dobatavision Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Колеги на въпросната кола като навия пълен на ляво пуква и после като почна да мърдам ляво-дясно и се чува пукането много силно от към центъра на самата рейка...Някой може ли да даде съвет дали е фатално и дали подлежи на ремонт ?Само пукането се чува луфт във волана не се усеща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Е виж си втулките на накрайниците. То в средата няма много опции за пукане, ама е фатално, ако нещо се откъсне там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Възможно ли е самата рейка да се е отхлабила от купето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olimpiya Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) 99% съм сигурен, че не.. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 26 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Предположения ?Рейката може ли да се извади без да се сваля двигателя, че като я гледам къде е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Виж да не се е сцепила планката на рейката, където са захванати кормилните щанги. Ако рейката не е сваляна никога от колата е невъзможно да се охлаби сама! Всички гайки са залепени и дори с ключ трудно се развиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Сигурно ли е, че е от рейката. Да не е от пръта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Да не е изсъхнал някой накрайник - чува се по същия начин. Другото е да е заминало карето на волана долу. На самата рейка може да се регулира/обере луфта, но се стяга доста волана и не е комфортно за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Рейката се сваля и без да се сваля двигателя. Излиза през отвора на дясната кормилна щанга.Задължително си изясни какъв е проблема преди да подкараш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Да не е от пружината пукането - да задържа лагера и да усуква пружината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 27 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 (Редактирано) Еми ще трябва да се погледне ... мерси за вниманието !Днес минахме към 100км в София не се чува тропане само на място като се върти на ляво. Редактирано 27 Юли 2015 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krumi87 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 При мен имаше същото пукане,купих колата ударена предполагам това бе причината. Изминах около 60 хил.км за период от 2 години и рейката протече. Сложих друга от Ауди 100 , старата не съм я рециклирал и не знам какъв точно и е проблемът, външно няма дефекти.Съветът ми е да се оглеждаш за другарейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolov Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 И мойта чукаше като завивам на ляво,на дясно.При мен се оказа болта където държи рейката за купето от дясната страна се беше разхлабил.Виж някой да мърда волана и погледни където е болта.Ако не е при тебе от там ,продължавай търсенето.Дано да е това , че ще се разминеш за без пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 5 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2015 (Редактирано) И при мен има това пукане и се разбира, че е от патрона на амортисьора, те не текат но при още малко натягане на гаиката намаля , иначе смяна = на доста пари Редактирано 5 Септември 2015 от JK1956 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Сащото колега го имах и аз слушах и изчетох 100000049587657493 мнениа и теми и се оказа че въобще не е от реиката,ами е от двата амрт.!Иначе си купх реика,моита си е чук!И лагерите си бяха здрави на пружините,ама и аз четох много тъпни и тях си купих(оригинални) и кормилни накраинци пак оригинални,и накрая се оказа нещо съвсем друго!Ако реиката не е развивана никога,шанса да се е отхлабила е НУЛЕВ!Колегата с поста за болтовете е прав -залепени са!За да разбереш какво е направи следното нещо:Викни баи Ставри от блока да клати волана докато почне да 4ука и ти си погледни пружините какво правят-мардат горе от лагера,щото амрт. са заминали или са много готини !И пия далго кафе и минерална вода топла!Късмет!Не чети много тъпни от българсите форуми!!!Мой съвет в който ще се убедиш!Атанас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 Ами дотук още няма голямо развитие с тази рейка. Сменихме амортисьорите, накрайниците, лагерите бяха добре, носачите също. Пукането остана без промяна. Ще трябва да и се обърне внимание, но и времето не е благоприятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 ако е много разбита рейката чука и при пиньона( има го и без да тече,само тропане).Малък проблем е когато чука на загасен мотор,по голям е когато почне и на работещ мотор да чука.Моята отначало чукаше като размърдам волана рязко наляво и надясно на загасен мотор,след 40-50к км започна и на работещ мотор да го прави,включително и при каране по черен път ,най се усеща когато при навит волан вляза в дупка.С гореописания проблем карам около 50к км,имам рейка,но все нямам време за смяна. БУЛИТ-ти къде даваш акъл,във форум.По твоите думи и твоите писаници не трябва да ги чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 25 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2015 Готово ! Още един проблем по-малко. Един болт на рейката беше хлабав. Като го стегнахме всичко приключи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dim.h Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 (Редактирано) Това е болта но трябваше да му хвана контра за гайката отдолу тя се хваща през калника. Редактирано 26 Октомври 2015 от dim.h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване