Jump to content

Избор между А6 1.8Т/2.7Т


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Докато се чудим на Пловдивската обявата изчезна....... да не я е купил някой от вас, да си признава бързо?  :unsure:  :huh:

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 176
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вчера карах AllRoad 2003-та, V6 TDI 180 коня, автомат.........Няма толкова зле кутия и мотор, всмисъл те са си наред, ноооо забога Ауди....какво сте си мислили като сте ги правили. Това се държи малоумно, нито тръгва когато искаш, нито ускорява......държи високи обороти и не сменя, въпреки, че според мен няма нужда, не го натискам много, а и да го натискам все тая. А съм карал други автоматици всякакви марки и съм си мислел, че са зле, ноо това е най-зле от всичко като поведение. Изобщо надявам се, че кутията на 2.7T не е същата, защото не мисля, че ще си купя. Май ще търся ръчка наистина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 ТДИ 180 коня си е лагав под 2100-2200 оборота и има подобно поведение дори с ръчна кутия. Така че не е виновна само кутията и не при всички мотори има това поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагав , лагав - колко да е лагав с 370нм и ~90кс още на 1500 оборота ... С ръчна кутия е съвсем друга песен .

 

На хартия да, ама като се качих да покарам и с ръчна и с автомат, и то версията от 180 коня, направо онемях. Не надуе ли турбината, не може да отлепи - нито от място, нито на доускорение. А тя надува от около 2000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хартия да, ама като се качих да покарам и с ръчна и с автомат, и то версията от 180 коня, направо онемях. Не надуе ли турбината, не може да отлепи - нито от място, нито на доускорение. А тя надува от около 2000.

Мммда...точно това изпитах и аз...леко - не ще, набиваш му газта..пак се чуди кво да прави, не видях сила в никакви обороти..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагав , лагав - колко да е лагав с 370нм и ~90кс още на 1500 оборота ... С ръчна кутия е съвсем друга песен .

На разкачен двигател така изглежда графиката. Като му закачат всички ремъци, гумите, скорости, полуоски и т. н. е един лагав двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги по-принцип турбината е "надула" още много под 2000 оборота - пика на момента е на 1500 което няма как да стане иначе. Не знам какви "екземпляри" сте тествали но ако са били със блокирала геометрия нищо чудно да няма никой в ниските. Не го хваля тоя мотор но тяга в ниските обороти определено има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги по-принцип турбината е "надула" още много под 2000 оборота - пика на момента е на 1500 което няма как да стане иначе. Не знам какви "екземпляри" сте тествали но ако са били със блокирала геометрия нищо чудно да няма никой в ниските. Не го хваля тоя мотор но тяга в ниските обороти определено има.

Ами не знам, човекът си беше убеден, че мотора му е читав и кутията...Отдава го на адаптациите, амаааа аз не съм мн сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To и 1.8Т и 2.7Т уж на по 1500 имат макс сила, ама като ги качиш на дино и виждаш че всъщност е на 2700-3000, точно поради това което soulfire е написал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат на по 2к ама реално само с въртящ момент не се мести тая кола а трябват и коне. Читавите 1,8Т между другото точно от 2к оборота си отлепват рязко нагоре, което потвърждава графиката доволно точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To и 1.8Т и 2.7Т уж на по 1500 имат макс сила, ама като ги качиш на дино и виждаш че всъщност е на 2700-3000, точно поради това което soulfire е написал.

 Всъщност на 1.8Т макс. момент е от 1750об.

 

... Читавите 1,8Т между другото точно от 2к оборота си отлепват рязко нагоре, което потвърждава графиката доволно точно.

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете графики са официялните дадени от производителя за стокови двигатели. Вижда се че дизела има повече коне както на 1500 оборота така и на 2000. На 2000 оборота 2.7BiTurbo има 310нм и ~100кс. - 2.5TDI има 370нм и ~130кс. (+30% спрямо 2.7)

За някой подобно "вървене" при тези обороти може да е "мъртво" за други "изтребител" аз не го коментирам просто показвам че до 2000 оборота дизела относително "върви" повече чисто обективно .

Между другото се вижда че 2.7 не може да догони като коне 2.5 чак до 4000 оборота където дизела вече спира (180кс vs ~175кс ).

post-95831-0-11485400-1435334676_thumb.p

post-95831-0-10647300-1435334688_thumb.p

Редактирано от boboweb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къв трябва да е извода? 2.5тди къне 2.7Т на старта  :biggthumpup:  Успех, но в някой друг живот. Стига сте ги гледали тия графики, че наскоро хванаха vag в лъжа след като качиха на дино една от колите им и се видя, официалните данни са умишлено занижени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се че дизела има повече коне както на 1500 оборота така и на 2000. 

Ти имаш ли представа, че 2.7 се форсира като двутактов мотор.

Със сигурност 2.5 ще има предимство при теглене на каравана и постоянни обороти около 1500. 

Колкото е по-бавноходов един мотор (без значение от горивото), толкова повече торк има на ниски обороти и толкова по-трудно/бавно се форсира до високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извода колега TiL всеки сам може да си го направи - аз показвам само факти които нямат нищо общо със субективното усещане за "вървене". Графиките не съм ги рисувал аз - правени са от инженерите във Ауди. Сега вече дали това което се вижда на тях изнася на някой или не му изнася и се чуства лично засегнат е друг въпрос. Факта е че душегуба има повече коне и нютонметри от 2.7Bi във всеки един момент от 1000 до 4000 оборота. Както се казва "интересно но факт"  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се засягам, не го приемам лично. Казах ти да не вярваш много на официалните графики. Хората ги хванаха, че ги менят както им изнася. Стига сме говорили за душегуба, че се отплеснахме, а въпроса в темата беше съвсем друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това казват от APR

 

dyno_golf_18t_stage_i.gif

 

Eто и рандом дино на тоя мотор:

k03-stage-1-graph.jpg

Ето и REVO 2009_gti_revo_stage1.jpg

 

Убеден съм че си прав ;)

 

Спорите за глупости...

 

На пътя една кола надува много по-рано отколкото на диното, ама за това няма кой да се сети, може да има 300-500об/мин разлика :hilezh:

 

Обикновено една кола се усеща да изтегля най-много точно няколко стотин об/мин след като турбото достигне най-високото си налягане. А Колкото е по-ниска предавката, толкова по-късно надува турбото, защото товара е по-малко (т.е. ако на 4та има 1бар на 2000об/мин, то на 1-ва скорост това налягане ще го постигнеш чак на 3000-4000об/мин). Също така за да усетиш изтегляне трябват и обороти, реално това какво усещаш на гъзомер не винаги е показателно кога точно надува колата и колко върви...

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е за човек, който не знае как да чете графиките.

Ти колега от знаещите ли си ?  Ако си ще е интересно да чуем твоя експертен "прочит" зада  отвориш очите на нас невежите ? ;)

Редактирано от boboweb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата двигателя са доста различни и е трудно да се даде мнение. При битурбото разходите са доста повече както се предполага, но дава други усещане, мощност и стабилност. Аз ти предлагам да се качиш на по-малкия двигател и да покараш известно време. Ако ти е слаб, можеш да скочиш на битурбо, но вече ще си подготвен психически за поддръжката на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...