NiksanA4

Загрява до 70 градуса???

Recommended Posts

и си смени майстора :) Аз си смених гумаджията след като счупих ключа за развиване на болтовете като ги затягат все 1 никога повече няма да се сваля тая джанта и ми идеше да ида да го бия , добре че стана в града а не някъде на майната си да се чудя какво да правя , хич не мислят тия хора и всеки псува предния колко бил некадърен :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет и от мен!

Същият проблем - Ауди А4 Б8 2.0 Куатро от 2015г. с двигател CGLC с автоматична трансмисия S-tronic.

Не загравя добре, при спрян климатроник загрява дори градско до 90 градуса, но в последствие включвайки парното започва да пада дори под 70 градуса. Извънградско също при спускане пада температурата на двигателя и сякаш и спира да духа топло. Повече от 24 градуса не слагам, понеже не обичам топлото.

Ще я карам в сервиз, в който досега съм поддържал всички минали през мен коли, свестни са, казаха, че е за термостат. 

Според вас къде е точно проблема, колко термостата има, къде са те, колко клапи и тн?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Същия двигател, при смяна на термостата и една клапа, пак същото като симптоми.

От сервиза ми вадиха схеми, да ми докажат, че нямам други клапи и т.н., но от коро забелязах един маркуч с клапа в него, който е около 400 лв.

И ми се споменава за термостат или клапа и на кутията, но за него въобще не знам има ли го изобщо и къде е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако колата е фейс има един клапан в маркуча.Ако е автомат вероятно има и термостат за кръга на автомата!

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този клапан се продава в комплект с гуменото съединение и е на много неприятна цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, фейс е колата, този маркуч с клапана в него го видях къде е.

С автомат съм CVT, но за него нямам идея има ли и къде термостат/клапан?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те това е тоя боклучец,най обикновенно топче в конус,няма пружина.

Измих,разтраках,щото трака тая гад ,направих тест с вода ,държи и наистина по бързо загря колата,осезателно по бързо ,но няма как да стигна 90гр за 3 км.

IMG_20211102_124236.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз забелязах същото падане на температурата общо взето когато не се натоварва мотора. Започна преди около 2,3 седмици, та веднага поръчах на Райно двата оригинални термостата и се захванах да ги сменям, но ми отне почти ден и половина да си сменя двата термостата. Очаквах да е по-лесно честно казано, драми нямаше с големия, но с малкия видях доста зор тъй като мястото е доста ограничено. 

 

Ако някой ще се захваща да си ги сменя сам, разглобявайте и сглобявайте всичко поетапно, на няколко пъти, за да не загубите кое от къде сте извадили.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 25.11.2021 г. at 17:41, isiahrashad написа:

 

И след подмяната на термостатите има ли разлика, пада ли температурата?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kuonyy Да, разбира се. Още на първото каране вече нямаше падане на температурата, заби на 90 и не мръдна.

Няма значение с или без климатик. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз да се включа по темата ,че вече ми писна ! Имам проблем с температурата от миналата зима ! Загрява една идея по-бавно и при спускане изтива до 50 градуса ! Сменил съм всичко по 3 пъти ,основен термостат, този в маркуча и веднъж клапана с топчето че си е цифра ! И няма оправяне , колата е ходила при D-bros , das Auto service ....всички вдигат рамене ! Виждат ,че има проблем без идея от къде може да се оправи ! Колата е 2.0 177к.с ,автомат като фабрично няма термостат и охлаждане на кутията . 

Edited by drago33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карай на димамик и ще е по добре,няма как да спускаш ,да няма микрограм нафта на дюзите и да е на 90 гр.

Със същия мотор на ръчка ,не виждам 90 гр без да съм газирал прилично,пусна ли  педала пада.Това е положението. Според мен допълнителната помпа на антифриз а е проблема. Но парно ,Боже какво парно има тоя кош,на 5 мин и вече духа топло.Естествено помага и електрическото парно 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм съгласен ,че "тези коли са така " ! Моята не и падаше температурата и си държеше 90гр.при всякакво каране и път . Пробвал съм всички режими ,няма промяна ! Пада ли температурата значи има проблем ,но какъв и къде е по дяволите 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При дълго спускане, отрицателни температури, включено отопление, при положение, че горивото е 0мг....От къде да дойде тая температура, че да не изстине? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно,кой  с каквото ще да не е съгласен,няма качество без количество и обратно,ако ще и под вола теле да търси,успех.

Цял ден карам в града едвам подминах 80 гр,на Цариградско дигнах 90 за 5 мин с газ че бързах.Темп. на дпф 350 на мотора 85 извадил съм си темп  на маслото,гледам в реално време с vad  dpf  u torg , платените версии.

Имам поне 10 коли на които наблюдавам същото,на автомат е по добре,излезна ли на дълго 89 гр,пада на около 80 75 при продължително спускане.Не съм гледал при спряно парно,стои на 23 гр целогодишно.

Лятото не мърда от 90,на torq също,маслото на 200 км  117 градуса. . 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зимата в града избягвам да карам дизелови коли. Не загряват изобщо, ако се кара бавно. Това води и до проблеми с ДПФ, ЕГР и другите еко-шитни. Малка, градска, бензинова кола е истината. За 4-5 минути изправя стрелката на температурата. Освен това има и още доста предимства.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги и за много години!

 

Да се включа малко и аз в темата.Наскоро закупих и аз ауди а4б8 2.0тди,код на двигателя CAGB ръчка 136 кс.И при мен не достига повече от 70 градуса и то по магистрала,пускам ли отива на 50 градуса.Въпроса ми е със два термостата и клапа ли съм и основния темостат гледам че ми е с корпус и 3,4 извода според година и месец

Това трябва да е основния термостат на блока-03L121111AD

Малък термостат на кръга на EGR-1K0121113A

Kлапан EGR-1j0122351

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.