CVT Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Става с това: http://www.amazon.com/gp/product/B001A4CWHO?ie=UTF8&tag=vicastingcom-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B001A4CWHO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Има ли някаква специфика при запис на мп3 дискове за RNS-E? Аудио диск ми тръгва, а записан мп3 не може да разпознае файловете. Правя го на 2 скорост със cdburnerXP.Колега, при RNS-E mp3 файлове не се ли четата само от картите? Доколкото се сещам дискове не чете с mp3. Може да греша разбира се, не съм 100% сигурен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Ами не знам. Помислих, че чете и дискове мп3. Най-вероятно си прав, друга причина не виждам да не тръгват. А зацапана оптика как се чисти, с някакъв диск става ли, или трябва да свалям навито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Оптиката се чисти с диск (с четка)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Който мога да купя от? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 20150125_132111-500x500.jpg Колеги дайте съвет за подмяна на светлините на багажника над задния ДК номер.... При мен видийките с който са захванати са с разрушени глави и няма как да се отвият....На моите им разпробих главите, извадих старите плафони, купих си нови от Аутотехника за 50лв. и ги залепих със силикон.Вече 2г. не са мръднали и няма влага вътре.Другия вариант е сваляне на рег. номер, демонтаж на кората в багажника и сваляне на целия механизъм, за да е удобно за работа.разпробива се болта внимателно да не засегнеш алуминия и монтаж обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Който мога да купя от? От големите магазини за аудио техника(от рода на технополис....) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) Той ДПФ-а се вижда като вдигнеш капака, зад мотора от ляво, на ваг кома от 67-75 канал са стойностите. А нивото на маслото на ваг се вижда, но при мен винаги седи на 23мм . Не помня канал обаче, пише ойл левъл... разцъкай ги.Благодаря ти КолегаSent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Редактирано 5 Март 2016 от ikoseomer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Имам още един въпрос относно реглажа на помпа дюза. Колко трябва да затягам болтчето отгоре на дюзата, за да го върна след това 180 градуса назад?Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Колко трябва да затягам болтчето отгоре на дюзата, за да го върна след това 180 градуса назад? Има крайно положение и спира да се върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b5 2.5 tdi Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Имам още един въпрос относно реглажа на помпа дюза. Колко трябва да затягам болтчето отгоре на дюзата, за да го върна след това 180 градуса назад?Sent from my HTC Desire 620G dual sim using TapatalkНа 180 или на 90 трябва да се върнат?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 (Редактирано) На 180 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги! Имам странен проблем с колата, за който ви моля да ми помогнете с мнението си. Само когато колата е загряла и изгася двигателя, а после го запаля на дисплея светва EPC, а двигателя държи 1200 оборота, не обичайните 850. Необичайно е, че не пали от четвърт оборот, а трябва да повърти малко, че даже и да натисна газта. Като оставя двигателя да изстине си пали от четвърт оборот и няма никава идентификация за грешка. Някакви идеи? Двигател 1.8 Т BFB на ауди A4 В6 Редактирано 7 Март 2016 от Stanley_S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Влиза в авариен режим, трябва да я "попиташ" и ще си каже защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Тъкмо докато отидеш до сервиза ще е загряла и като я закачат за компа ще си признае болката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Колеги какви градуси трябва да. държи колата след като загрее? Четох, някъде, че 90 трябва да са. Моята повече от 70 не отива. Термостата ли ще да е проблема? А4 Б6 1.9 дти 04г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Този мотор е с термостат на 87 градуса, но реално държи стрелката на 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Таблото е програмирано да забива точно на 90 ако температурата е между 85 и 95. Това е направено с цел да се спасят до колкото се може портфейлите на перфекционистите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Колеги дайте малко помощ да намерим сив кожен салон за б7 комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, Pav3l написа: Този мотор е с термостат на 87 градуса, но реално държи стрелката на 90. А колко долу горе е Термостата като цена колега? И пречи ли да се кара така? Редактирано 9 Март 2016 от marianski_80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Не е много скъп! https://www.autopower.bg/термостат-audi-a4-sedan-8e2-b6-1.9-tdi-d640c44.html По-добре го смени и си вкарай двигателя в температурния режим, който трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) На 09/03/2016 at 20:24, ivailo_slavov написа: Цитиране на предходно мнение! Мерси Редактирано 11 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 On 5.03.2016 г. at 7:48 PM, dimitrov788 said: Който мога да купя от? Съвета ми е да махнеш RNS-E-то и да развиеш винтчетата на горния капак. Окото се вижда най-отгоре и можеш лесно да го почистиш доста по-качествено от дисковете с четчица. Не е сложно при RNS-E. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Даже с диск за почистване нищо не става... Най добре е да се отвори както казва колегата по горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts