Jump to content

А8 4.2 D3 бензин


Recommended Posts

А и винаги мое за временно да скокнеш до някоя морга за една б4-ка.

Нито е толкова сложна нито е скъпа. Всяка читав комп подържащ 8-цилиндрови коли ще се справи с или без OBD корекция комплект средна ръка рейки един по-големичък редуктор и си в джаза. Мисля че не е проблем да се сложи за около 1500-1800 лева съвсем прилична уредба. Изобщо този мотор не е някакво неземно предизвикателство

Евтинко звучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 370
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Без да се обиждат габровци, но нали се носи легенда, колко са стиснати в народната ни митология, та едва ли ще успее да пребори собственика :D

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше го пробвам Габровеца, но ми се струва че няма да поддаде, щото има да сваля много... Сигурно заради бартерите е напомпал цената, знам ли?

Много пари иска според мене...много над пазарната цена на 4.2 2004 год

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да разбера, к'во го бавиш ? Обаждай се днеска, след месец пак и това е. Не виждам смисъл да чакаш един месец...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се сметне за спам:

Гледам, че се обсъждат само 4.2, по-малките мотори 3.7, 3.2 кофти ли са или просто са му слаби на Явор? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са "кофти", но не са по-евтини за обслужване, което при тези цени на премиум модела на Ауди ги прави безмислени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата не е ФСИ вижте къде са бензиновите рейки. По тях човек може да се ориентира бързичко.

При FSI моторите-FSI се изписва по пластмасовите капаци на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен А8L трябва да е извън сметката. 

Талибан, търси си някоя италианка със слагана газ там. Няма нищо общо с монтажа на нашите специалисти. А това със садения фейс обикновено е таралеж в гащите. Преди като търсех А8, тези с фейса вътре светеха като елхи от грешки, ма собствениците викаха че нищо им няма, нали отвън са вървежни, кой му гледа ко свети по таблото. Желателно е да е след 2005, при по старите има разни проблеми с електрониката. Тогава зор обаче се намира да не е FSI. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ако оставим настрана какво пише в каталожните данни, едно 4.2 FSI в реалния живот не дава 2-3 л надолу от старото?

Аз си мисля: получаваш 350 коня срещу 335, получаваш по-нисък разход и практически неубиваема кола, за какво ти е занимавка с газ и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви толкова са легендарните проблеми с електрониката преди 2005-та?  А относно fsi и освен плюсовете веднага се сещам за далеч по-усложнената горивна система и разните проблеми с нагари, тракащия звук поне не съм го чувал от 3,2 нагоре? В сервиза на един познат се мъчиха с едно такова фси, високото налягане отпред нещо било заминало. Иначе разхода би трябвало да е по-нисък, досега всяко читаво ауди, с което съм имал допир си е правило много близки до каталожните цифри и ако е така и в тоя случай на фси-то изобщо не бих му слагал газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цената на самата уредба, а поддръжката колкото и да е малка, плюс това Явор обича да ходи по МОЛ-чета и няма да го пускат в подземните паркинги :hilezh:

Ако сериозно, разликата не е 2000 на 10к км., ако се разхвърля и газовата и ако се вземе предвид, че 4.2 335кс на газ ще харчи 25/100 (?), а 4.2 350кс ще харчи 18/100 (?).

Не съм сигурен за сметката, 

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата се "избива" за 20 000 км, подръжката е смешна, някое друго филтърче за 10-20 лв., като дойде време за смяна на изпарителя "спестените" пари ще са два пъти повече от цената на самата кола. Въпроса е първоначално да не вземеш най евтината уредба. МОЛ-четата са пълни с автомобили с газови уредби. Не е глупав араПа с клещи, караш 8-ак на цената на дизелов 6-ак.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не съм сигурен за сметката, 

Сметките излизат само с дизели до 2000 кубика:). Едно време и аз все си доказвах, че няма смисъл от газ, но като минах 200к км на бензин и бензина мина 2лв повече дилемата да карам на бензин не стои....колкото и да е скъп ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната S8 реплика се оказа и 2003та година...

Вече и 25 нема да дам

Говорих с оунъра, тая седмица имал работа в София и ше я видя

Sent from my iPhone using Tapatalk

Въпросната S8 реплика се оказа и 2003та година...

Вече и 25 нема да дам

Говорих с оунъра, тая седмица имал работа в София и ше я видя

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейтва с завишаването на годината на даден автомобил,обявен за продажба,са стари,хитри и вървежни номера.

И 25 бона му е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа регистрация била 2005та...аз му казах, че не е от особено значение.Интересува ме кога е произведена.

Не съм споменавал цена, която бих платил, но наистина и 25 са много.В крайна сметка това са първите такива произведени от тоя модел.



Наистина S8 пакетът си е цифра, но в крайна сметка ако искаш да си вземеш набитите пари в такъв случай, продаваш на части...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя габровския сбирток на мене лично изобщо не ми харесва, отдалече си личи, че я е събирал от лъки бой, а сега се оказва и че е по-стара година. Смятай какъв човек я продава и поддържа щом не си е направил труда да направи лепенките на калниците еднакви.

 

Както казаха по-горе сигурно ламБите светят вътре като елхичка. Някои колеги дадоха доста добри предложения в оригинален вид и аз бих те посъветвал да се насочиш към тях и лека полека да си я направиш като за теб.

 

Поне ще знаеш какво е правено и как.  :zustimm:

Редактирано от piaggio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант при който осмак на бензин ако ще да е извънземен да харчи по малко пари отколкото такъв на газ дори с най скъпата (не течна фаза ) уредба... Ей са преди малко заредих и излезе грубо че с около 20на лв съм минал 85км градско! Мойто ГИ излезе 2к лв щото реших да е без обд българско и засега е повече от чудесно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някои колеги дадоха доста добри предложения в оригинален вид и аз бих те посъветвал да се насочиш към тях и лека полека да си я направиш като за теб.

 

Поне ще знаеш какво е правено и как.  :zustimm:

 точно това беше и моето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...