gamzoff Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Аз да ви попитам - кои са добрите бензинови двигатели? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Преди 22 часа, NITRO1 написа: Започвам да се замислям дали не сбърках с покупката? Пак казвам усетих че колата леко занесе, но не е напускала платното нито съм се за Много съм и набрал на ш........та кола, една торба пари а се държи като Б4 по завоите Мой познат продаде А4 Б7 3.0ТДИ .. Не можа да свикне с недозавиването ... Затова писахме и в темата за ГИ да не бързаш много с наливането на пари. Може да сложиш 235/45/17 да се видиш с разход на гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Няма да и слагам 17-ки че то и сега е чудесия разхода, просто ще карам по бавно по завоите..................никва файда от това куатро, както и да е това е мой проблем.Тия дни ще вземам Мерца да го пробваме как се държи по завоите хем че е само на задно.Да кажем е следващия клас в класа на А6 и може би и междуосието има значение, но пък аз съм и с куатро да му ..................Спирам да ви занимавам с моя проблем. Каквото е такова, малко като жена я взех тази кола само заради дизайна и мАторя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Здравейте, я да питам колегите с Б6 авант 3.0 куатро ръчна кутия: При движение със 140 на 6-та предавка, по магистрала, на какви обороти е мотора ви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Да ви попитам колко са чистачките на б6 с гадния захват? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 1 час ги взех от Косерите- 55 лв.на Бош /38 с отстъпката/ Редактирано 29 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Бош-47лв. от Техко, с отстъпка разбира се .Преди 2 седмици това. 3 години сменях само гумичките, ама пак поскърцваха, сега е друго нещо вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novolari Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Колеги , как стои въпроса с неработещи подгреви на седалки на В7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 На 28.11.2016 г. at 19:43, NITRO1 написа: Няма да и слагам 17-ки че то и сега е чудесия разхода, просто ще карам по бавно по завоите..................никва файда от това куатро, както и да е това е мой проблем.Тия дни ще вземам Мерца да го пробваме как се държи по завоите хем че е само на задно.Да кажем е следващия клас в класа на А6 и може би и междуосието има значение, но пък аз съм и с куатро да му ..................Спирам да ви занимавам с моя проблем. Каквото е такова, малко като жена я взех тази кола само заради дизайна и мАторя . Колега, не се филмирай толкова....скъсяваш си живота с излишни нерви . Много си е добра колата...... явно просто не покрива твоите критерии....... за по-спортно държащ се на пътя автомобил...или Бог знае какво:) Карай си колата и да не ти дреме! Или ако не те свърта, верно я махай, и си вземи Мерцедес...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Само дизайна и еластичния двигател ме възпират засега да я махна. Ще и дам още един шанс сега в снега да я видя как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Виждал ли си котка на лед? Е така ще е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Колеги, на B7 с климатроник кога трябва да започне да духа топло? Ако съм пуснал econ, ще вкарва топло от двигателя, съответно той трябва да е загрял. Ако обаче не е, не би ли трябвало на Auto веднага да духа топло, въпреки, че колата е студена? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 (Редактирано) ECON бутона просто изключва компресора. Ако външната температура е под 5 градуса не прави нищо, защото компресора така или иначе не се включва. Топлото идва от двигателя, така че нама как да духа топло преди да е загрял. Климатика на колата не е като този на жилищата - не може да топли. Използвай подгрева на седалките (ако имаш такъв) докато загрее двигателя. Редактирано 30 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Здравейте, Уикенда, като палих колата сутринта, след кратък преход вечерта се появи звук и светлина придружен от изображение BRAKE в червен кръг, а вчера привечер освен нея светеше и индикацията на ESP-то. Това предупреждение за слаб акумулатор ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Не, това е от ниско ниво на спирачната течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Ще я проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_banditko Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 преди 5 минути, CVT написа: ECON бутона просто изключва компресора. Ако външната температура е под 5 градуса не прави нищо, защото компресора така или иначе не се включва. Топлото идва от двигателя, така че нама как да духа топло преди да е загрял. Климатика на колата не е като този на жилищата - не може да топли. Използвай подгрева на седалките (ако имаш такъв) докато загрее двигателя. Ясно.... имам подгрев и е много благо всъщност то ме спасява сега... проблемът при мен е, че стандартно се придвижвам за около 30мин. и в тези студове този голям двигател почти не е загрял за това време. И през целия път съм пуснал да ми обдухва стъклото и ми бие студен въздух в ръцете.... ама явно това е положението. Другата кола ще е с подгрев на волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Колеги, нормално ли е на студеното време да играе температурата на антифриза. Онзи ден смених термостат (с оригинален), но пак, когато карам с ниски обороти и парното духа топло, стига до 70 градуса. При подаване на газ се вдига. Ако изключа парното стои на 90. Скоро смених радиаторчето на парното и сега духа много топло. Колата е B6 с AVF двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Не е нормално, особено като се има предвид че сегашното време (вчера, днес и утре) изобщо не е студено време за тези коли. Даже и при -25 градуса не би трябвало да играе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 При положение че съм сменил термостат-а, от какво може да е? Може би датчика за температура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cssc Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 @hranow И при мен се държи по същия начин. Подозирам, че е нормално за този мотор, но да кажат и други колеги с този двигател. При мен, преди да сменя термостата, по никакъв начин не можеше да достигне 90 градуса, дори лятото. Максимум до 70-тина стигаше. Сега, ако не е напълно загряла колата и няма натоварване, т.е. примерно се спускаш по наклон дълго време - температурата пада. Това, което правя аз е - изчаквам напълно да загрее мотора (до 90 градуса) и едва тогава пускам парното. Така вариациите в температурата са доста по-слаби, дори при продължително спускане. И да - понякога студуването е качествено, но подгрева на седалките помага до известна степен докато загрее мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 (Редактирано) преди 37 минути, cssc написа: Цитиране на предходно мнение! В чуждестранните форуми пишат, че е напълно нормално за този мотор, но реших да питам и тук. Аз не чакам да загрее. Пускам си парното, на мен да ми е топло, пък мотора, когато иска да си загрява. Другото интересно е, че парното духа еднакво топло и на 90 и на 60-65 градуса. Редактирано 30 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Абсолютно нормално е за тоя мотор! Тоя мотор иска натоварване за да стигне работна температура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 (Редактирано) Когато при слизане по надолнище температурата на двигателя падне от 90 на 70 градуса за минута това е защото термостата е отворен когато трябва да е затворен. Иначе двигателя не може да изстине толкова бързо със цели 20 градуса, даже и да е -30 градуса отвън. Може само ако се охлажда. И аз мислех че това е нормално с години, защото моята кола го правеше още от нова. Но след първата смяната на ангренажа ми смениха и термостата с нов и тогава разбрах че не съм бил прав. С новия термостат и от Троянския проход съм слизал през зимата на парно - температурата си стои забита на 90 градуса. Редактирано 30 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Аз затова смених термостата, но разлика няма. Вероятността за дефектен оригинален термостат е много малка. По-скоро се съмнявам в датчика на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts