Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 22 часа, NITRO1 написа:

 Започвам да се замислям дали не сбърках с покупката? Пак казвам усетих че колата леко занесе, но не е напускала платното нито съм се за

Много съм и набрал на ш........та кола, една торба пари а се държи като Б4 по завоите :wall::steinigung:

Мой познат  продаде А4 Б7 3.0ТДИ .. Не можа да свикне с недозавиването ...

Затова писахме и в темата за ГИ да не бързаш много с наливането на пари.

Може да сложиш 235/45/17 да се видиш с разход на гориво. :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да и слагам 17-ки че то и сега е чудесия разхода, просто ще карам по бавно по завоите..................никва файда от това куатро, както и да е това е мой проблем.Тия дни ще вземам Мерца да го пробваме как се държи по завоите хем че е само на задно.Да кажем е следващия клас в класа на А6 и може би и междуосието има значение, но пък аз съм и с куатро да му ..................Спирам да ви занимавам с моя проблем. Каквото е такова, малко като жена я взех тази кола само заради дизайна и мАторя :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, я да питам колегите с Б6 авант 3.0 куатро ръчна кутия:

При движение със 140 на 6-та предавка, по магистрала, на какви обороти е мотора ви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час ги взех от Косерите- 55 лв.на Бош /38 с отстъпката/

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бош-47лв. от Техко, с отстъпка разбира се :).Преди 2 седмици това.

3 години сменях само гумичките, ама пак поскърцваха, сега е друго нещо вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.11.2016 г. at 19:43, NITRO1 написа:

Няма да и слагам 17-ки че то и сега е чудесия разхода, просто ще карам по бавно по завоите..................никва файда от това куатро, както и да е това е мой проблем.Тия дни ще вземам Мерца да го пробваме как се държи по завоите хем че е само на задно.Да кажем е следващия клас в класа на А6 и може би и междуосието има значение, но пък аз съм и с куатро да му ..................Спирам да ви занимавам с моя проблем. Каквото е такова, малко като жена я взех тази кола само заради дизайна и мАторя :hilezh:.

Колега, не се филмирай толкова....скъсяваш си живота с излишни нерви :hilezh:.   Много си е добра колата...... явно просто не покрива твоите критерии.......   за по-спортно държащ се на пътя автомобил...или Бог знае какво:) Карай си колата и да не ти дреме! Или ако не те свърта, верно я махай, и си вземи Мерцедес...... :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дизайна и еластичния двигател ме възпират засега да я махна. Ще и дам още един шанс сега в снега да я видя как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на B7 с климатроник кога трябва да започне да духа топло? Ако съм пуснал econ, ще вкарва топло от двигателя, съответно той трябва да е загрял. Ако обаче не е, не би ли трябвало на Auto веднага да духа топло, въпреки, че колата е студена?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECON бутона просто изключва компресора. Ако външната температура е под 5 градуса не прави нищо, защото компресора така или иначе не се включва.

 

Топлото идва от двигателя, така че нама как да духа топло преди да е загрял. Климатика на колата не е като този на жилищата - не може да топли.

 

Използвай подгрева на седалките (ако имаш такъв) докато загрее двигателя.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Уикенда, като палих колата сутринта, след кратък преход вечерта се появи звук и светлина придружен от изображение BRAKE в червен кръг, а вчера привечер освен нея светеше и индикацията на ESP-то. 

Това предупреждение за слаб акумулатор ли е?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, CVT написа:

ECON бутона просто изключва компресора. Ако външната температура е под 5 градуса не прави нищо, защото компресора така или иначе не се включва.

 

Топлото идва от двигателя, така че нама как да духа топло преди да е загрял. Климатика на колата не е като този на жилищата - не може да топли.

 

Използвай подгрева на седалките (ако имаш такъв) докато загрее двигателя.

 

Ясно....

 

имам подгрев и е много благо :) всъщност то ме спасява сега...

проблемът при мен е, че стандартно се придвижвам за около 30мин. и в тези студове този голям двигател почти не е загрял за това време. И през целия път съм пуснал да ми обдухва стъклото и ми бие студен въздух в ръцете.... ама явно това е положението. Другата кола ще е с подгрев на волана ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нормално ли е на студеното време да играе температурата на антифриза. Онзи ден смених термостат (с оригинален), но пак, когато карам с ниски обороти и парното духа топло, стига до 70 градуса. При подаване на газ се вдига. Ако изключа парното стои на 90. Скоро смених радиаторчето на парното и сега духа много топло. Колата е B6 с AVF двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, особено като се има предвид че сегашното време (вчера, днес и утре) изобщо не е студено време за тези коли. Даже и при -25 градуса не би трябвало да играе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@hranow И при мен се държи по същия начин. Подозирам, че е нормално за този мотор, но да кажат и други колеги с този двигател.

 

При мен, преди да сменя термостата, по никакъв начин не можеше да достигне 90 градуса, дори лятото. Максимум до 70-тина стигаше.

 

Сега, ако не е напълно загряла колата и няма натоварване, т.е. примерно се спускаш по наклон дълго време - температурата пада. Това, което правя аз е - изчаквам напълно да загрее мотора (до 90 градуса) и едва тогава пускам парното. Така вариациите в температурата са доста по-слаби, дори при продължително спускане. И да - понякога студуването е качествено, но подгрева на седалките помага до известна степен докато загрее мотора :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, cssc написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

В чуждестранните форуми пишат, че е напълно нормално за този мотор, но реших да питам и тук. 

Аз не чакам да загрее. Пускам си парното, на мен да ми е топло, пък мотора, когато иска да си загрява. Другото интересно е, че парното духа еднакво топло и на 90 и на 60-65 градуса. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нормално е за тоя мотор! Тоя мотор иска натоварване за да стигне работна температура :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато при слизане по надолнище температурата на двигателя падне от 90 на 70 градуса за минута това е защото термостата е отворен когато трябва да е затворен. Иначе двигателя не може да изстине толкова бързо със цели 20 градуса, даже и да е -30 градуса отвън. Може само ако се охлажда.

 

И аз мислех че това е нормално с години, защото моята кола го правеше още от нова. Но след първата смяната на ангренажа ми смениха и термостата с нов и тогава разбрах че не съм бил прав. С новия термостат и от Троянския проход съм слизал през зимата на парно - температурата си стои забита на 90 градуса.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова смених термостата, но разлика няма. Вероятността за дефектен оригинален термостат е много малка. По-скоро се съмнявам в датчика на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...