Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Днес на -16 обърна на газ на 54 градуса на антифриза(явно изпарителите са били замръзнали на к*пеле), почна да дуа топло на към 70 градуса на антифриза, мине ли 80 става ужас в колата, ако е направено над 20 градуса да държи.

 

Същото наблюдавах и аз днес. Околната беше -10 до -12 по бордовия. Ама при мен колата седи в подземен гаражи там е над 0. към 2-3-5 градуса е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги,да се включа и аз.Имам S4 2.7biturbo но искам да премахна катализатолите но навсякъде тунери,гърнетаджий ми отказват...мн. работа и тн.,други твърдят,че горните са метални и не се запушват затова няма смисъл от премахване.Поздрави.

Редактирано от lampardV6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.

При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.

И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,да се включа и аз.Имам S4 2.7biturbo но искам да премахна катализатолите но навсякъде тунери,гърнетаджий ми отказват...мн. работа и тн.,други твърдят,че горните са метални и не се запушват затова няма смисъл от премахване.Поздрави.

Здрасти! Ако искаш ми се обади или пиши на лично и ще се разберем! 0888681077 Владо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.

При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.

И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много.

При S4 става със сваляне на лапата на скоростите от страната на даунпайпът, който се сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.

При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.

И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много.

Демек е била 140 температурата примерно, а сега е 100?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек е била 140 температурата примерно, а сега е 100?

Не. Демек сега по разчет на таблото при нормално каране е 80-85, колкото е на малкия тръц. При понатискане идва на 110-120. Преди винаги беше 120, но с натискане подминаваше към 130+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,и аз наскоро се сдобих с S4 98 година.

Колата надува на 0.9  изглежда е чипната ,но на мен това налягане ми малее ...

Разрових се тука там пишат ,че имало два вида тунинг софтуери )))) от 0.9 до 1.2

Въпроса ми е:

имали някой колега с чипнато и на колко му надува колата и къде е поставял чипа?

П.С. концерта ми е изгорял някой да знае майстор за тях или да продава здрав?

поздрави на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече получих информация от един колега от темата,за което му благодаря!

Конкретно някой ако е слагал къде и на колко му надува колата?

Искате ли да направим една среща на хора с 2.7 да направим обща дискусия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги струва ми се, че главата зад водача е по-шумна. Та не знам дали си втълпявам или наистина е по-шумна, но си мисля, че виновник е обтегача... Щракнал съм му някоя снимка. Как се определя дали е за смяна или не?

 

fx6mjd.jpg

 

vd0hex.jpg

 

34qmsqr.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Докато зяпах Youtube ми изкочи тоя клип. На 1:04 май обезвъздушава охладителната система

 

https://www.youtube.com/embed/RIUwu9BjS4I

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...