Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

С ремап ли си?Ако си,наскоро си смених съедИнителя с комплект на ЛуК  за рс4,който държи на повече нм и цената е сходна с тази.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Преди 20 часа, ghostdog написа:

На пръв поглед втората снимка е правилната, тя показва и двете глави как трябва да се зацепят.

Благодаря колега явно само ти се интересуваш по сериозно за тези неща за което мисля да отворя тема РЕМОНТ НА 2.7 т и там да споделим кой какво знае и какво е ремонтирал и с какво се е сблъсквал и все пак ако втората снимка е коректното зацецепване то 1.3 снимка са взети от сайтове с инструкции за смяна на обтегача и веригата и тяхното монтиране и затова се чудя и питам кой е правилния начин и явно ще трябва да се пробва с разглабяне и нагласяне което не е приятно.

Link to comment
Share on other sites

Има я описана процедурата в Елса, аз май от там бях гледал. Не е лошо да видиш и там какво дават, има грешна информация, която се разпространява по чуждите форуми.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, иван василев said:

 

Мерси колега значи снимка 3 е за зацепване само на банк 2 а снимка 2 е за зцепване на банк 1 така ли да го разбирам колега

НЕ, едното е за 1.8Т, другото за 2.7Т. Едната глава просто съвпада с 1.8Т.

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, robobug написа:

НЕ, едното е за 1.8Т, другото за 2.7Т. Едната глава просто съвпада с 1.8Т.

Мерси колега значи снимка номер 2 с двете глави е за зацепването на 2.7т а останалите са за 1.8 т.Хубаво е да се знае с точност за да знаят всички които се наемат с този ремонт като мен при който аз съм ДОПУСНАЛ ГРЕШКАТА ДА ЗАЦЕПЯ И ДВЕТЕ ГЛАВИ ПО ЕДИН И СЪЩТ НАЧИН 

Преди 3 часа, ghostdog написа:

Има я описана процедурата в Елса, аз май от там бях гледал. Не е лошо да видиш и там какво дават, има грешна информация, която се разпространява по чуждите форуми.

Колега лична молба може ли линк да видя как е точно БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, иван василев said:

 аз съм ДОПУСНАЛ ГРЕШКАТА ДА ЗАЦЕПЯ И ДВЕТЕ ГЛАВИ ПО ЕДИН И СЪЩТ НАЧИН 

И двете глави имат датчици на Хол, закрепени за разпределителните валове. 

За да провериш дали имаш грешка няма нужда да разглобяваш - просто закачи колата с вагком и ще ти изпише, ако имаш разминаване на центровката за Банк1 или Банк2.

Link to comment
Share on other sites

На сгрешена центровка на 1.8т ми записваше направо грешка. Това, което си снимал може да е и от обтегач.

Аз бих свалил капаците на клапаните и да погледна, преди да поръчвам скъпа част, като обтегач.

Link to comment
Share on other sites

Свалях гледах уж всичко е наред ако е грешка че съм направил зацепването по схемата на 1.8 тоест картинки 1,2 значи от там е проблема защото на картинка 2 е друго

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

На снимка 2 е правилния метод на зацепване . А аз да попитам имаш ли някакви симптоми или ? Ето ти линк за единия обтегач : http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-VW-078109087-Timing-Chain-Tensioner-Camshaft-Adjuster-left-cylinder-4-6/301053386925?_trksid=p5713.c100043.m2062&_trkparms=aid%3D999002%26algo%3DURGENT.LUI%26ao%3D1%26asc%3D20140502134130%26meid%3Dbfe6ffd014a444768f110d253dbdf5f7%26pid%3D100043%26rk%3D1%26rkt%3D1%26so%3Dlastwatched%26sd%3D351817878721

Ако не си сложил веригата както трябва би трябвало да дава 25 градуса отклонение , несъм сигурен дали разтегнати вериги не могат да дават такива отклонения. Ако пак сваляш виж и "крилцата" на който се хваща шината на ангренажните колела дали не са леко разбити и да играят, по принцип трябва да влизат плътно на вала. В един английски форум е имало такъв казис и това е бил проблема.

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, Style написа:

На снимка 2 е правилния метод на зацепване . А аз да попитам имаш ли някакви симптоми или ? Ето ти линк за единия обтегач : http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-VW-078109087-Timing-Chain-Tensioner-Camshaft-Adjuster-left-cylinder-4-6/301053386925?_trksid=p5713.c100043.m2062&_trkparms=aid%3D999002%26algo%3DURGENT.LUI%26ao%3D1%26asc%3D20140502134130%26meid%3Dbfe6ffd014a444768f110d253dbdf5f7%26pid%3D100043%26rk%3D1%26rkt%3D1%26so%3Dlastwatched%26sd%3D351817878721

Ако не си сложил веригата както трябва би трябвало да дава 25 градуса отклонение , несъм сигурен дали разтегнати вериги не могат да дават такива отклонения. Ако пак сваляш виж и "крилцата" на който се хваща шината на ангренажните колела дали не са леко разбити и да играят, по принцип трябва да влизат плътно на вала. В един английски форум е имало такъв казис и това е бил проблема.

Мерси колега отклонението на банк1 е -6 а на банк2 е-1 крилата влизат плътно, симптоми няма работи добре просто и правих диагностика .

Link to comment
Share on other sites

 

преди 56 минути, KCV написа:

Ето как е дадено зацепването за 2.7 AZA според ElsaWin

 

http://dox.bg/files/dw?a=1c1b039ce3

Точно колега. Сега се сетих че това го има като оригинален сервизен документ на ауди. 

 

Just now, иван василев написа:

Мерси колега отклонението на банк1 е -6 а на банк2 е-1 крилата влизат плътно, симптоми няма работи добре просто и правих диагностика .

Няма страшно значи , мойта е по-зле от твойта защото не е зацепвана с инструменти и пак работи добре. Скоро ще си поръчвам инструмент че ми писна от майстори вече.... 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Style said:

Скоро ще си поръчвам инструмент че ми писна от майстори вече.... 

Няма нужда. Мога да ти услужа. Имам скобата, без пина за маховика.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Style said:

Този е ментак, проверено е. Поръчах го за тест и директно го изхвърлих с кутията.

11 hours ago, robobug said:

Няма нужда. Мога да ти услужа. Имам скобата, без пина за маховика.

Ако ти я върна. :hilezh:

11 hours ago, Style said:

Няма страшно значи , мойта е по-зле от твойта защото не е зацепвана с инструменти и пак работи добре. Скоро ще си поръчвам инструмент че ми писна от майстори вече.... 

И аз така си мсилех, докато не я вкарах в центровка и с чипа превърташе гуми на втора.

Edited by ghostdog
Link to comment
Share on other sites

Преди 3 часа, ghostdog написа:

Този е ментак, проверено е. Поръчах го за тест и директно го изхвърлих с кутията.

Ако ти я върна. :hilezh:

И аз така си мсилех, докато не я вкарах в центровка и с чипа превърташе гуми на втора.

Аз не смятам да му я взимам а искам да си купя и да имам , но не намирам по нашите сайтове нищо или няма наличност : https://zimber.bg/bg/cat-avto-instrumenti-zimber-tools/2850-fiksator-za-zacepvane-na-dwigateli-audi-vw-instrumenti-kliuchove-otvertka-zvezdogaechen-kleshti-alternator.html , Този става ли ? Ако не от къде да си закупя на разумна цена , защото има такъв наличен но за 12 и 30 клапановите и е 150 лв. И такъв пин ще си поръчам : https://zimber-tools.com/bg/avto-instrumenti/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli-vag-vw-audi-skoda-seat/bolt-za-zacepvane-na-benzinovi-dvigateli-vw-audi-zimber.html

Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, Style написа:

Аз не смятам да му я взимам а искам да си купя и да имам , но не намирам по нашите сайтове нищо или няма наличност : https://zimber.bg/bg/cat-avto-instrumenti-zimber-tools/2850-fiksator-za-zacepvane-na-dwigateli-audi-vw-instrumenti-kliuchove-otvertka-zvezdogaechen-kleshti-alternator.html , Този става ли ? Ако не от къде да си закупя на разумна цена , защото има такъв наличен но за 12 и 30 клапановите и е 150 лв. И такъв пин ще си поръчам : https://zimber-tools.com/bg/avto-instrumenti/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli/instrumenti-za-zacepvane-na-dvigateli-vag-vw-audi-skoda-seat/bolt-za-zacepvane-na-benzinovi-dvigateli-vw-audi-zimber.html

Мога да ти ги взема на цена 25£ е шината и 7£ е пина 

Link to comment
Share on other sites

Странно поведение на дросела:
- Когато е на свободен ход (idle) клапата стои стабилно.
- Когато педала на газта е леко натиснат (20-30%) клапата отваря колкото е нужно и стои стабилно.
- Когато педала на газта се натисне по-сериозно, клапата отваря колкото е нужно и почва да трепти.

Трептенето е адски бързо с много малка амплитуда между 1 и 2mm придружено със специфичен шум - так, так, так, так. Това трептене не е нормалното поведение на клапата когато компютъра прави корекции. Случва се адски бързо, се едно се губи сигнал/контакт, клапата тръгва да се затваря и в следващия миг сигнала пак е наличен.

Това нормално поведение на дросела ли е? Ако не има ли лек за такова нещо, защото знаем колко е цената на нов дросел... :(

PS: За да стигна до дросела, симптомите на колата са че при сериозно настъпване, колата ускорява на тласъци, видно е и от оборотомера - вместо плавно да се покачват оборотите, стрелката катери 200-300-400 оборота и после замръзва за полвин секунда, после пак катери малко и пак замръзва. Все едно много бързо си отнемам от педала на газ-та.  Не знам дали супер бързите трептения на дросела могат да окажат точно такъв ефект върху поведението на колата и дали двете неща са свързани изобщо.
Няма забити грешки никакви. Адаптация на дросела през VCDS не оправя проблема.

Ще съм благодарен ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и помогне с мнение!

Link to comment
Share on other sites

Не съм имал такива ядове, дано и нямам, но гледал ли си потенциометъра на педала на газта какво отчита. Другото което е дали няма някаква лоша връзка след него и преди дросела? Можеш ли да намериш друг дросел за тест?

Link to comment
Share on other sites

Пичове имам съмнения в маркуча за високо налягане на хидравликата, който е с някакъв клапан вътре.

Рециклирана рейка и хидравлична помпа, тествано с няколко други помпи, но при рязко завъртане на волана той втвърдява. Ако въртя бавно - всичко е ОК. Колкото по-ниски оборотите на двигателя, толкова по-лесно е да предизвикам проблема. (демек като загрее колата след 5-10км хубаво, драмата е много отчетлива)
Та искам да сменя този маркуч, но не знам дали единствено от 2.7TT става или е еднакъв при всички V6 във А6 С5
Някой случайно да знае?

p.s Разбрах му номера 4B1422893AH - еднакъв е за всички V6 бензинови мотори, за при дизелите не знам.
https://www.ecstuning.com/b-oe-aftermarket-parts/power-steering-pressure-hose/4b1422893ah~oea/

Edited by HEPBAKA
Link to comment
Share on other sites

Не е по темата, но е свързано с 2.7Т и ще си позволя да спамна малко. Обмисляме да се съберем собствениците на 2.7Т някъде в/около Пловдив. Засега не сме определили дата, ще е петък-събота. Който има желание нека да драсне ЛС за да не разводняваме темата. Засега сме 4-5 човека.

Link to comment
Share on other sites

On 10/17/2016 at 1:40 AM, TiL said:

Не съм имал такива ядове, дано и нямам, но гледал ли си потенциометъра на педала на газта какво отчита. Другото което е дали няма някаква лоша връзка след него и преди дросела? Можеш ли да намериш друг дросел за тест?

Нямам друг дросел. Мой познат има същия проблем с дросел от 1.8Т B6, поръчал си е нов дросел - ще следя дали при него нещата ще заспят.
Ще се опитам да проверя всичко от педала до ECU-то и от ECU-то до дросела. 
Със сигурност не е мърсотия - четох и такива работи - дросела свети отвътре. 
Имало проблем при пистите на потенциометрите вътре в дросела - почистват се и се мажат фино с графитена (контактна) паста. Металните крачета, които се движат по тях се огъвали леко, за да притиснат по-силно към пистите. Четох го в западните форуми. Дали може да се разглоби безпроблемно дросела за да се стигне до тия писти и дали те не са капсуловани нещо - един Бог знае.

Ще продължавам да инвестигирам проблема и ще пиша feedback. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...