delluks12 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Здравейте бихте ли ми казали дали този акомулатор би се събрал, тъй като съм далеч от колата ми и немога да го премеря а в нета не намирам нищо за максимални размери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте! Зимата от време на време ми светваше че е ниско нивото на заряд и с каране ще се зареди. Така и правих... До вчера. когато не запали колата (не беше карана 2дни почти )подадоха ми ток веднага запали,. Карам я 10км и спорам до магазина за авто части. Поръчам си аз акумулатор и викам чак да я приместя на сянка пак не пали. Слагам новия акумулатор всичко ок, но ми прави впечатление че напрежението към акумулатора варира плавно от 13,1 до 14,4!Като сложих новия акумулатор ми показа 70%заряд на ММI Минал съм 300км от вчера и днес заряда ми е на 100% През цялото време следя заряда през OBD то 13,1 до 14,4 Притеснява ме ТОВА.,че пада под 13,7 V за кратко може би ,но пада! През цялото време карам на Климатик, музика.. Но акумулатора си показва 100% на MMI. Престой. И пътуване над 2000км и се притеснява да не да има друг проблем? Новият акумулатор е 1:1със стария като Ач(95)не е обучаван модула. Да предприемам ли нещо? Редактирано 22 Юни 2019 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 13.1 е малко виж го без големи консуматори как е и мери с мултицет. Ако пак пада значи не е наред алтернатора. Или шайбата му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Това че зарядното напрежение пада за кратко до 13,1 волта не е проблем за акумулатора. След като през по-голямата част от времето го държи на 14,4 волта, акумулатора ще се зареди до 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Ако е на празен ход не е проблем най вероятно климатика сваля част от оборотите,което влияе на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Ами и в движение забелязвам спад! Но до сега имам 400км вече, все а климатик, музика.. Да не би да е зареден акумулатора и за това да не да качва по високи стойности показва все 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Реле регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 (Редактирано) 52 minutes ago, Милчев said: Ами и в движение забелязвам спад! Но до сега имам 400км вече, все а климатик, музика.. Да не би да е зареден акумулатора и за това да не да качва по високи стойности показва все 100% Преди 2 месеца и на мен ми се наложи да сменя батерията. Беше оригиналната Варта на 9 години. Взех същата Варта само, че с малко по-голям стартов ток. Казах си, не е необходимо да я кодирам тя е същата. Минах около 500км и нещо все ме чоплеше да премеря заряда. Беше от 13.5 до 14.9 в зависимост от включените консуматори. Видя ми се доста да зарежда почти 15в затова реших да я прекодирам. След кодирането зарежда 13.1 до 14.4в. Така, че според мен нямаш проблем със зареждането. В чужд форум бях чел, че с оглед на това, че батерията старее се вдига заряда за да я държи постоянно на 100%( не твърдя, че е вярно, но предполагам е така) Редактирано 22 Юни 2019 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Ами за сега ще я карам така, ако нещо почне да пада заряда ще ида да прекодират (като ги знам в ауди Стара Загора как ще ме засилят с няква дата и ми се отщява) Ако някой знае в околностите на С. Загора човек знаещ какво трябва да направи ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Точно това според мен е ролята на battery management system. Когато акумулатора е напълно зареден да свали волтажа и обратното да кажем след старт на двигателя има голямо количество изгубена енергия затова го повишава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Да, за това е ама как да убедя хората продали ми акумулатора,че,, тия коли са тъй"и да ми напишат гаранцията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Прекодирай я първо, елементарно е: Отделно, гаранцията на смислен акумулатор е малко утопична. Един път съм се борил с гаранция, и то на Exide... беше такава загуба на време, че щеше да е в пъти по-лесно да си купя нов (както мисля и стана накрая). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 преди 32 минути, Милчев написа: Да, за това е ама как да убедя хората продали ми акумулатора,че,, тия коли са тъй"и да ми напишат гаранцията? Не искат да ти дадат гаранция за новия ли? Какво измерват с мултицета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 (Редактирано) Да, не им харесват стойностите. Показва им когато мериха с мултицет 13,4-13,6V това директно върху акумулатора ! Редактирано 23 Юни 2019 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 6 hours ago, Милчев said: Да, не им харесват стойностите. Показва им когато мериха с мултицет 13,4-13,6V това директно върху акумулатора ! On 5/5/2016 at 7:22 PM, congo said: При заверка на гаранцията трябва да имаш кабел под ръка за да включите тестов режим на генератора и да качи напрежението до 14.6V иначе го дъжи около 13 и доставчиците се мръщят. Ето го отговора от 1ва страница на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Да, благодаря колега, това го видях. Трудно ще стане това с кабела, но ще опитам. Имам програма на тлф Torque Pro (по - пълната версия) с нея дали мога да направя нещо. От нея гледам напрежението ама, това което пуща модула. Дали има и опция да се види директно генератора? А и друго, дали ще искат да примерят директно с мултицета на генератора за заверка на гаранцията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Щом има батери мениджмънт може и да е нормално 13.1. Не съм запознат. Но ако не го прави той, значи има проблем. То излиза, че тия с батери мениджър нямат реле регулатор щом той управлява напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Така, драмата днес приключи! След около 700-800 км (5дни) днес вече всичко си показваше в нормални стойности, явно толкова време му трябва на модула (поне при мен) за да се усети, че има нов акумулатор. Продавача на акумулатора вече доволен от показанията (13,8-14,1)завери гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KartalKmnli Публикувано 4 Август 2019 Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 Може ли да се подава ток от друга кола?2009 a4 allroad 2.0tfsiBLA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 4 Август 2019 Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 Като отвориш предния капак, по средата под чистачките има капаче с + на него, е за тази цел. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nofears Публикувано 2 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2020 Здравейте,Какво представлява пластмасата покрай акумулатора? Съответно има ли начин той да се свали скобата без да се сваля тя?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2020 Субуферa е това и трябва да се махне за да се свали скобата, 3 болта са, елементарно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 3 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2020 На мен ми показваше 60-70 % на MMI дисплея. Зареждх го и се учудих, че като го сложих пак толкова показваше. Покарах малко и бързо се напълни на 100%. Нормално ли е това?🤔 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2020 Ако си го зареждал без да сваляш клемите (директно както е свързан към колата) би трябвало да покаже 100%. Ако си откачал клемите тогава компа няма как да "разбере", че акумулатора е зареждан и ще показва старите стойности (60-70% както в твоя случай) и ще ги вдигне до 100% като се покара малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 4 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2020 А някой знае ли защо при фейслифта няма батери мениджмънт или аз не го откривам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване