CheFolino Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 махнах предкатовете и катовете . задните ламбди трябва ли да се изключат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 колеги, изключихме ламбдите и EGT-тата в подготовка да махна катализаторите и опааа изненада - като я качихме на подемника, вече цялата процедура беше свършена и бяха поставени резонаторни гърнета. Почна обаче да прави много богада смес и да понамирисва на бензин (или газ съответно) докато е все още хладна или малко след като съм карал на дълго с много газ. От ламбдите ли да е? Не съм чипосвал или надувал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 (Редактирано) не е зле да уточниш кои ламбди се изключили, надявам се вторите. ама това с егт-тата си е октровена тъпотия да ги изключите. аз когато махнах вторите ламбди и саи системата, ходих да ми ги изключат и софтуерно Редактирано 29 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 5 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2018 За ламбдите откровено си казвам, че не знам кои точно = доверих се на човека ,защото той остана единствения, който ги настройва тези двигатели. Въпроса е дали може от това, че не взема изобщо инфорация от тях, да прави богата смес или неправилно изгаряне. До преди тази интервенция по нищо не се познаваше на какво гориво работи. EGТ ги изключихме, защото единия се беше прецакал и даваше грешки. Ще е така поне докато не взема нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 28 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 Привет, колеги някой може ли да каже дали ще трябва да се сменят EGT сензорите ? А грешката за оборотите от какво я набива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 28 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 Преди 4 часа, crazy driver написа: дали ще трябва да се сменят EGT сензорите ? Може и с презапояване на платките да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 28 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 Благодаря- дано да мина с запояване. А идея за грешката с оборотите? Нямам никакви проблеми(карам я от година), но вчера след продължително пътуване угасих колата. При запалване след около 5мин оборотите паднаха до 600, подадох газ и нещата се нормализираха. Не знам дали това е причината, колата е s4 2001год сток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ekremsky Публикувано 20 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2019 Здравейте колеги, скоро си купих и аз един Allroad 2.7t 2004 година, и разбира се влезнах във филма с проблемите на 2.7 двигателя, не знам откъде да започна... Смених както трябва ремъци,обтегачи на веригите, ангренажен ремък ,свещи бобини , водни помпи и т.н. -Колата имаше проблеми -"misfire on cylinder1; misfire on cylinder2 ; multiple cylinder misfires detected" -светеха EGT сензори, ламбда 1 bank 1, датчика на разпределителния вал единия казваше "incorrect corellation" , смених го с нов; -след смяната на всичко останаха само 2 грешки - "0301 Cyl.1 Misfire Detected" и понякога излиза и "0302 Cyl.2 Misfire Detected" -това го има само на празен ход на място, когато тръгна да шофирам колата си върви и чека изгасва ? когато спре пак святка и почва да мига. Проверих кабели, разменях свещи ,бобини, тествах инжектори,разменях ги- но грешката пак е "Cyl.1 misfire detected", направихме тест за компресия, всичко си е ок... След това взех пак Лънча x431 (имам и ВагКом) и на живи данни гледам от списъка - 015-1.Misfire Counter- Cylinder 1 - 213- и продължава да брои , на другите цилиндри си седи на 0, понякога и на втори цилиндър се появяват Misfire , пак на живи данни "026-1 Voltage Cylinder 1 - 0.82 " на другите си е "026-x Voltage Cylinder xx- 1.17 " , когато подам газ, волтажа се увеличава равномерно на всички цилиндри, но на 1 е най малко от всички. Не знам откъде пак да започна, дали е ECM ,дали са датчик на колянов вал или нещо друго? Ако можете да дадете съвет или да ме насочи към някой с опит да ми направи правилната диагноза... Предварително благодаря за вниманието! Поздрави и весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2019 Може и да няма връзка с прблемите, но зацепването на мотора по белези ли е правено или с инструмент ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Ако си сигурен в центровката вземи размени комутаторите и виж дали ще премести прекъсванията на другата глава. Огледай и инсталацията. И тоя лънч да вземеш да го хвърлиш възможно най-далеч, имаш си вагком. Лънча освен, че не показва вярна информация(многократно съм го засичал да лъже за грешки) може и да ти прецака кодингите както се случва вече на два автомобила. Ваг си имат много читава и достъпна диагностика за да се наказваш с тоя шит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ekremsky Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Здравейте, благодаря за вниманието колеги, проблема го открихме, няма компресия на първи цилиндър, не е замерено както трябва, сега 2 пъти работа, този път свалихме и двете глави, както се очакваше на първи цилиндър 2 изпускателни клапана на пръв поглед се виждаше че не ги бива, сега ги пратихме и двете глави да шлайфат, пасват и т.н., поне ще знам че всичко ми е наред, после ще ми трябва човек да ми направи хубав файл за ремапване на екуто и така, преди да сложим главите ще премахнем и катализаторите след турбините . Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Огледайте повдигачите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 Някой с отзиви за амортисьори BILSTEIN B6 Sport, как са спрямо стоковите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 30 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2020 На 16.1.2020 г. at 21:51, ekremsky написа: трябва човек да ми направи хубав файл за ремапване Мога да ти кажа човек, който ще ти направи точно това, но не е като да не взема пари . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 14 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2020 Здравейте колеги някой ще може ли да покаже как точно е центровката на разпределителните валове AJK е двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 5 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2020 Здравейте отново. Взех 2.7Т и пак съм в играта, но се появи досаден проблем. Колата започна да прекъсва и да набива доста грешки. Ако я изчакам да загрее до 60+ градуса, загася и запаля то тогава колата заработва нормално. Прекъсването го няма ако е жега и я запаля като се е понапекла. Прави ми впечатление, че набива повече детонации на банк1, завъртях комутаторите, но няма промяна. Сменени свещи, ламбдасонди, филтри... Предстои ми да сменя шесте бобини с такива от тфси. Ще се радвам ако дадете някой съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Старата любов ръжда не хваща . Виж за прекъснат кабел към бобините. Имах подобен проблем, но след смяна на свещ и бобини се оправи. Аз пък направих ремап и сега не иска да върви, набива ми тази грешка: 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Съмнявам се в N75, вакуми, софтуер, имате ли други предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 (Редактирано) Я жива душа в темата 😁 Ти кой беше, че нв се сещам по ника. Проблема е от онея гадните, еб*ните... Смених шестте бобини с чисто нови берута за тфси, пак го има проблема. Продължавам с изнервящото и отнемащо много време търсене на проблема. Иначе е вярно, че старата любов ръжда не хваща, по трудния начин стигнах до извода, че това е правилната комбинация от мотор, вървеж, купе и разходи... тази просто трябва да се вкара в кондиция, че е занемарена, но и това ще стане. Непосредствено след чипа ли започна да ти набива грешката? Защо не пробваш да налееш оригиналния софт за да изключиш варианта за проблем с новия софт? Къде я чипоса? Редактирано 16 Септември 2020 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 17 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 Пиша от около година тук, така че нормално да не се сещаш, Атанас се казвам. Иначе снощи след работа ми остана малко време и погледнах по колата. Открих спукан гумения тройник, преди дросел клапата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 17 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 Преди 16 часа, TiL написа: Къде я чипоса Тук: https://www.digitaltuning.bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 За тройника или вземай силикон или преправяй с такъв от урод. На колко пиква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 18 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2020 Тройника е сменен и вече колата не забива. Обаче пак не върви както трябва. При сканиране излиза това: Другата седмица пак ще ходя, ще мерим и на дино (в Проспийд). Голяма заигравка за един Stage1 се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 На 16.9.2020 г. at 21:01, TiL написа: чисто нови берута за тфси, пак го има проблема Оправи ли го тва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 Не. Напоследък и не ми е оставало свободно време. Забелязах обаче, че като дам два пъти на контакт(съответно помпата подкача два пъти) и после запаля няма тресене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 24 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 Като свали старите свещи имаше ли масло по тях? Да не би да имаш гарнитура на главата за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване