Jump to content

Избор между А6 1.8Т/2.7Т


Recommended Posts

Интересно е за човек, който не знае как да чете графиките.

 

Защо не ги обясниш как да ги четем? Аз лично не ги разбирам, а това което Бобо казва ми звучи логично, вижда се и на графиката. Би ми било наистина интересно за знам защо не е така? Мисля че би било полезно на всички тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 176
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами той и Николай се опитал,по - точно направо го е написал и не виждам Стоян какво трябва да обяснява.

Тотално различни мотори.

Това какво е на хартия няма нищо общо с това ,което е реално на пътя,най-вече заради състоянието на "новия внос" и последваща българска поддръжка.

Горива и пътища.

По едно време си имах работа с 6 коли едновременно,3 бензина и 3 дизела от атмосферни малолитражки до турбинирани шестаци.

Ръчки,автомати и т.н

2.7 ще дойде с доста по-богато оборудване .

Спрямо миксера всичко е х2

Мотора е доста по-тежък върху предния мост и за смяна на термостат примерно,мотора е долу.

Имаш ЕГТ датчици и т.н

С лек ремап отива на 300коня 2.7 мотора

Важно е да се преценят конкретните нужди от ежедневна употреба,вървеж и разходи.....

И дизели се намесиха и какво ли още не .....

Всичко си има +\-

Хубуу 180 коня дизела има почти 400нм,ама след 100 и тоя автомат си иска обороти и коне,всичко друго е субективно като усещане.

До преди 20г не бяхме чували за турбо кола,ся вече много претенции......

Всичко е до нагаждане до мотор,кутия,поведение на колата и т.н

Единия ми душегуб е с перфектна кутия и мотор и не съм забелязал да е чак толкова лагав,но си иска свикване.

Като карам 10 дена шевито с неговите 60 коня и после се метна на душегуба и все едно съм в космоса.

1.8т си е миксер и дори с чип няма как да доближи динамиката на 2.7тт.Изобщо не съм сигурен дали има А6 1.8т 4х4 и автомат?

Данъци,ГО и т.н смятам са ясни,както и евентуално първоначално обслужване.

Не си мислете ,че от тия години ,автоматите на другите марки са нещо космическо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммда...точно това изпитах и аз...леко - не ще, набиваш му газта..пак се чуди кво да прави, не видях сила в никакви обороти..

Човек

Ти да не слизаш от кола 500 коня?

Или колата ,която си карал е била оле мале?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек

Ти да не слизаш от кола 500 коня?

Или колата ,която си карал е била оле мале?

Айде почна се с глупостите...карал съм достатъчно коли, всякакви марки. Автоматици също, както нови така и стари - не всички са оле мале ама тва беше ебати лайното....Сори ама тоя спор е излишен, за кво си говорим изобщо. Някой да затваря темата, че се разводни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал или притежавал за повече от 20 000км,щото разликата е огромна?

Какви глупости?

Щото на Душегуба стария имам 70 000 км за две години и да ти кажа отлично си върви за кг/кс!

Да не говорим ,че до 100 си тегли доволно без каквито и да е лагове и т.н.

Нм ,които има в ниския диапазон са си много добре.

Новия пък прави 6.5 до 100 на 2 тона купе пак с автомат

За какви лагове и кутии ми говорите незнам!

А това,че по-големия ми пост не си му обърнал внимание дава отговор на много неща!

Успех с търсенето!

Марто

Олроудите са много добре оборудвани и тежат по 2т,това празни без хора и багаж.

Разликата във вървежа с А6 с тоя мотор е голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Момчета, предполагам, че всичките сте прави за това, което казвате. Но все пак нали всеки си преценява в крайна сметка какво му доставя някакво удоволствие. Както знаем, не сме тук защото си купуваме колите ей така да ни свършат някаква работа само. За мен лично автоматика трябва да прави карането доста по-лесно /най-малкото/, а не да те затруднява, защото на мен ми беше трудно да го накрам да върви изобщо. Не смятам, че трябва да му набиваш 30-40% от газта, че колата изобщо да реагира, че нещо си направил, след което да се чуди дали и как точно да тръгне, колко да тръгне, да дръпне или да смени предавка, както и дали да върне на предната и всякакви такива. Карал съм Mercedes C220 CDI 2001, автомат и то доста време, не за няколко метра. Години съм го карал, беше ми служебна. Кутията беше супер за автоматик, единствения проблем беше, че когато тръгва, не можеш да тръгнеш леко и бързо. Ако искаш бързо да се изнесеш някъде примерно, трябваше да намачкаш газта малко по-рязко и колата захапваше много добре и здраво! Карал съм VW Touran 2005-та с DSG, също тръгваше бързо и рязко. Ще кажете по-нова кутия - добре, може и да е така. Последно карах BMW E46 330xi touring, автомат - много рязко тръгва отмясто, може да ти счупи врата и реагира доста по-бързо, а колата е доста тежка, няма нищо общо с нормално Е46 купе или седан. Не знам за какви адаптации и начини на каране става дума, но за мен не е ОК тази кутия на Ауди, ако приемем, че е в изправност разбира се. Цялата тема беше за избора на мотор, но явно и кутията ще дойде проблем. Може би ще търся ръчка, дори и да не е 2.7T, по-добре колата да ме радва, отколкото да дам една шапка пари и да не ме кефи още в самото начало. В противен случай реното върши идеална работа, ще кажете защото го сменям -  защото винаги съм имал две коли, едната от които е била бмв с 170+ коня и не ми е пречело "семейното" комби да не е толкова бързо. От година насам - нямам втора кола - ето го отговора. Затова миксера 1.8 94 коня не е оферта вече откъм кеф - иначе Реното си изпреварва при 100-120 на пета без проблем, качва си баири, както е сигурно 140-150 Nm, не помня точно, има газ. инж. - разхода е колко на бензин 7 извънградско, идеалнат кола да отидеш някъде и да си свършиш някаква работа, но усещането не е същото като при нещо сериозно под капака. Така, че оставам в процес на дебнене на подходящото Ауди :)

 

Благодаря на всички за мненията и много безаварийни!

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде оказват влияние? На пистата или на диното? Па за автомата и 2.7 битурбо... Колата определено си върви добре, но аз не го харесвам този автомат, защото съм скептично настроен към автомата и евентуален чип. Каквато и кола да е за да се изтреля на старта си иска всичката газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мотора, но почти всички автомати искат малко помощ със спирачката за да отлепиш добре от място. Иначе някое 530 дори не може да превърти гуми на сухо, а уж има 5-600нютона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде оказват влияние? На пистата или на диното? Па за автомата и 2.7 битурбо... Колата определено си върви добре, но аз не го харесвам този автомат, защото съм скептично настроен към автомата и евентуален чип. Каквато и кола да е за да се изтреля на старта си иска всичката газ.

Дай да не спорим?

За хора,които искат вървеж ,оказват и то много.

Можеш ли да сметнеш колко е една секунда разлика в метри при скорост 200км/ч?

Говорим за 200! кг разлика,а при ръчка и повече.

И като почнат да го разминават коли с 50-60 коня по-малко и ще се чуди,че не му върви колата.

Колкото до чипа,тия кутии си носят 600нм без ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе някое 530 дори не може да превърти гуми на сухо, а уж има 5-600нютона.

:stupid: 

роднина има 2.7т в купе на олроуд, автомат. Сток - нищо кой знае какво като вървеж, имах чувството че всеки дизел около 200к.с. ще го сгъне за норматив. Все пак може чувството да е измамно заради нютоните, но определено очаквах повече. С чип вече сигурно ще е друго, ама за сток далеч не е кой знае какво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мотора, но почти всички автомати искат малко помощ със спирачката за да отлепиш добре от място. Иначе някое 530 дори не може да превърти гуми на сухо, а уж има 5-600нютона.

Глупости на мокро до 150 неможе да хване пътя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете графики са официялните дадени от производителя за стокови двигатели. Вижда се че дизела има повече коне както на 1500 оборота така и на 2000. На 2000 оборота 2.7BiTurbo има 310нм и ~100кс. - 2.5TDI има 370нм и ~130кс. (+30% спрямо 2.7)

За някой подобно "вървене" при тези обороти може да е "мъртво" за други "изтребител" аз не го коментирам просто показвам че до 2000 оборота дизела относително "върви" повече чисто обективно .

Между другото се вижда че 2.7 не може да догони като коне 2.5 чак до 4000 оборота където дизела вече спира (180кс vs ~175кс ).

Да си чувал за наличието на скоростна кутия?

А нейното предназначение и роля ясни ли са ти?

Щото едно е дс мериш гол мотор, което показват графиките на производителите, друго като мине през кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5HP19 с каквито и модове да е се съмнявам че може да устиска повече от 450 Nm. Просто около и над тези стойности си има други кутии 5HP24/5HP30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости на мокро до 150 неможе да хване пътя

На моко не знам, пробвал съм 530-ка с чип на 260-270коня и фабрична такава и двете с новички гуми. Чипнатата от място не може да превърти на сухо, но след като отлепи вече тръгва настрани в движение, сток-а няма сила за такива неща. С газ и спирачка и двете правят пушилка разбира се, но аз говоря за нормално тръгване понеже обсъждаме адекватен ли е автомата и дали той или мотора е проблем за мудния старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж няма общо с темата но ...да не са били 4х4 :hilezh:  На 3 л мотор на БМВ тва му е хубавото ,че има сила още от ниските и явно си карал некви де да знам..Клиентски съм карал сигурно 20-30 поне моята 7ца дето е 300+кила отгоре ги можеше тия работи така че :nixweiss: \ при тва с 245х50х18 нови\

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж няма общо с темата но ...да не са били 4х4 :hilezh:  На 3 л мотор на БМВ тва му е хубавото ,че има сила още от ниските и явно си карал некви де да знам..Клиентски съм карал сигурно 20-30 поне моята 7ца дето е 300+кила отгоре ги можеше тия работи така че :nixweiss: \ при тва с 245х50х18 нови\

 

Като говорим за трилитровите пропелери, мой приятел си купи 740xd и това говедо върви чудовищно. А джантите са 20"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казахте 4х4... Днес се птибирам от работа и минавам през участък където изграждат тротоар. Целия път настелен с пясък. Реших да се изкефя, та чак и есп-то изключих. Намачках газта и... така се изстрелва дори и на пясък, че чак ерекция да получа :D Куатрото е уникално и с нетърпение чакам първата зима която ще изкарам без вериги и бутане :) Който го кефи да се суче да си взема задно, а аз искам да "драпам".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...