sokolchev Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Преди 14 часа, Doncho Indzhov написа: @kainy, 245/40/18 за зимата не са ли малко ниски? Като цяло гледам да спазвам заводските размери. Иначе лятото много мисе иска да дигна на 19ка примерно, но знам ако сложа 255/35/19, дали няма да е като каруца... Аз съм с такъв размер и не намирам кой знае каква разлика,за мен вози нормално,една идея по твърдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tumbev Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Привет колеги, интериорните лампи не работят докато работи колата или ако е на контакт, след като я изгася при отваряне на врата или закл. си работят ? Някакви идеи ? Само да добавя че имах проблем с бравата на шофиьорската врата и смятах че оттам може би идва проблема , днес я смених опрами ми се централното и пак без промяна ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 @sokolchev, явно и аз ще пробвам зимата с 245/40/18 и лятото ще бутна едни 255/35/19 да видим как ще се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 (Редактирано) Ето го моя избор за лятото. 20'' оргиналдЪ от S8 9J ET45. Ще се карат с гуми 245/30/20. Окачването ми е от S-line, но ще я сваля с още 2-3см. За зимата си карам с оригиналните 18-ки с 245/40/18. Гледам всеки сезон да карам с чисто нови гуми, макар и по-нисък клас. Наскоро добавих и един перфориран лост. Редактирано 25 Октомври 2016 от Silven Angelov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Преди 9 часа, Doncho Indzhov написа: @sokolchev, явно и аз ще пробвам зимата с 245/40/18 и лятото ще бутна едни 255/35/19 да видим как ще се държи. Ако ще купуваш изцяло нови гуми може да пробваш с 235/45/18 аз съм с такива, малко по-високи са от оригиналния размер, но вози по.меко от 245/40/18. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Колеги, модула на вратата има ли отношение към централното заключване? Нещо ми се върти в главата че бравата не минава през този модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Относно джантите.За лятото мисля да взимам 18-ки но имам избор между такива с ЕТ44 ЕТ42 и ЕТ30. С кои ще е най добре?Това ЕТ30 има ли вариант да излезе навън и да опира с нормалните гуми 245/40/18 или??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 На 24.10.2016 г. at 0:07, kainy написа: Нищо им няма... Точно с такива карам зимата. Иначе мен за лятото ме сърби да се опитам да набутам 20-ки, но не знам дали няма да се наложи да вдигна въздушното с 2см... Колега как така да вдигаш въздушното може ли да се регулира колко да е на различните степени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Доколкото съм чел номера става като го калибрираш и мериш разстоянията, да ги запишеш обратно с разлика. Мисля че максимума е 2-3 см да се вдигне или да се свали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Преди 14 часа, nikolay80 написа: Относно джантите.За лятото мисля да взимам 18-ки но имам избор между такива с ЕТ44 ЕТ42 и ЕТ30. С кои ще е най добре?Това ЕТ30 има ли вариант да излезе навън и да опира с нормалните гуми 245/40/18 или??? Аз карам на ЕТ30 и си е много готино, даже нарочно си ги взех такива. Никъде не опира излиза по-навън и за мене е по-красиво, даже аз съм с по-високи гуми 235/45/18. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 То зависи и колко е широка джантата. А за въздушното, може да се сваля спрямо нормалното положение както казва kainy. Аз мойто го направих -5 мм и разликата се усеща. Имайте предвид, че става по-твърдо като се свали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Значи просто с калибрация ? На различните степенни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Не. Калибрацията си се прави автоматично от колата, мисля че на комфорт, и спрямо комфорта настройва другите. От теб се иска да въведеш едно по едно разстоянията от центъра на колелото (хъба) до калника за всяко едно колело. Ако не се лъжа калибрацията първо сваляше най-долу и после вдигаше до "Normal", което е комфорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Да, застава на две нива и после те пита колко е разстоянието между центъра на колелото и калника. Трябва да е равно, че иначе може да застане накриво после. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Така и като въвеждам значи трабва ако искам колата да е по-ниска да пиша по ниски данни примерно с по 3см ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) Колеги здравейте и весел празник на всички именници! Моята кола днес ми честити празника много подобаващо като ме остави насред нищото... та идва въпроса има един маркуч. който явно е за вода - минава покрай охладителя на ЕГР-а, под самия егр и отива някъде отзад на мотора но не можах да видя къде / - мисля, че е този който съм оградил на примерната снимка, някой нещо знае ли до къде точно отива?/ спукан е и ще се сменя! Другият ми въпрос е каква беше логиката като спрях и усетих колата да тресе отпред и веднага я загасих слезнах и антифриза на земята... но това тресене?!?! в маслото няма антифриз, колата не е прегряла температурата беше около 70 - 80 градуса... ще се радвам някой ако е минал през това да сподели че ми е голям дерт без кола... Редактирано 26 Октомври 2016 от Mafiqta_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Колеги, как да "обуча" ключовете на колата така, че стъклата да се свалят след задържане на бутона за отключване? За пояснение - стъклата се вдигат от двата ключа след задържане на бутона за заключване, също така, ако се задържи ключът в ключалката на положение "заключване", а също така се свалят, ако ключът е в ключалката и се задържи в положение "отключване". Единствено не се отварят със задържане на бутона за отключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Този маркуч не е ли за обратната нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) маркуча се пада отдоло под тръбата на егр-а и върви назад към купето - по протежението на главата Редактирано 27 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Тоя мотор има толкова маркучи за вода, че не ми се занимаваше да разбирам за какво са и не се сещам за кой става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) утре ще снимам като я доразглобя а някой нещо за претрисането?? много ми е дерт да не е умряло някое бутало... Редактирано 27 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Преди 13 часа, mili 75 написа: Аз карам на ЕТ30 и си е много готино, даже нарочно си ги взех такива. Никъде не опира излиза по-навън и за мене е по-красиво, даже аз съм с по-високи гуми 235/45/18. Я пусни някоя снимка да я видя как стои(може и на лично).Моята е със спортно окачване оригинално и затова ме притеснява ако е по ниска от стандартното да не опира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 13 hours ago, trapera94 said: Така и като въвеждам значи трабва ако искам колата да е по-ниска да пиша по ниски данни примерно с по 3см ? Мери се в мм и се пише по-голяма стойност, ако искаш да е по-ниска. Примерно мериш 390 отпред и пишеш 400 - това я сваля с 1 см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Колеги има ли лек за отвратително бавната смяна на предавки на нашите любими кораби. Колата ми е с 233коньовия мотор от 2008г, но автомата сменя бавно скорости да не кажа тромаво, возил съм се в по нови аудита 2011г и бях останал впечатлен с каква скорост се сменят предавките? От какво ще се окаже това? От годината на производство или от навъртяните километри? Вашите кораби така ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Ъпдейт на кутията? Ако вече е правен - режим "S" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts