Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

В самия капак има нещо като семеринг около дюзата. Отделно има уплътнители към капака на главата.

 

Трябва да смениш капачетата. Но за целта трябва да вадиш  дюзите и да смениш и о-пръстена и дихтунга. Ако ще го правиш и не си правил дюзите, по-добре и тях направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 3 часа, wlad0 написа:

Някой да е минал през филма със смяна на о-пръстени и дифтунги на дюзите, да сподели мнение? Омаслява отгоре и стича надолу по целия мотор, направо си капе... 3.0тди

Я направи една справка с petarik  да ти каже кое как и защо :) той най добре може да даде мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При смяна на волан трябва ли да се прави нещо(адаптации,CP) или махаш стария,слагаш новия със старив airbag и готово???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сваляш единия и слагаш другия и караш :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа...да да,гледах аз сега в ю туба,че трябва да го откача и да изчакам поне 10 мин и тогава да пипам ,да видя и аз малко какво е да си с волан с перфо кожа  трилъчов :)

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с отстъпки в Порше? Да поръчам разни неща, че си нямам други задачи, ми с паркинг мизерии се занимавам.

 

И ако някои знае цените на предните решетки около халогените за Sline броня и задния дифузьор пак Sine ще е супер.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А все пак някой ще ми сподели ли стъпка по стъпка да си проверя реалното състояние на акумулатора с вагкома,искам като сложа новия да го следя известно време ама не на ММИ,а чрез кабела?(писах и в темата за акумулаторите ама никой не ми отг и затова и тук питам)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалното състояние на акумулатора няма как да провериш с ВАГКОМ или с друг софтуер. Единствено с VAS можеш да прочетеш последните 10 събития от лог-а на батери менажера в случай, че имаш съмнения за непостоянна консумация от някой модул (не заспива или се буди без време :hilezh: ). За акумулатора си има специални уреди, които с голяма точност могат да определят състоянието му. Тези уреди ги има на повечето места, където предлагат акумулатори. Замерването става директно на самия акумулатор, като е хубаво да е откачена едната клема за да не се повреди нещо по електрониката на колата по време на тестовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой зблъсквал ли се е с следния проблем. Само на загрял двигател след каране когато е сложа на  P  оборотите ми почват да играят за около 3-5 мин максимум и след това се нормализират 800 и не мърдат. Ще сложа и клипче.

 

 

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключиш всички консуматори на ток (радио, парно, отмразител на задно стъкло, подгрев на седалки, фарове и т.н.) пак ли е така?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж това не съм го пробвал. Но аз нямам подгряване на седалките подгряване на задното стъклон не ползвам. Остава само парното мултимедията и фаровете. След 2 часа имам каране и ще пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачете ЕГР-а и вижте дали ще играят. Ако спрат да играят нов ЕГР или спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен преиграват от време на време, ама не го считам за нормално. ЕГР е спрян, още търся какво друго може да е 

За който пита по-преди каква е хидравличната течност -  VAG Genuine Power Steering Fluid G 004 000 M2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следния проблем,от както съм купил колата мулти-волана не ми работи,на габарит копчетата си светят но нищо повече.Четох я с диагностика но няма грешки,гледах живи данни и копчетата на волана си работят...Свалях волана да видя лентовия кабел и буксите но всичко си е ОК.Гледах и кодировките и там всичко е ОК,вече оставам без идеи,някой сблъсквал ли се е с подобен проблем :nixweiss:?В един чужд форум прочетох за проблем като моя но човека казва че сменил UNIT  и се оправил волана...ама кой Юнит не се разбира :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега я тествах със спрени консумативи и без същата история на N не го прави това с ннормално каране. На връщане я изпържих на спорт както трябва и няма да играят оборотите. EGR - а и вихровите клапи са почистени преди три седмици когато отремонхираха двигателя дори всички гарнитурис нови от дросела до клапите. Много странно и нямамо обяснение защо играят. Ще взема довечера да откача вакума на EGR-а както казва Стефчо да видя дали не е от него . Аз фабрично нямам DPF тъй че и това отпада.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да се е мъчил да свърже Samsung S7 edge с bluetooth-а на колата, за да може да си говорите нормално по телефона. Със стария Samsung S5 и с другия телефон нямам проблеми. Но с S7-цата ми дава connection falled. Пробвах по 2та начина. Първо търся само през телефона bluetooth-a на колата и се мъча да се вържа и не става. После се пробвах да ги сдвоя като търся и през MMI да намеря телефона си. Тогава се получава връзката, но не може да се обаждам и да се свържат с мен. Дава ми, че няма връзка с този номер като се опитат да ме наберат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...