лице.Явно е припалил нещо от ДуБница и е оставил неговата , ама като гледам за колко я дават сега, значи не са му я оценили добре :rolleyes:

А ако оунъра чете форума, още по-добре....нема да е изненадан после :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ме пита :hilezh:

Всъщност, щом можеш да земеш 115 бинки за А3ка, сигурно знаеш и обратната схема, дай да одиме на оглед у Габрово и да му потрОшиш цената на тоя варел? :lol:

(Шкембе чорбата и хотелската стая са от мене... мможе и снимка да ти напраим на центъра на Габрово :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той продавача може да чете във форума и да гледа сеира сега.

 

Продавача ми е приятел и имам достатъчно впечатления от автомобила,още от първото мнение ви чакам да видя кога ще започнете да говорите нещо сериозно настрани от типично форумните лафчета за да му звънна да влезне във форума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и хотелската стая са от мене...: )

... и в последния момент ше се окаже, че е останала само една двойна стая...

Те тоа филм сме го прожектирАли и ние ве.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача ми е приятел и имам достатъчно впечатления от автомобила,още от първото мнение ви чакам да видя кога ще започнете да говорите нещо сериозно настрани от типично форумните лафчета за да му звънна да влезне във форума :)

Тонка....батин, нещо усещам лека ирония в поста ти и ми се струва , че си неква сериозна батка....ако и оунъра на тоя напудрен нужник е същия, предстаам си как ше се развият нещата...

Имам 25 000 сериозни банкноти за тая кола, по-сериозен не мога  , а и не бива да бъда, имайки предвид че дори леко е излъгал, щото колата е 2004 , а не 2005 година, а десните прозорци са 2002 год, което ясно разкрива някои неща...така да речем

п.п. ше оставя още някои spicy неща за после, ако има съспенс ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

235/50 18ки може да си намериш от 300 до 350 лева, аз грубо го казах

Нека тъкмо ще смени табелките Ве 8 и Ве10, пък какво лошо нали човека продава и тука му я хвалим кат най готината на пазара за теа пари

Няма такъв размер за А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Прочетох,темата потърсих и из старите.

Понеже и аз се оглеждам за нов автомобил, вариантите  за които се оглеждам са няколко  А8 D3  3.0ТДИ, Д3  4.2ГАЗ,  A6 4F 3.0TDI  или  БМВ: е60 530д, 530Д Фацелифт  е65  730d.   

Може ли някой да обясни някакви по сериозни проблеми който може да настъпят, и по скъпи ремонти. Става въпрос за 4.2 бензин с ГаЗ или 3.0 ТДИ  кое е по удачния вариант. Не гледам на светофара да съм пръв, но да може спокойно да се изпреварва и да е комфортно возенето.

Предполагам на 3.0 ТДИ  по дръжката е по евтина (но за това питам нямам си представа  ). Може ли някой който кара такъв автомобил да каже горе долу грубо колко е така трябва да си отделяш на месец за да може спокойно да си я караш? Като се развали нещо да си го оправиш + консумативи колко излизат.

Понеже сега искам да се разделя с моята А4 Б5 и нещото което ме кара да се откажа от ОООО марката  е окачването също така като се замисля съм сменил почти всичко (изучих се какво има една кола :schlaumeier:  ), та  на А8 също ли е окачването  е като от "пластелин" винаги да потропва нещо.(това което знам за рециклиране на Амортисьор с въздушна възглавница 400лв.)  И тъй като в последната година съм налял около 2,5К   в кола която струва  около 3500 -4К. Значи ли че за  ако си взема да кажем около 16 -18 К за една година ще трябва да вложа още 10К?  ( Колко излиза едно първоначално обслужване ?)

Тази обява ми хваща окото:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400679825668619&slink=7k3q5p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами извинявам се за нахълтването ми. Но ако бях отворил нова тема за Д3 4.2 точно до тази щеше да се почне не видя ли съседната тема. А и предполагам питам същите неща за 4.2 с газ  от който се интересува и Явор.

Редактирано от Svetosalav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си набил такива пари в тая кола и пак "вечно е тропала", предлагам да смениш майстора(или стила на шофиране?). Не се заяждам, ама един от близките ми приятели кара Б5 авант, много я гледа и тая кола 1 път не съм я чул да скръцне или да тропне, а определено не набива по 2.5к на година в нея. Много по-скромна е сумата... За А8-ца 2.5к могат и да не стигнат за 1 ремонт, според зависи.... да не говорим за цяла година (евентуални) ремонти+обслужване.Гуми за голямата джанта на А8 също са цифра. Прецени си.

Редактирано от A8air
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че само окачване съм правил много неща са сменени и то за 1 година. Затова въпроса ми е към хората с такива автомобили колко горе долу ГРУБО казано излиза подръжката на такъв автомобил за 1 година като се разбие цялата сума по месеци. 500,1000,1500,2000 на месец ? Затова питам за да мога да преценя :):

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До късмет е, може 1 година само да караш, и след това бум - 2 - 3 000 да заминат, да кажем автомат и възглавници, по принцип поне 300 - 400 до към 500 на месец идва разбивката, зависи и колко караш като километри

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за поддръжка всеки месец ли , или сметнато за година, делено на 12?

Имам няколко приятели с такива коли и не съм уплашен от ремонтите им за две три години каране

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Svetoslav  ко напрай ти бе бате 2500лв за окачване, имах една Б5 2.5тди която я разпиляхме от товарене и каране и по окачването за 2г. съм сменял един път биалети и 2 носача.... 

 

 

едно 3.0тди крие по скъпи ремонти от едно 4.2 както и да го гледаме, имам приятел с такава не е споменавал да е правил нещо супер скъпо а колата се кара постоянно и е на над 300к км вече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв размер за А8.

Искрено се забавлявам като се пишат неща на изуст за А8. За сведение, има опция да излезе със 16- ки от завода, друг е въпроса колко е естетично.

 

За 1600 лв могат да се вземат читави нови гуми, друг е въпроса, че ако има излишни кинти, могат и 3к да се хвърлят. Аз лично не робувам на марки, а на лично впечатление, сменям си на два сезона гумите с нови и съм видимо доволен от избора си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8, Д3 е имало опция за 16ки при закупуване на нов автомобил!? Това не мога да го повярвам.

Редактирано от vectra
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...