tonko2.0T Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 И как е возията,със спортни амортисьори и пружини от 1ВА?Не танцува ли при висока скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sherif4eto Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Да,малко люля при висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Днес пристигнаха подложките и тези дни ще ги монтирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Ето и размерите на подложките, ако някой реши да ги прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 С колко ти се вдигна задницата? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 28 Април 2018 Доклад Share Публикувано 28 Април 2018 (Редактирано) Ето днес сложих подложките и нови амортисьори и стана перфектно. Повдигна се с около 2см и стойката се изравни. Ето преди и с подложките: Редактирано 28 Април 2018 от vankata__098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Подложките пласмасови ли са или гумени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Пластмасови са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurZz Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Здравейте колеги, От доста време карам Ауди, дори смених няколко, но е факт, че не следя отблизо форума. Предполагам че просто нямам проблеми и не ми се налага да търся вашата помощ. Попадна ми обаче тази тема, а тя много ме вълнува, тъй като окачването на моята В6-ца ми е много странно. Още когато взех колата преди близо 2 години ми направи странно впечатление със стойка и возия. Имал съм доста коли, но такава комбинация до сега не бях срещал. Очевидно колата беше доста ниско свалена. Предните колела изпълваха изцяло арките и можех да вкарам само кутрето си между гумата и калника. Отзад беше още по страшно – нямаше никакво разстояние между гумата и калника и буквално дори не можеше да се измери. Помислих, че може би окачването е някакъв тип спортно, но като я подкарах веднага ми направи впечатление, че возията е много мека. Тъкмо слизах от предишната ми А6-ца С6 Avant и бях свикнал на добро возене и очаквах А4-та едва ли не да е каруца. Но нещата изобщо не бяха така. Дори сравнено с runflat гумите на 6-цата А4-та ми вози класи отгоре. Веднага се усъмних в амортисьорите и правилно ги смених с нови SACHS. Колата се повдигна с малко и стана по-добре за каране. Сега вече отпред има място за 2 пръста, а отзад влизат един и половина. И въпреки това продължава да е много ниска и всяка по-голяма неравност на пътя е заплаха, а бордюрите са непреодолимо препядствие. Научих се да се съобразявам стращшно много, тъй като колата опира буквално във всичко по-високо от 2см от земята. Това е снимка в момента: Прочетох темата от самото начало и много се зарадвах на споделената точна информация как да разбера типа окачване, което имам и защо хем е ниска, хем е комфортна. Ако трябва с една дума да опиша возията, то бих определил цялата кола като „мека”. Това са и впечатленията на хора с опит и сервизи, които са я карали. И днес погледнах под седалката като чаквах да открия тип по-спортно окачване. Представете си изумението ми като открих на табелата, че колата е с окачване тип 1BA – тоест стандартно и високо. Това обяснява мекото возене до някъде, но в никакъв случай и ниския клиренс на колата. Снимна на табелата: Та въпросът ми е възможно ли е това да се дължи вече само на пружините? Незнам дали са сменяни с по-къси или рязани или нещо друго. Общо взето желанитето ми е да не я вдигам прекалено много, но да втвърдя малко возията за да не е толкова „мека” цялата кола и да не се притеснявам от неравните пътища и малки бордюри. Извинявам се за супер дългия пост, но исках да ви обясня достатъчно изчепателно случая ми и ще се радвам да чуя мнението ви. P.S. А4 B6 Avant 1,9TDI AWX с предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Принципно то височината на коя да е кола зависи от пружините и от нищо друго - амортисьорите служат да погасяват пружинирането, породено от неравности на пътя, а пружините определят височината и твърдостта на колата. По това което си писал, снимките и 1ВА - окачването ти е било пълен дроб доста отдавна - омекнали пружини и заминали амове. Сменяй и пружините, че ще скапеш новите амортисьори за норматив... П.П. Аз съм с 1ВV, което се води най-ниското заводско и е една идея по-висока от твоята в момента... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BurZz Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Благодаря за отговора GRUEL. А някакви препоръки освен оригиналните какви алтернативи на пружините мога да избера? Също така, както съм писал, харесва ми колата да има ниска стойка. Ако взема пружини като за моето окачване вероятно ще щтръкне много. Мога ли да сложа такива за по-ниско окачване и трябва ли да съобразя с амортисьорите, които съм взел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Вземи Eibach Pro черни, прогресивни са и возят комфортно със спортен характер.Съвместими са със стандартни амортисьори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 @sherif4eto Колега,ти така ли я остави или я повдигна отзад?Предницата леко щръкнала ми се струва сега,иначе добре се е повдигнала цялата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Колеги от скоро карам Ауди А 4Б6 и желая да си повдигна окачването(много опира).От пред съм с регулируемо окачване и там всичко е ясно,но от зад съм с някакви къси пружини.Как ги разбирате дали са 1В или какви са и така нататък.Другото ми питане дали е нужно да се сменят само задните пружини или е нужно и задните амортисьори да се сменят,сйоро ходих да ми сменят гумите и когато я вдигнахме на крик ми се стори,че стеблата на амортисьорите се разпънаха достатъчно но знам ли.Имам само една снимка на това колко висока изглежда колата от зад другите снимки са с много памет и не мога да ги кача.Мерси за помощта предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 @Kukata_a4 Те всичките окачвания са 1B, ама след това има още една буква ... 1ВА е нормалното, ама и аз не ги помня другите ... Май 1ВЕ е спортно, а 1BV - S-line, ама може и да греша. А какво значи " От пред съм с регулируемо окачване"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Най-вероятно значи, че някой "рацер" е творил по колата и подозирам, че сегашното окачване е някой сбирщайн. Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Регулируемо окачване значи,че самите ми амортисьори имат под чашката която държи пружината на амортисьора две регулируеми гайки големи и резба на макверсона позволяваща промяна на височината на целия макверсон.Въпросът ми е на къде по точно на пръжината пише 1В и тем подобните им кодове,как раазбирате какъв размер е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Би трябвало да има цветен код на самите пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 5 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2019 И кой цвят на какво отговаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CvetomirTodorov Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 преди 30 минути, CvetomirTodorov написа: Здравейте на преди няколко дни смених задните пружини с нови и пак сякаш ми е вирната предницата и през по голяма неравност с двама отзад със 17 ките влиза в калника колата е с 20 мм фланци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Пружините са малко по-меки от оригиналните и ефектът е на лице.Каква марка сложи? Използвай оригиналните подложки цитирани по горе в темата и нещата ще се оправят,все пак ще се повдигне отзад с 13мм. купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CvetomirTodorov Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 (Редактирано) Със оригиналните беше много по зле с тези е по добре но не и ефекта който си мислех че ще постигна и съм със оригиналните подложки мисля , а може ли понеже смених предницата миналата година там нещо да не съм направил като хората марката на предницата е Атек На 15.04.2020 г. at 6:15, kikson1979 написа: Редактирано 16 Април 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Аз говорех за допълнителните подложки които дават +13мм . Каква марка пружини сложи? Теглич имаш ли? Всичко е от значение при тези Аудита... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CvetomirTodorov Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Теглич нямам пружините не са някаква марка мисля че са китайски някакво 100 лева съм дал за тях ако е някакъв ориентир .....😕 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 15 Април 2020 Доклад Share Публикувано 15 Април 2020 Там ти е грешката,трябвало е Закс пружини да вземеш.Слягай допълнителните подложки сега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване