Jump to content

с какви зимни гуми карате


sokolchev

Recommended Posts

аз за сега сняг нямах възможност да карам,но на сутрешната поледица по софийските улици с чисто нови пирели сотозеро 3 като чукна спирачки и ABS-а ще се побърка да рита,а гумата е с нов дот 10.2015г закупени от диана за по 450лв бройката,та голяма работа,с китайските пак така ми риташе ABS-а ама бяха за 400лв и 4-те гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 178
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кога ще разберете, че на лед гума не помага. Ама с каквато и да си не е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при положение че масово се продават гуми на 5г,значи го броим за нов,на 1г гума нищо и няма,освен китайска с дот от тази година друга гума едва ли ще намериш поради факта че и новия внос на маркова гума който идва не е произведен сега ;) 

Преди 3 часа, petio_venkov написа:

Дот 2015г. за нов ли го броим?

дота е октомври 15г дали ще е януари 16г е без значение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям диспут за тези гуми. Аз да попитам топ перфекционистите и топ "карачите", какво се случва с премиум гумите при влизане в хубавите български дупки?! Дали няма да му се приплаче на човек колко пари е дал за хубави гуми? Така, че всеки сам си преценява и изказвания от рода караш такава кола, а пък се циганиш за гуми са меко казани некоректни и неуместни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Michelin, живота на тяхна гума е 10 години. Разбира се ако има грайфер и е съхранявана както трябва. Не знам как смятате едногодишна гума за стара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/9/2016 at 3:29 PM, Lo_Ridah said:

 

Ако Ханс е сметнал, че може да се пусне така от завода, що да не проверя какво е имал предвид.

провери примерно в камскил и ще видиш, че гумите маркирани с ОЕ са в друг раздел....независимо от марката.

 

Те и Пирели са доставчици на Ф1, но не виждам голям наплив за такива гуми :)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми цепите и съсипвате защото пътищата в България са за максимум 17' , а за мен 16' гума . Сложи 225/55/16 и ще се оправи и возията и няма да пазиш всяка дупчицаи да трепериш за я гуми я джанти. Ама да не кажа , че всеки втори кара с 18' или 19' цола . Е както са казали хората" Не може х..я до края и душата в рая" . Другото което е стига с тия китайски джапанки да ги хвалите където след някой друг месец на мокро ги няма на картата. Някой казват да като нова е поддържана добре но сега на 10г и за 10 000 лева цена няма как. Напротив има но човек трябва да си купува кола според джоба си . А не да се изхвърли и после да не може да я поддържа. Като не можеш да дадеш 1200-1400 лева за прилични гуми вземаш си по непретенциозна кола 1.4 слагаш китайките и бръмчиш с 100 км  максимум , а не с такава кола като тази с доста прилично ускорение и поддържаща висоти скорости. Едно , че за вас е по безопасно другото което е околните не са ви виновни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може човек да си купи такава кола и пак да си кара със 100-120, още повече че вече глобите тук в България стават такива, че ако те хванат с 50 км в час над допустимото и се разделяш с пари за четири що годе читави гуми. Аз специално съм против китайските, турските, сръбските и т.н. гуми защото съм брал ядове с вибрации при 100-120 километра. Просто такива долнопробни марки за мене трудно могат да изкарат правилна форма на гумата и тя е крива по рождение. Пиша го това, защото имам опит с едни сръбски корморани, които биеха на 90-100 и едни турски Петлас, които биеха на 100 -120. Петласа едвам го изкарах до март миналата година и го върнах за рекламация. После чакане, за одобрение на рекламацията, нерви и разправии. След като ми одобриха рекламацията си взех Фалкен, японска гума само 70 лева по-скъпа от турската, но двете нямат нищо общо. Така че нещата не винаги опират до даването на много повече пари, просто човек преди да си купи трябва да се информира и да си прецени дали си струва да се рискува с китайски, сръбски или турски гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.11.2016 г. at 14:45, Tipp написа:

И за мен гумите са Dunlop Winter Sport 5. Пробвани и доказали се. А и поне за Европа се правят само в Германия. Отлична гума .!!!

 

Изглежда, че и във Франция имат заводи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата.С моите мишелин алпин 4 имах нестабилност на колата при 120-130 км/ч.Оказа се,че имам изтървал амортисиор,смених ги всички с Билстеин.Ходих скоро в планината за няколко дена,на места имаше малко сняг и лед,на доста стръмни наклони с лед и сняг около 15 сантиметра и температура минус 10 градуса гумите се държаха чудесно,колата се катери много стабилно,и навръщане по магистралата вдигнах доста висока скорост,колата абсолютно не мърда и не се клати въобще.Значи според мен Мишелин алпин 4 са си супер гуми, 245/40/18 са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Още ъпдейт и от мен - фалшивия лоукост нексен се представи доста добре в преспите по неизчистените междуселски пътища в трасето Бургас-Средец-Елхово-Ямбол. Не ги обърка снега грам, на два пъти се бутах в преспите, за да се размина с насрещноидващи коли, проблем нямаше никакъв,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв пут ли караш куатро? Или на предно си се пъхал в преспите :)

Проблемът на зимните гуми не е карането на пресен сняг...или на сухо....проблемът е да се направи гума, която да ги умее и двете.....Иначе може да си сигурен, че една Sava S3 silica ще се представа потресаващо добре в пресен сняг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на сухо ги карах доста време, предвид липсата на сняг като цяло. Освен, че при по-висока скорост са по-шумни, на фона на летните, друга драма не съм видял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Нокиан дот 2014... пълна трагедия тия дни в Бургаско. На сухо са добре по магистралата, но на сняг са пълно дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toyo Observe GSI-5 купивани нови от Москва с дот 4015, тук не видях да се продават. На сняг и лед се държат уникално, страшно мека гума, но не е за България, особено пък за Бургас. На асфалт е шумна и при малко по-висока скорост клати.

Размера е 225/50/17

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги. Свърши почивката. Та ходихме за празниците в Австрийските Алпи семейно  три семейства три коли три различни вида зимни гуми. Аз със Dunlop Winter Sport 5 , Опел Астра 2016 със Goodyear UltraGrip 8 и Мерцедес CLS 4matic със Nexen Winguard Sport. Значи на мокро само пича с Мерцедеса каза че чувствата колата нестабилна над 200 и му се включвала стабилизиращата система за спиране не е казвал нищо. На снежни пътища обаче каза че спира много трудно и постоянно му светил ABS - а дори ни помоли да е отпред и да караме с неговото темпо зад него а и да не удари никой отзад. Това като наблюдение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно, че Нексена няма как да се представи като другите две марки. Нексена е на почит само в тая тема, причините ги знаем всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човека не си ходи зимата на България и не си е вземал никога. Тези били евтини пък и за това ходене ги купи само. Днеска като се видяхме ги е сменил с летните пак и тях ги е подарил на гумаджията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 22/10/2016 at 2:35 PM, petio_venkov said:

CONTINENTAL CONTIWINTERCONTACT TS860 98H XL FR

:zustimm:това е зимната гума !!! пробвал съм около 20 различни комплекта(   на една и съща 6-ца куатро в рамките на около 2 месеца )почти през ден ги сменях някой път е имало случай сутринта с едните , следобед с други,  от всички възможни най-добри марки и модели . в момента в който сложих Конти на мига се усети 2 класи нагоре разлика .... няма такава гума ... До преди това бях с убеждението че Алпина на Мишелин е най-доброто , но ... конти ги сложи в малкия джоб ... Само ха Vredstein не съм ползвал зимните защото бях жзел един летен модел техен Gugigaro , такова зверско виене направиха че помислих че са ми заминали лагерите и ходих в сервиз :steinigung: и тогава си казах Vredstejn повече НИКОГА ... Та за това и не съм ги пробвал , макар че чувам добри отзиви и за тях , но вярвам само на личен опит ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да дам вече някаква информация за гумите пирели сотозеро 3 ,в София и по специално на витоша падна доста сняг до праговете,за излизане от преспи и каране по такъв сняг и изобщо за каране по сняг се държат добре,с много зор и натискане на газта едва се включват системите,обаче за спиране не ми харесват,абс ще ми смупи крака от ритане,в завойте също усещам че не успява да вземе добре завоя и се опитва да продължи направо,като цяло от 1 до 10 като 10 ще е най лошо аз им давам оценка 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Централния отвор трябва да е по-малък на 4Ф от 4Г ... с преходник 66.6 -> 57.1 трбява да станат.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...