Jump to content

Мнение за конкретна обява А6 ц5


Recommended Posts

Здравейте колеги. Как ви изглежда, тази кола. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448555829778825&slink=bndwygБюджета е около 5к + 2-3к за обслужване, газ ще се слага то се знае.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките изглежда добре, но трябва да я видиш на място. Аз си взех такава само че 1,8 Т март месец за 4 700 лв. Беше нов внос от Италия. След това обслужване 1 000 лв. (всички ремъци, ролки, масло, филтри, термостат, водна помпа, гарнитура на капака на клапаните, 2 клапана на турбото, 2 маркуча на предните спирачки). Газ сложих в Пловдив  BRC 1280 лв. Имаше проблем с ABS (изгорял модул) - взех от морга друг изгорял за 20 лв. и ми го направиха за 100 лв. След това 300 лв. за втори комплект джанти + 600 лв. за 4 нови зимни гуми. Та това е от мен. Добри коли са, на мен ми харесват. Лошото е че са старички и на над 300 000 км. Аз лично не исках куатро - все пак не живеем на северния полюс (преди тази карах Ауди 80 пак на предно - не съм закъсвал). Отделно мое убеждениеза  куатро - евентуално проблеми с него и по-висок разход. Всичко е въпрос на личен избор. Успех с търсенето.

Редактирано от milen1110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждам се и за 1.8т 180к.с. обаче, но не намирам екземпляри. Иначе от всички които гледам от няколко месеца, тази ми направи впечатление най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си на зор не бързай. Аз моята я търсих половин година, но имах точни критерии - 1,8 Т 150 к.с., седан, ръчни скорости, без куатро, А4 Б6 или А6 Ц5. Търпение му е майката, ще изпадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без куатро няма смисъл да се набиваш на тоя туч, конкуренцията има доста по - изгодни неща. На северния полюс карат шейни не куатро :hilezh:  Викаш куатрото е само за сняг :hilezh:  :hilezh:  Акъла всеки може да го дава - дори и да го няма :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кокошарника дето имам и постоянните ремотни по 50-100лв за прословутите датчици на Хол, просто ми писна и гледам да сменям колата вече, просто не си заслужава да набивам пари през месец в гоУфо на вуйчо ми..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред капачето на пръскалките за фаровете седи на криво. Може да е козметично, може и да е имало някакъв удар - огледай ако ходиш за оглед. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не мислиш,че и по този модел няма да набиваш пари,даже и впъти повече от на Голфа,ако съответно не попаднеш на по читава кола.Въпреки,че са стари кошници подръжката им не е никак евтина.Има доста скъпоструващи части и консумативи за които цифрите никак не са малки,но както са казали колегите търси си куатро модификацията,хем ще ти доставя по голям кеф,хем по лесна после ще можеш да я продадеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с куатрото е доста противоречиво. Моята също е куатро, имал съм и коли само на предно/задно. Ако трябва да съм честен, през 10 от 12 месеца годишно, куатрото ми е излишно. През самата зима в града ми почистват редовно и досега не съм видял някой с предно/задно да закъса. По магистралите по които карам - също. За лятото да не говорим - там не знам какви предимства би имало, освен ако не набиеш цялата газ на някой песъклив терен или хлъзгав асфалт на светофара, което не граничи с нормално каране. Когато вали дъжд и си карам разумно, колата не ми е поднасяла - независимо дали предно или куатро. При аквапланинг обикновено повечето хора се спичат и дори куатрото не може да им помогне, ако не овладеят адекватно колата.

Вярно за самата зима на сняг и лед е по-добре, но да не забравяме че идеята не е колата просто да потегли от място, но и да спре, така че куатрото не решава целия проблем.

Да не говорим че качва 1-2 литра в разхода и краде от мощността.

Казвам всичко това за да си прецени колегата, но за мен куатрото не е решаващ избор, особено при липса на всекидневни екстремни зимни курсове по планини и проходи.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕама тука ако не е куатро припадат  не били аЛди.... Реално и аз съм с куатро... но освен по светофарите на друго  място не  го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, возията на кола с куатро е коренно различна от такава без, както и поведението на пътя и в завои дори на сухо време. На предишната А4 навъртях около 90к за 6 години и не съм пипал нищо по задницата. Имаше клип който обяснява сцеплението на кола с 2 и 4 задвижвани колела на сухо. Но да не превръщаме темата в за или против куатро. На тази възраст не може да се намери неудряна кола, особено италианка. Въпроса е колко тежко е била удряна. Ако поддръжката на голфа е мерило на колегата, ще се поозъби с тоя туч дето е постнал. 


ЕЕЕама тука ако не е куатро припадат  не били аЛди.... Реално и аз съм с куатро... но освен по светофарите на друго  място не  го ползвам.

Точно от теб колега не очаквах такова изказване, постоянно го ползваш, особено в завои!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение като каращ 2.8 куатро е че тази кола с и без куатро ще има голяма разлика в поведението . Първо това са 193 кс на предно .... което значи че можеш да въртиш гуми до 3 скорост да не говорим с тази голяма кола ако искаш да тръгнеш по-рязко от място пада въртене на гуми . Имам приятел с 2.8 на предно казва че е много доволен но най-голяма грешка му е че не е взимал куатро и върти гуми постоянно (ако караш с нови гуми нещата няма да са толкова трагични , а колата има и Есп гледам .... ) . Другото е че а6 с 2.8 си е кола с тежка предница , защо да нямаш добълнително стабилност . Ако си по-спокоен шофьор няма да имаш нужда от куатро . Минуса му че ти трябват 4 еднакви гуми . Колата изглежда добре според мен .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парите, нямам против да давам, въпроса е че като го голфа, напрвя кара известно време и пак се скапе. Просто вече му нямам доверие, даже и до съседния град да ходя. Искам кола която да си заслужава вложените пари в нея, а не да я направя и да ме остави след 200км на пътя, без видни причини щото така решила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след прехвърляне на обявите в мобиле, смело мога да те посъветвам да изчакаш, защото в момента има само външни и вътрешни тоалетни, за това което търсиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квот искаш прави, но голфа си пази! Двигателния отсег е доста нагъчкан и си иска повече време за ремонт. Тва дали ще е куатро или не... не ги въртя аз тия гуми, разликата от 1 максимум 2 литра гориво не ме бърка. Най ме бърка когато закъсам в снега. ЕСП не върши никаква работа при потегляне, просто ти връща газта и в сняг по нагорнище ти го набива яко отзад. Лично тази на мен не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, след прехвърляне на обявите в мобиле, смело мога да те посъветвам да изчакаш, защото в момента има само външни и вътрешни тоалетни, за това което търсиш

 

И също така всяка кола която си заслужава парите изчезва в рамките на ден два.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хора искащи автомобил с 4те кръга да стигнат от т.А до т.Б, със спокоен стил на шофиране, според мен не ги бърка дали колата е с предно или с куатро. :)

Естествено всеки уважаващ себе си авто маняк ще предпочете куатрото, заради куп причини :D
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за куатрото. Както ти написаха в предните постове при мощност около 180-200 коня на предно при всяко по-рязко натискане на газ-та до 3та ще върти гуми. Следващото предимство, което за мен е много голямо е по-стегнатото окачване и директно управление. Това дава увереност и липсва типичното усукване и люлеене на задницата по завои или при шофиране със скорост 130+ км/ч. При шофиране примерно към Пампорово много ще се учудиш колко нетипично стабилно е куатрото и как при подаване на газ в завои не излиза от идеалната линия. При наличие на силен вятър отново от по-спортното окачване получаваш стабилна кола, която не се люлее и може да познаеш за този вятър единствено по дърветата около път. Да, екстра е както сервото, климатика и т.н., но е полезно и си струва.

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази кола знам, че се продава доста отдавна. Поне година, година и половина. Спомням си обаче, че цената беше доста по-висока. Нещо към 7, 7 и нещо хиляди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возил съм се, в куатро обаче душегуб на един познат. Той понеже обича да кара бързо, та взе че влезе в завой със 140+ ами колата даже и не трепна. :hilezh:  :hilezh: И аз на моменти съм рейсър, но не винаги. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...