Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В 22:15 си намирам колата без патрон със счупена дръжка, но джамовете не беха свалени...ебаси

Извадил си късмет. Можело е да не я намериш въобще. Майката си е ......... кръде се на поразия и никой незнае кои :) Влизано ли е вътре.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих две снимки в темата със снимките. :)

 

Иначе старата отиде при колега от форума, дето още не се е похвалил в този раздел май, въпреки че беше пуснал тема за купуване на 4F. 

Оп, тези дни бях доста натоварен и нямах време да драсна един-два реда. Искам да благодаря на Чавдар за прекрасния екземпляр с който ме сдоби.  Честито за новата придобивка. Само гуми  да сменяш и нафта да наливаш!

Новата каляска се държи много прилично. За километрите, които навъртях тези 2 седмици (а те на са малко) всичко е пушка !  Е с изключение на някоя друга изгоряла крушка :) но това са леки работи.

 

Може би е удобен момента да попитам… При натискане на спирачка левия стоп ми свети по-слабо. Предполагам е от крушката.. но ми прави впечатление, че като задържа спирачката по-дълго и започва да премигва! Ту по-силно, ту по-слабо. Някой има ли идея от какво може да е това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето информация за принуделно почистване.

Има един ред, където пише, че над 68 не се включва, защото е много задръстен.

Погледни там колко ти е

 

Particle Filter Emergency Regeneration

Prerequisites:

    Ignition ON

    Engine ON (Idle)

    Oil Temperature above 70 °C (see MVB 007.2)

    Particle Filter Load below 68g (see MVB 104.3)

        If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter

needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.

    Engine Hood CLOSED

    Parking Brake ENGAGED

    Transmission in (P)ARK

    Temperatures at the Exhaust System may rise up to 300 °C!!!

    No Fault Codes Stored

    Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater,

Climate Control)

The Regeneration may take up to 40 minutes, the engine speed

automatically increases to about 1500 RPM.

[select]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

    Start Regeneration by Entering 10016.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Select all 3 Groups at once 100, 101 and 102

[Go!]

MVB 100.1: Engine Speed

MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort

recognized)

MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration,

100 = Cooling Down)

MVB 102.1: Temperature before Catalyst

MVB 102.2: Temperature before Particle Filter

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

 

Благодаря за инфото наистина се получи по описания начин.Колата работи около 15мин. на високи обороти и пушеше яко.

Само че не ми стана ясно къде да видя състоянието му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп, тези дни бях доста натоварен и нямах време да драсна един-два реда. Искам да благодаря на Чавдар за прекрасния екземпляр с който ме сдоби.  Честито за новата придобивка. Само гуми  да сменяш и нафта да наливаш!

Новата каляска се държи много прилично. За километрите, които навъртях тези 2 седмици (а те на са малко) всичко е пушка !  Е с изключение на някоя друга изгоряла крушка :) но това са леки работи.

 

Може би е удобен момента да попитам… При натискане на спирачка левия стоп ми свети по-слабо. Предполагам е от крушката.. но ми прави впечатление, че като задържа спирачката по-дълго и започва да премигва! Ту по-силно, ту по-слабо. Някой има ли идея от какво може да е това ?

 

Колега, крушката сменяй. Аз лятото на морето дясната смених, явно им е дошло времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hysterics,

Това 3.0 TDI ASB - stock в подписа ти хич не ми се вързва  :hilezh:

Хайде със здраве да си каркаш!

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hysterics,

Това 3.0 TDI ASB - stock в подписа ти хич не ми се вързва  :hilezh:

Хайде със здраве да си каркаш!

 

Дай му малко време все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 22:15 си намирам колата без патрон със счупена дръжка, но джамовете не беха свалени...ебаси

Стефане,на братчеда на Кю7-цата по-същия начин му разбиха ключалката/бяха я извадили/ и след 2-3 седмици го откраднаха! А беше на 5-6 месеца,нова от магазина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли представа къде се намира и как се стига до куплунга за централното и бутона за стъклото на дясната врата? Проблемът е следния - като отключа колата с дистанционното, вратата не се отваря отвън. Чува се щракане на ключалка, ама не става. Трябва да се "помогне" с ръчката отвътре. След това вратата си се отваря нормално до следващото заключване. Спря да работи и бутона за стъклото, но същото се сваля нормално от бутоните на шофьорската врата. Предполагам, че става дума за окислени връзки, миналата седмица имах такъв проблем с единия стоп на капака, след зачистване се оправи.

В 22:15 си намирам колата без патрон със счупена дръжка, но джамовете не беха свалени...ебаси

Колега, на твое място бих я скрил някъде за няколко месеца, а не е зле и да ти препрограмират туй-онуй. Нека каже някой специалист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли представа къде се намира и как се стига до куплунга за централното и бутона за стъклото на дясната врата? Проблемът е следния - като отключа колата с дистанционното, вратата не се отваря отвън. Чува се щракане на ключалка, ама не става. Трябва да се "помогне" с ръчката отвътре. След това вратата си се отваря нормално до следващото заключване. Спря да работи и бутона за стъклото, но същото се сваля нормално от бутоните на шофьорската врата. Предполагам, че става дума за окислени връзки, миналата седмица имах такъв проблем с единия стоп на капака, след зачистване се оправи.

Колега, на твое място бих я скрил някъде за няколко месеца, а не е зле и да ти препрограмират туй-онуй. Нека каже някой специалист.

Колега, вероятно ще имаш нужда от смяна на бравата - на мен на 2 врати ми се случи това и се оправя само със смяна на брава.

Цената само на бравата е около 350лв. оригинална от ауди, труда поне още 150 в официалния сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вратата се отваряше отвреме на време, сега зацикли. Освен това се отваря отвън, след като веднъж я отвориш отвътре. Смяната е последен вариант, същото щях да правя и с диодния стоп, ама се разминах само с разглобяване и почистване.

Хаха.. ти намери на кого да кажеш какво може да се програмира по тая кола.  :hilezh:

Е, извинявам се. Не съм отдавна тук, та още не знам кой какъв е и що е, дето викаше Джони Пенков ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един колега му бяха отказали бравите и централното не бачкаше. Дал съм му две брави да ръчкат майсторите, но още не е ясно дали трябват или се отремонтира (имаше вариант и да е в дръжките проблема). Ще пиша като каже какво точно е било (утре май по някое време). На друг колега също е тръгнала да му отказва едната врата и тея дни ще го гледат жичкаджиите ми, така че и там ще кажа какво се е случило (явно е мода в момента :) )

Иначе бравите вървят 50-100лв а дръжките 30-50лв втора ръка, така че не е голяма драма. Драмата е в смяната, че лявата врата е здраво "защитена" :)

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е драмата.....за 10мин. всичко е на земята свалено :)

 

Ако строшиш тук-там, да :)

 

Не. Искаха пари,ама  директно им каза да се чукат...

 

Един приятел така му боднака А6-цата (С5), поискаха кинти, пича си плати и му я върнаха, ама без нещата, които са им трябвали на джамбазите и в крайна сметка се оказа, че няма много смисъл... чакаш си каското и пиеш една студена вода (или няколко, зависи от загубата :)). Аз лично от 2 години съм само по охраняеми гаражи... още след като се опитваха да ми свалят парктрониците на мерцедеса. Просто не си заслужава риска дори от дребните холиганщини. Ако каското е под 20 бона, не си е работа да разчиташ само на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нещо старо, ама докато се рових за разни работи открих тези два интересни каталога :)

 

Резервни части и аксесоари на склад в Порше София Запад

 

Резервни части и аксесоари на склад в Порше София Запад на преференциални цени

 

 

Дори и да не са актуални цените, разликите са направо забавни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, в крайна сметка колегата смени и двете брави. Оплакванията му са горе-долу същите. Първо са почнали чат пат да не се отварят от дистанционното, като е застудяло е зачестило, докато накрая само от ключа и отвътре. Като и другия колега мине през майстор ще кажа и той дали е трябвало да смени бравата.

 

В този ред на мисли, задните брави, съвместими ли са с предните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...