mshbul Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 В самия капак има нещо като семеринг около дюзата. Отделно има уплътнители към капака на главата. Трябва да смениш капачетата. Но за целта трябва да вадиш дюзите и да смениш и о-пръстена и дихтунга. Ако ще го правиш и не си правил дюзите, по-добре и тях направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Преди 3 часа, wlad0 написа: Някой да е минал през филма със смяна на о-пръстени и дифтунги на дюзите, да сподели мнение? Омаслява отгоре и стича надолу по целия мотор, направо си капе... 3.0тди Я направи една справка с petarik да ти каже кое как и защо той най добре може да даде мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 При смяна на волан трябва ли да се прави нещо(адаптации,CP) или махаш стария,слагаш новия със старив airbag и готово??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Сваляш единия и слагаш другия и караш Редактирано 5 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Супер,благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Ама не е лошо да откачиш акумулатора първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Аааа...да да,гледах аз сега в ю туба,че трябва да го откача и да изчакам поне 10 мин и тогава да пипам ,да видя и аз малко какво е да си с волан с перфо кожа трилъчов Редактирано 5 Декември 2016 от Ballantiness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 (Редактирано) Някой с отстъпки в Порше? Да поръчам разни неща, че си нямам други задачи, ми с паркинг мизерии се занимавам. И ако някои знае цените на предните решетки около халогените за Sline броня и задния дифузьор пак Sine ще е супер. Редактирано 5 Декември 2016 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 А все пак някой ще ми сподели ли стъпка по стъпка да си проверя реалното състояние на акумулатора с вагкома,искам като сложа новия да го следя известно време ама не на ММИ,а чрез кабела?(писах и в темата за акумулаторите ама никой не ми отг и затова и тук питам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Реалното състояние на акумулатора няма как да провериш с ВАГКОМ или с друг софтуер. Единствено с VAS можеш да прочетеш последните 10 събития от лог-а на батери менажера в случай, че имаш съмнения за непостоянна консумация от някой модул (не заспива или се буди без време ). За акумулатора си има специални уреди, които с голяма точност могат да определят състоянието му. Тези уреди ги има на повечето места, където предлагат акумулатори. Замерването става директно на самия акумулатор, като е хубаво да е откачена едната клема за да не се повреди нещо по електрониката на колата по време на тестовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Оок,благодаря А този ФИС ще стане ли при мен 3.0 тди 2005г? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Колеги някой зблъсквал ли се е с следния проблем. Само на загрял двигател след каране когато е сложа на P оборотите ми почват да играят за около 3-5 мин максимум и след това се нормализират 800 и не мърдат. Ще сложа и клипче. Редактирано 6 Декември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Като изключиш всички консуматори на ток (радио, парно, отмразител на задно стъкло, подгрев на седалки, фарове и т.н.) пак ли е така? Редактирано 6 Декември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Виж това не съм го пробвал. Но аз нямам подгряване на седалките подгряване на задното стъклон не ползвам. Остава само парното мултимедията и фаровете. След 2 часа имам каране и ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Провбай също дали това става и на N. С какъв автоматик си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 И при мен така играят и го считам за нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Разкачете ЕГР-а и вижте дали ще играят. Ако спрат да играят нов ЕГР или спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Моят конкретно е елиминиран т.е. нямам егр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 И при мен преиграват от време на време, ама не го считам за нормално. ЕГР е спрян, още търся какво друго може да е За който пита по-преди каква е хидравличната течност - VAG Genuine Power Steering Fluid G 004 000 M2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Да не влиза в регенерация на DPF? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 А това какъв автоматик си каква роля би играло за оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Колеги имам следния проблем,от както съм купил колата мулти-волана не ми работи,на габарит копчетата си светят но нищо повече.Четох я с диагностика но няма грешки,гледах живи данни и копчетата на волана си работят...Свалях волана да видя лентовия кабел и буксите но всичко си е ОК.Гледах и кодировките и там всичко е ОК,вече оставам без идеи,някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ?В един чужд форум прочетох за проблем като моя но човека казва че сменил UNIT и се оправил волана...ама кой Юнит не се разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 (Редактирано) Сега я тествах със спрени консумативи и без същата история на N не го прави това с ннормално каране. На връщане я изпържих на спорт както трябва и няма да играят оборотите. EGR - а и вихровите клапи са почистени преди три седмици когато отремонхираха двигателя дори всички гарнитурис нови от дросела до клапите. Много странно и нямамо обяснение защо играят. Ще взема довечера да откача вакума на EGR-а както казва Стефчо да видя дали не е от него . Аз фабрично нямам DPF тъй че и това отпада. Редактирано 6 Декември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Колеги някой да се е мъчил да свърже Samsung S7 edge с bluetooth-а на колата, за да може да си говорите нормално по телефона. Със стария Samsung S5 и с другия телефон нямам проблеми. Но с S7-цата ми дава connection falled. Пробвах по 2та начина. Първо търся само през телефона bluetooth-a на колата и се мъча да се вържа и не става. После се пробвах да ги сдвоя като търся и през MMI да намеря телефона си. Тогава се получава връзката, но не може да се обаждам и да се свържат с мен. Дава ми, че няма връзка с този номер като се опитат да ме наберат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts