Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Уж всичко в едно.Моя салон е S-line/кожа+плат/,мажа го доста рядко,по-често в автомивките я вършат тая работа.

Има и други марки,но за тях не мога да дам мнение.

 

Подръжка на кожен салон ? - А3 / А4 - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам крем нивеа :hilezh: Четох доста и накрая от мерц. форума го хвалеха неколко човека и реших да пробвам, наистина прави мека кожата и попива бърже, все пак е крем за кожа за смешни пари:flehan: иначе sonax, turtle wax и такива, не са лоши за парите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok благодаря ви,а някой да каже нещо за освежаване на пластмасите в интериора,по точно става въпрос за пластмасите около праговете

Sent from my D2303 using Tapatalk

Ok благодаря ви,а някой да каже нещо за освежаване на пластмасите в интериора,по точно става въпрос за пластмасите около праговете

Sent from my D2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Препарата на MA-FRA  с него почиствам  кожата. 

Другите два са оригинални на Ауди.

Този който е с гъбата почиствам грапавите пластмаси,като в твоя случаи праговете примерно.

И другия препарат е мляко за подхранване на кожата.

20160327_162749

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам точен спомен за цена,но от 20 до 25лв струваше единия.

Другаде не съм ги срещал да се продават,на някои от форумните търговци може да ги поръчаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в тубичката на Ауди аз го ползвам за моя и освен за ароматизатор за друго не става !  Крем Нивея и аз съм чувал че прави чудеса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по грешка купих половин литър крем Нивеа вместо гел за душ и до сега се чудих какво да го правя. Точно от този тип е:


445520549.jpg

Интересува ме става ли и няма ли да остане миризмата на крема? В никакъв случай не искам купето ми да мирише така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже, какво точно означава този надпис, от къде точно се занулява, и през какво време /период/ километри се появява.
 

20160330_165234.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чрез VCDS може да си увеличиш дните на сервизния период. Заводско мисля, че е 15000км или 365 дни - което настъпи първо излиза надписа. Може да си го занулиш и чрез бутоните на таблото, но км ще почнат пак от 15000 надолу и ще се объркаш кога си сменял маслото.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Натискаш и задържаш "гаечния ключ"

2. Даваш контакт

3. В момента на появяване на надписа "service in...." натискаш бутона "0"

4. Появяват се "- - -"

5. Отпускаш "гаечния ключ" и си готов :)

 

п.п. Връщаш контакта и при ново палене не би трябвало да има надпис. Проверка на оставащите км могат да се видят след около 500км шофиране - до тогава само "---" ще се виждат.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го занули от бутоните на таблото, километрите няма да излизат повече. Трябва да се зададе отново с ВАГ-КОМ, за да тръгне пак брояча. 

А сега де, при теб така ли е?Аз на всяка смяна на масло, занулявам с бутоните на таблото и винаги си работи коректно...разбира се отчита след като измина 500км.Имам и кабел, ама до сега не съм го ползвал за зануляване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи си брояча. Аз също съм го занулявал на 7500км и 150дни дакажем - не са точни дните, но много преди да ми излезе съобщението и не е имало проблеми - просто си смених маслото превантивно като купих колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, bobitovn написа:

А сега де, при теб така ли е?Аз на всяка смяна на масло, занулявам с бутоните на таблото и винаги си работи коректно...разбира се отчита след като измина 500км.Имам и кабел, ама до сега не съм го ползвал за зануляване.

Всъщност може и да съм в грешка, тъй като не съм изчаквал 500 км и тогава да погледна. Това на Б6-цата, на сегашната не съм пробвал, но най-вероятно няма разлика. Извинявам се, ако съм заблудил колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маслото е 100% синтетично, може да се кара и до 15К, но не и повече. Аз винаги слагам такова и го сменям на 10 - 12к, но понякога стигам и до 15.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...