HEPBAKA Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Днес на -16 обърна на газ на 54 градуса на антифриза(явно изпарителите са били замръзнали на к*пеле), почна да дуа топло на към 70 градуса на антифриза, мине ли 80 става ужас в колата, ако е направено над 20 градуса да държи. Същото наблюдавах и аз днес. Околната беше -10 до -12 по бордовия. Ама при мен колата седи в подземен гаражи там е над 0. към 2-3-5 градуса е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Моята е уличница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampardV6 Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте колеги,да се включа и аз.Имам S4 2.7biturbo но искам да премахна катализатолите но навсякъде тунери,гърнетаджий ми отказват...мн. работа и тн.,други твърдят,че горните са метални и не се запушват затова няма смисъл от премахване.Поздрави. Редактирано 22 Януари 2016 от lampardV6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Tanev Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Работата е доста особенно за горните. Резултатът обаче от махането е по-ниска температура на турбините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Работата е половин ден за премахване на пре-катовете. Полезно еSent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Здравейте колеги,да се включа и аз.Имам S4 2.7biturbo но искам да премахна катализатолите но навсякъде тунери,гърнетаджий ми отказват...мн. работа и тн.,други твърдят,че горните са метални и не се запушват затова няма смисъл от премахване.Поздрави.Здрасти! Ако искаш ми се обади или пиши на лично и ще се разберем! 0888681077 Владо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много.При S4 става със сваляне на лапата на скоростите от страната на даунпайпът, който се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Премахването става като падне магарето, на пре-катовете. Долните лесно се махат и заменят от всеки.При мен разликата е едни 40* надолу на температурата на маслото, малко повече се чуват турбините и по-леко диша във високите. До към 3000 не виждам разлика.И на мен ми обясняваха че не се запушвали пре-катовете, ама колата стана по-рязка и температурата на маслото падна много.Демек е била 140 температурата примерно, а сега е 100? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Демек е била 140 температурата примерно, а сега е 100?Не. Демек сега по разчет на таблото при нормално каране е 80-85, колкото е на малкия тръц. При понатискане идва на 110-120. Преди винаги беше 120, но с натискане подминаваше към 130+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Па аз оня ден се спеках като я видях на 110С с умерена ръчка из баири със завои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Няма за какво да се плашиш, моторът си грее добре. При мен редовно минава 130. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_sound Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Здравейте,и аз наскоро се сдобих с S4 98 година.Колата надува на 0.9 изглежда е чипната ,но на мен това налягане ми малее ...Разрових се тука там пишат ,че имало два вида тунинг софтуери )))) от 0.9 до 1.2Въпроса ми е:имали някой колега с чипнато и на колко му надува колата и къде е поставял чипа?П.С. концерта ми е изгорял някой да знае майстор за тях или да продава здрав?поздрави на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Местаза чип много, читави малко. Хвалят tst racing много за бензинки специално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Ходи при крематора, поне да знаеш, че каквото е правено е било с мисъл и знания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Кой е крематора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_sound Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Вече получих информация от един колега от темата,за което му благодаря!Конкретно някой ако е слагал къде и на колко му надува колата?Искате ли да направим една среща на хора с 2.7 да направим обща дискусия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Колеги струва ми се, че главата зад водача е по-шумна. Та не знам дали си втълпявам или наистина е по-шумна, но си мисля, че виновник е обтегача... Щракнал съм му някоя снимка. Как се определя дали е за смяна или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Нищо не може да се каже така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 На кой канал с vcds се гледаше синхронизацията на валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Турбините на 2.7 с водно охлаждане ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 До колкото ми е известно да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Аха ясно,не са само моите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) Докато зяпах Youtube ми изкочи тоя клип. На 1:04 май обезвъздушава охладителната система https://www.youtube.com/embed/RIUwu9BjS4I Редактирано 11 Март 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Да,наистина!Не знаех за тази пробка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване