egremn1 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 А и винаги мое за временно да скокнеш до някоя морга за една б4-ка.Нито е толкова сложна нито е скъпа. Всяка читав комп подържащ 8-цилиндрови коли ще се справи с или без OBD корекция комплект средна ръка рейки един по-големичък редуктор и си в джаза. Мисля че не е проблем да се сложи за около 1500-1800 лева съвсем прилична уредба. Изобщо този мотор не е някакво неземно предизвикателствоЕвтинко звучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danish Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Какво направи с оная габровската? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) Без да се обиждат габровци, но нали се носи легенда, колко са стиснати в народната ни митология, та едва ли ще успее да пребори собственика Редактирано 26 Септември 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Ше го пробвам Габровеца, но ми се струва че няма да поддаде, щото има да сваля много... Сигурно заради бартерите е напомпал цената, знам ли?Много пари иска според мене...много над пазарната цена на 4.2 2004 годSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Немога да разбера, к'во го бавиш ? Обаждай се днеска, след месец пак и това е. Не виждам смисъл да чакаш един месец... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Дано не се сметне за спам:Гледам, че се обсъждат само 4.2, по-малките мотори 3.7, 3.2 кофти ли са или просто са му слаби на Явор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Не знам дали са "кофти", но не са по-евтини за обслужване, което при тези цени на премиум модела на Ауди ги прави безмислени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Като ще е гарга да е рошава. Ако можеш изчакай за 2005 премахнали са ядовете с модулите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) А тека Редактирано 26 Септември 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Както каза колегата не е ФСИ вижте къде са бензиновите рейки. По тях човек може да се ориентира бързичко.При FSI моторите-FSI се изписва по пластмасовите капаци на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Това което казвам е универсално не само за VAG мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Според мен А8L трябва да е извън сметката. Талибан, търси си някоя италианка със слагана газ там. Няма нищо общо с монтажа на нашите специалисти. А това със садения фейс обикновено е таралеж в гащите. Преди като търсех А8, тези с фейса вътре светеха като елхи от грешки, ма собствениците викаха че нищо им няма, нали отвън са вървежни, кой му гледа ко свети по таблото. Желателно е да е след 2005, при по старите има разни проблеми с електрониката. Тогава зор обаче се намира да не е FSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Добре де, ако оставим настрана какво пише в каталожните данни, едно 4.2 FSI в реалния живот не дава 2-3 л надолу от старото?Аз си мисля: получаваш 350 коня срещу 335, получаваш по-нисък разход и практически неубиваема кола, за какво ти е занимавка с газ и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Какви толкова са легендарните проблеми с електрониката преди 2005-та? А относно fsi и освен плюсовете веднага се сещам за далеч по-усложнената горивна система и разните проблеми с нагари, тракащия звук поне не съм го чувал от 3,2 нагоре? В сервиза на един познат се мъчиха с едно такова фси, високото налягане отпред нещо било заминало. Иначе разхода би трябвало да е по-нисък, досега всяко читаво ауди, с което съм имал допир си е правило много близки до каталожните цифри и ако е така и в тоя случай на фси-то изобщо не бих му слагал газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 за какво ти е занимавка с газ и т.н.Заради едни 2000+ лв на 10 000 км пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) А цената на самата уредба, а поддръжката колкото и да е малка, плюс това Явор обича да ходи по МОЛ-чета и няма да го пускат в подземните паркинги Ако сериозно, разликата не е 2000 на 10к км., ако се разхвърля и газовата и ако се вземе предвид, че 4.2 335кс на газ ще харчи 25/100 (?), а 4.2 350кс ще харчи 18/100 (?).Не съм сигурен за сметката, Редактирано 27 Септември 2014 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) Уредбата се "избива" за 20 000 км, подръжката е смешна, някое друго филтърче за 10-20 лв., като дойде време за смяна на изпарителя "спестените" пари ще са два пъти повече от цената на самата кола. Въпроса е първоначално да не вземеш най евтината уредба. МОЛ-четата са пълни с автомобили с газови уредби. Не е глупав араПа с клещи, караш 8-ак на цената на дизелов 6-ак. Редактирано 27 Септември 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Не съм сигурен за сметката, Сметките излизат само с дизели до 2000 кубика. Едно време и аз все си доказвах, че няма смисъл от газ, но като минах 200к км на бензин и бензина мина 2лв повече дилемата да карам на бензин не стои....колкото и да е скъп ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Въпросната S8 реплика се оказа и 2003та година...Вече и 25 нема да дамГоворих с оунъра, тая седмица имал работа в София и ше я видя Sent from my iPhone using TapatalkВъпросната S8 реплика се оказа и 2003та година...Вече и 25 нема да дамГоворих с оунъра, тая седмица имал работа в София и ше я видя Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Ейтва с завишаването на годината на даден автомобил,обявен за продажба,са стари,хитри и вървежни номера.И 25 бона му е много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Първа регистрация била 2005та...аз му казах, че не е от особено значение.Интересува ме кога е произведена.Не съм споменавал цена, която бих платил, но наистина и 25 са много.В крайна сметка това са първите такива произведени от тоя модел.Наистина S8 пакетът си е цифра, но в крайна сметка ако искаш да си вземеш набитите пари в такъв случай, продаваш на части... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 20 само заради С пакета и ако няма големи ремонти, нагоре не си заслужава да даваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 (Редактирано) Тоя габровския сбирток на мене лично изобщо не ми харесва, отдалече си личи, че я е събирал от лъки бой, а сега се оказва и че е по-стара година. Смятай какъв човек я продава и поддържа щом не си е направил труда да направи лепенките на калниците еднакви. Както казаха по-горе сигурно ламБите светят вътре като елхичка. Някои колеги дадоха доста добри предложения в оригинален вид и аз бих те посъветвал да се насочиш към тях и лека полека да си я направиш като за теб. Поне ще знаеш какво е правено и как. Редактирано 27 Септември 2014 от piaggio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Няма вариант при който осмак на бензин ако ще да е извънземен да харчи по малко пари отколкото такъв на газ дори с най скъпата (не течна фаза ) уредба... Ей са преди малко заредих и излезе грубо че с около 20на лв съм минал 85км градско! Мойто ГИ излезе 2к лв щото реших да е без обд българско и засега е повече от чудесно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Някои колеги дадоха доста добри предложения в оригинален вид и аз бих те посъветвал да се насочиш към тях и лека полека да си я направиш като за теб. Поне ще знаеш какво е правено и как. точно това беше и моето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts