kotzeto Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Колеги, какви са разликите в двете коли, освен различната мощност, по- твърдото окачване при S6, хромираните огледала и броните? Има ли някои екстри при S6, които ги няма при А6 и изобщо какви са разликите между двете, които не се виждат с просто око, както и каква е разликата в изпускателните генерации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 (Редактирано) При S6 скоростната кутия е по-къса и автоматът държи мотора в малко по-високи обороти, за да е по-резлив и отзивчив при подаване на газ. Редактирано 20 Май 2016 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 И спирачките са по-големи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 Основно разликите в двата автомобила са следните: В двигателя не само мощността е повече, коляновия вал и блока са различни, биелите и болтовете са ковани при "S"-ката, дросела също е по голям. Автоматите са еднакви и при двата модела се монтира 5HP24, при "S" преди фейса автомата е перманентно в спортен режим, а след фейса и двата модела имат позиция S на скоростния лост и там разлики няма. S6 е с различни предавателни числа на диференциалите и дава усещане за по-динамичен автомобил, но това е за сметка на разхода особено извън града разликата е около 2л. При S6 и двата моста са алуминиеви, тампоните на задните амортисьори също, има 2-ра ел.перка пред радиатора. Окачването и при двете може да бъде в два варианта, 1BA или 1BЕ, като при S6 и двата варианта са с доста по-твърди амортисьори. Интериора на всички S-ки е серийно с кожено ел.рекаро или комбинация кожа плат/велур, всички са с велурен таван, всички са с голям FIS с борд, таблото с уредите свети червено с бели стрелки и е със сиви часовници. Всички S6 са със сервотроник (но с по-твърди настройки на волана от А6 със сервотроник). Всички S6 са с алуминиеви шенкели. След 02,2001г всички S6 имат серийно спирачен асистент. Различни са крайните гърнета (при А6 ако е с катализатори до 4000 об/мин не се чува почти нищо). По екстериора, разликите са единствено брони, решетки и огледала( при S6 са с алуминиви капаци и винаги са електрохроматични, винаги са с дясно голямо). И двата варианта са серийно с ксенон, като има индивидуални без! S6 серийно излиза със 17"джанти и гуми 255/40/17, докато при а6 почват от 16" Спирачките са еднакви при двата модела. Само за статистиката ако се вземе едно А6 4,2 с идеята да се направи S6 като интериор и екстериор с части втора ръка излиза около 5500-6000 лв с задно с боята на детайлите и труда. Ако трябва да сравним А6 4,2/S6 със всички останали А6 C5 то те само си приличат визуално и имат не много взаимо заменяеми части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 преди 57 минути, cvetan83 написа: ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 На S-ките, като разлика в екстериора не са ли малко по-раздути калниците, освен броните, решетките и огледалата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 И а6 4,2 е раздута като с-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 Преди 3 часа, MOON написа: И при двете купета и калници и капаци са V8, купетата са по-дълги са 18 см спрямо всички останали а6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Ха, това не го знаех. Днешния ми ден не мина напразно, научих нещо ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 дам когато навремето тръгнах да сменям калници от ЕС, останах доста изненадан че предните са много по-дълги от мойте. като прочетох малко и разбрах защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 А да попитам относно ръчната кутия в S - ките...докога се монтира и има ли изобщо някакво ограничение в моделната година или може да се надявам на ръчка във фейслифт...също така каква е разликата между първия модел S6 C5 и фейслифтовия такъв...колегата @cvetan83 какво ще допълниш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Ръчни скорости се монтират на всички от началото до 2004г (принципно модела се произвежда до края на 2003г, но има автомобили с 1-ва регистрация дори 2004-2005г). S6 има два фейса, 1-вия е от 11.2000г. втория от 11.2001г разликата м/у преди и 1 е таблото с уредите (само емблемата на него), волана, 1 има 4 л.сонди, емблемите на предната решетка и заден капак и леки промени по ел и модулите (има CAN). 2-рия фейс спрямо 1-вия са кристални стопове, бленда пиано лак около задния номер, различна предна броня, копчето за фаровете е с ралична форма на врътката и всички пластмаси по купето са с гумираното покритие, което се търка, капаците на огледалата са пластмаса и са сив мат. При 2-ри фейс автомата е с позиция S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Демек каквото включват промените на ц5 фейс, общо взето. CAN-а е само за връзката ЕКУ-автомат-табло-радио-ESP, long-life service oil + др. дреболии и е само подготовка, без пълни функции и връзка на ОБД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 След изложената от Цецо информация си мисля, че темата трябва да се закачи някъде нагоре във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 А рейката от S дали може да се сложи на обикновенно С5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 (Редактирано) Преди 19 часа, cvetan83 написа: Ръчни скорости се монтират на всички от началото до 2004г (принципно модела се произвежда до края на 2003г, но има автомобили с 1-ва регистрация дори 2004-2005г). S6 има два фейса, 1-вия е от 11.2000г. втория от 11.2001г разликата м/у преди и 1 е таблото с уредите (само емблемата на него), волана, 1 има 4 л.сонди, емблемите на предната решетка и заден капак и леки промени по ел и модулите (има CAN). 2-рия фейс спрямо 1-вия са кристални стопове, бленда пиано лак около задния номер, различна предна броня, копчето за фаровете е с ралична форма на врътката и всички пластмаси по купето са с гумираното покритие, което се търка, капаците на огледалата са пластмаса и са сив мат. При 2-ри фейс автомата е с позиция S. Според теб коя моделна версия е за предпочитане..някакви плюсове и минуси спрямо едното и другото..някакви по-съществени разлики по техническата част има ли, като мен ме интересува ръчната кутия. Редактирано 21 Юни 2016 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Преди 8 часа, bonevstiliyan написа: Най общо казано бих заложил на най-читавата, всички останали подробности при тези автомобили не са толкова важни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 И това е така, обаче дори само разликата в звука да броим....разликата е много голяма. Сигурно ли е това за С-режима под дифолт? Струва ми се че няма как да е същото като кола, която си го има, все пак би било прекалено грубо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 (Редактирано) На 22.06.2016 г. at 11:00, DLS написа: При фейслифтовите със S режим просто има възможност за по комфортно шофиране с плавно превключване и на по-ниски обороти когато е на D, а в режим S кутията се държи 1:1 с тези без спортен режим. При А6 обаче не е така, там S режима определено е различен спрямо D в първото поколение. Редактирано 23 Юни 2016 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Мойта е от малко по-старите без S режим, но имах възможност да се повозя и покарам фейсова с S режим и ми направи впечатление, че фейсовата превключва малко по-бързо между скоростите. Моя автомат е малко по-тромав. Може и да ми се е сторило, но ...... с такова впечатление останах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Превключването зависи от много фактори, като състояние на кутията, дебитомер, работа на мотора и дори зацепването на ангренажа има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 Съгласен! Момента, в който прочетох за "дебиломера" се сетих, че тогава аз имах проблеми с него, та може и от там да е била разликата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Значи в тоя ред на мисли една ц5 4.2 е в пъти по-лесна и съответно евтина за поддръжка от ц5 с6? Проблем от към екстериора биха били калниците евентуално заради раздувките? Иначе по окачване и спирачки вариантите са много повече спрямо с-ката нали? Иначе мотора въпреки че е от първите 4.2 би трбявало да има добра динамика и да е приятен за дълго каране, все пак е осмак. Всъщност имаме ли някого във форума с а6 4.2? Бих искал да погледна една жива такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1mN Публикувано 1 Август 2016 Доклад Share Публикувано 1 Август 2016 Аз съм с такава а6 4.2 и седях пред дилемата с6 а6 зависи какво точно търсиш от колата Които иска С глезотии брони табло ала бала зима с6 аз изках а6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 4.2 си е приятен за каране, дори да не е S6. Но на S настройките са много по-различни и колата дава усещане че е много по-бърза и агресивна. Дифът е различен, скоростите са по-къси, автоматът държи по-високи обороти, звукът е по-наточен и т.н. Съответно, като закономерна последица от всичко това, и разходът е по-висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване