koceg Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Напомпих ги предни 2,9 задни 2,7(дават ги предни 3,0 и задни 2,6)и едно кръгче на околовръстното с 120-140, не усетих да носи нанякъде,май станаха нещата,в четвъртък ще кажа най-точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Не карай с толкова напомпани гуми, за да не правиш тампони и шарнири. 2.2-2.3 бара е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 От 2.5 нагоре е много. Ако имахме пътища добре, но за Бг не бих карал така. 2.3 - 2.4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Аз карах трилитровката си на 2.6-2.8 и всички шарнири хвърлих на горни носачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Колеги, за 225/50/17 ги дават предни 2.8 и задни 2.2 при нормално натоварване. 3 и 2.6 са за 255/35/19. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) За мен от опит едни от най добрите гуми са Dunlop winter sport 5 Редактирано 29 Октомври 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 6 часа, kpematop написа: Не карай с толкова напомпани гуми, за да не правиш тампони и шарнири. 2.2-2.3 бара е ок. Така ги дават на капачката на резервоара.Дават ги дори до 3,4.Пък като се скапят шарнири,пари има.искам таз кола да е самолет,пари не жаля.Като няма някоя булка в къщи да ти яде парите( с хиляди)ще си гледам колата. Редактирано 29 Октомври 2016 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Освен шарните в дългосрочен план заминава и рейката и после те чака висене по сервизи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 На 22.10.2016 г. at 13:13, sokolchev написа: кой с какви зимни гуми кара и какви са ви отзивите,за пътви път сега слагам Pirelli Winter SOTTOZERO 3 и ми е интересно какви са отзивите ви ако някой е карал с такива,до сега съм слагал Мишелин,гудияр и бриджстон от реномираните марки и разни по измислени,като цяло на Мишелин бяха най добре,но сега реших да пробвам пирелито и се надявам да е добра гумата Гледам че всеки пише някакви други марки в твоята тема. Така че ти напиши твоето мнение досега. Аз лично моята я купих с почти износени Sotto Zero 2 и мога да кажа че тази гума държеше колата и лятото супер яко. И понеже я покарах лятото с тях реших зимата да купя нови. Взех Continental TS850P. Много се чудих между нея и Sotto Zero 3 . И двете са в пърформънс сегмента на 18+ джанти. И двете бяха най-нов модел 2014та . Континентала просто ми дойде малко по-евтино и обслужването при смяната стана по-бързо. Да кажа че и момчетата ми подариха топка Адидас с логото на континентал/двете фирми си партнират от много време, а и сега имам маратонки с подметка континентал и са най-удобните които съм имал/, че то няма май нямаше много които купуват 18ки. На супер сурова зима така и не съм я пробвал досега, защото то просто няма такива зими напоследък. Честно казано, ако сега трябва отново да избирам бих се върнал на Sotto Zero 2, защото за тези зими които има сега е перфектна в смисъл не е супер сняг ориентирана, а по скоро за магистрала, зимно време, по дъбър корнъринг поради малко по-ниския профил. Този континентал е с подобна идея като на Sotto Zero 2 с малко повече ориентир за сняг и лед, по мека возия и съответно по слаб при магистрала и висока скорост на сухо, а при мен това е 90 % от километрите последните 2 зими. Би следвало Sotto Zero 3 да е нещо средно между този континентал и Sotto Zero 2, което е идеален вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 30 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 До 200 на сухо по магистралата никакви ядове няма,на мокро също добре се държат,в завоите на мокро с по голяма скорост отново добри показатели,но за сняг ще разбера като падне снега дават я В индекс за мокро което се води че сцеплението е перфектно при положение че с означение А не съм виждал гуми,а повечето са Е,F Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Ето с А на мокро, btw май са единствените http://www.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/nokian/22550-p-170743.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 За 18" обаче е B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Минават ми едни смели мисли да пробвам Nexen - четох няколко позитивни отзива из форума, чух от познати, как "техни познати карат с такива", ама не мога да се реша. Някой търкалял ли е такива зимни скоро ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Не ги знам как са като качество,но в малките размери разликата в цените с премиум марките е пренебрежимо малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 При 17ките не е малка разликата - и се зачудих дали не е по-добра опция да ги сменям през 2 години, отколкото да търкалям 4 години нещо "премиум". Това имайки предвид сравнително малкото км, които правя на година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Аз си взех NEXEN WG сега за зимни 225/55/17, 130лв парчето без монтажа. Шумат си като за зимни гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 И аз си взех такива четири, 195/65/15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Аз взех nexen летни 19ки - нямам забележки - държат се добре като за нови. Ще видим колко сезона ще е така.. не че съм изтърквал който и да е чифт гуми дето съм си купил до сега, че да направя сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Два сезона да изкара е достатъчно, после ги продаваш и зимаш следващите китайци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Тези са Корейци Има разлика между great wall и hyundai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Аз не правя разлика никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Купи си китайска гума особено зимна и ще направиш :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Карал съм с goodride/westlake зимна и става. Карал съм и с континентал и гууг иър. Никаква разлика не правя, освен в цената. Може би заради ЕСП-то, и че не излизам от София не съм хванал разликата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Не че е за тази тема но при спиране от 100 до 0 ако топ гумите на мокро падат доста под 40м то яките китайци са в категория 50+ че има и над 70метра, а при снежните тестове трагедията е още по-голяма дори при спиране от дори 50-80км/ч спирачният път нараства до близо двойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2016 Първия и втория сезон повечето гуми държат, тука незнам как мога да сравня някакви гуми като карам по Цар Борис 3 или по излъскания асфалт на околовръсното... За мен ми е все тая с кво карам, винаги ми се хлъзга колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване