Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Колегата pe6koo - фабрично е.

Иначе снощи бая ръчках колата на къси разстояния, че имах път по цяла София и всички бяха буквално спрели и караха като баби и газ спирачка газ спирачка и по едно време гледам чека ми светнал. Днес я закачих и даде грешка бедна смес на единия от цилиндрите - не се и поколебах от какво може да е - с Г.И. съм и имам една дюза която не работи правилно.


Хубаво изтрих грешката и тръгвам да паля както обикновено само докосвам ключа обаче пръц - тръгва уж тамън да запали и гасне. Викам си кво стана, пробвам пак, забелязвам, че нямам звук от радиото ?! от чейнджъра се пуска всичко а радио нямам. Хубаво запалих като задържах ключа и почнах да карам. Колата си работи перфектно има ряз, оборотите са ок всичко е чук. След 100 метра радиото тръгна, след десетина километра спирам колата, гася я, махам ключа. След това слагам го пак пробвам отново само чуквам ключа опа колата пали от раз. Карах цял ден пак, ходих до алеко връщах се всичко е точно колата пак си е както трябва да бъде.

Та мисълта ми е нормално ли е това дето ми го направи с непаленето първите минути след като изчистих грешките, че никога не ми се бе случвало ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте,след като съм откачал акумулатора установих че свалянето и вдигането на стъклата от дистанционното не ми работи,да ми кажете ак да го активирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора изведнъж спря да ми работи шофьорското стъкло. Чува се само цъкане ,но не и машинката. Ще гледам тези дни да я закача да видя за грешки, но първо да питам вас, току виж е от познатите до болка проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,след като съм откачал акумулатора установих че свалянето и вдигането на стъклата от дистанционното не ми работи,да ми кажете ак да го активирам?

 

Ще се оправи само

 

Всъщност от копчето на шофьорската врата като натиснеш, вдига ли се само?

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 месеца не съм сканирал за грешки, че даже и свикнах да ми свети MIL-a. След триене на грешките, веднага се появяват тези. 

----------------------------------------------------------------- 

Address 01: Engine

 

18348 - Powertrain Databus 

            P1940 - 001 - Missing Message from Control Module for Battery Monitoring - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 234.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 1.0 %
                    Voltage: 11.10 V
                    (no units): 0.0
                    Temperature: 16.2∞C
----------------------------------------------------------------- 
Address 61: Battery Regul.        Labels: 4F0-910-181.lbl 
   Part No SW: 4F0 910 181 E    HW: 4F0 915 181 A
   Component: ENERGIEMANAGER  H11 0490  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000090782
   Shop #: WSC 30522 264 67890
   VCID: 23AC3527432DEF41ED-8076
 
   Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 C
   Component: von VA0  000915105        
   Coding: 344630393135313035432056413030303039313531303520
   Shop #: WSC 00011 888 06946
 
1 Fault Found:
02276 - Quiescent Current Stage 5 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 211056 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.10
                    Time: 17:46:02
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 4F0-910-043.lbl
   Part No SW: 4F0 910 043     HW: 4F1 820 043 H
   Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0110  
   Revision: 00000024    Serial number: 00000000094332
   Coding: 0000022
   Shop #: WSC 02325 785 00200
   VCID: 5BE4C54FA3551F392D-800E
 
2 Faults Found:
01857 - Air Outlet Sensor; Middle Left (G347) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 200
                    Mileage: 211056 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.10
                    Time: 17:46:07
 
01858 - Air Outlet Sensor; Right Center (G348) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 200
                    Mileage: 211056 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.10
                    Time: 17:46:08
 
 
Ще съм благодарен на помощ.
Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се оправи само

 

Всъщност от копчето на шофьорската врата като натиснеш, вдига ли се само?

не,не работи и автоматичното вдигане и сваляне на прозорците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали стъклото до долу. След това го вдигни до горе и задръж копчето 5 секунди след като стъклото е затворено докрай. Поне при мен така се оправя след откачане на акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам няк'во шибано копче в колата, което е до екранчетата за климатроника и като го натисна свети в червено.Няма никакви надписи и си личи, че е слагано допълнително.Никой майстор не може да ми каже за какво по дяволите е слагано и аз не ги пипах до днес... Днес обаче го натиснах и карах много малко така и се получи нещо много притеснително.Леко пушене от капака, изгасих колата и забелязах, че парното се е пуснало само.При опит за изключване, то се включваше отново.ДОРИ И СЛЕД МАХАНЕ НА КЛЮЧА от стартера?!!? Изключвам го от ECON то пак се пускаше САМО! Така няколко пъти, до къто се оправи... След това запалих и нямаше никакви проблеми, при отваряне на капака на пръв поглед, няма нищо видимо...WTF ?! :huh:  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам печка.Четох я тази тема за печката.
Въпреки, че сега като се замисля не съм влизал в менюто за климатроника, да не се окаже, че настина има и това копче да го пуска ръчно... :steinigung:

Редактирано от godbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да се прекодира измиването на фаровете на фейслифт? В момента ако карам с включени фарове, с първото миене на предното стъкло се включват и дюзите на фаровете. След това само ако задържа лоста за повече от 3 сек. Искам да спра това първо миене, ако е възможно.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че можеш само да го спреш изцяло или да го оставиш както е с прекодиране. Няма вариант да се спре само първото миене.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде във форума имаше линк , как едни руснаци ретрофитват амбиентното осветление във вратите , но немога да го намеря.
На някой случайно да му е под ръка? Ще съм благодарен ако някой ,който е правил това упражнение , да ми даде малко инфо на ЛС :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли наблюдения върху акумулатори А-mega. Били дъщерна фирма на Moll, правят ги в Украйна, с 42 месеца гаранция. В нета няма нищо за тях,(поне не намерих на пръв поглед), а собственика на Maxcar силно ми ги препоръчва, пред Варта и Moll, понеже 110-ката е с 960 стартов ток.

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

вчера логвах Advanced Measuring blocks около 40 минути и EGR Duty Cycle-a през цялото време седеше на 95.4%.

Така ли трябва да бъде?

Мотора е 3.0 tdi BMK

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zafirovp: това значи, че е спрян, 95% е затворен. Ако нямаш грешки за соленоида, преди тебе някой е играл с ЕКУто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е графиката. Другите 2 стойности на ЕГРа се променят.

Графиката е на кикдаун до 70.

Ако и тук се окаже проблем ще се разделяме с колата.

076f8ba9077de3c77cbcd0bd467d62bb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...