Jump to content

Ауди А6 ударено мнение за конктретна обява


Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Погледнете обявата и си кажете мнението дали си заслужава. 

Обява

 

За смяна на предна броня, капак, предно стъкло, десен фар, гредата под бронята, предполагам радиатора на климатика. Няма изтичане на течности, но май има скъсан ремък за хидравликата, върти се трудно?

Въздушните възглавници отпред са излезнали. Каква е сумата да се сменят всички?

Колко според вас биха стрували частите втора ръка, които съм изброил по-горе?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3...4 бона ще стане кукла. Заслужава си ако това са и километрите.

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да стане кукла за продаване. За да се счупи стъкло може да е мръднала колонката. 

Визуално колата може да се направи без забележка, но може да шуми силно при скорости от 100 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола ще я купят,ще я стегнат и ще се нашие някой надъхан фен за голям дизелов мотор.

Ако e август 2006 г.,както пише,мотора трябва да е ASB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, robobug said:

Може да стане кукла за продаване. За да се счупи стъкло може да е мръднала колонката. 

Визуално колата може да се направи без забележка, но може да шуми силно при скорости от 100 км/ч.


На коя снимка видя, че е счупено? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,, че повечето коли, които се предлагат по автокъщите са били удряни. Бих казал, че дори има много по-сериозни удари от тази от обявата. 

Стъклото е само пукнато, едва ли е мръднала колонката.

Все пак благодаря за мненията.

Интересува ме цената на частите за да се стегне, без боята?

Нямам никаква представа как се процедира с въздушните възглавници.

Казаха ми, че колата е от Италия.

Едва ли е на реалните км, има ли начин да разбера приблизителните?

Номера на рамата е WAUZZZ4F36N141993

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Stanislav Stoyanov написа:

Аз си мисля,, че повечето коли, които се предлагат по автокъщите са били удряни.

Има и други причини, но помни тази мисъл.
Сега се постави на мястото на търговеца, защо би продал кола в състоянието, в което си я купил, а не си я ремонтираш, лъснеш и продадеш като здрава и лъсната, плюс съответната печалба? При положение, че имаш автокъща и правиш това кажи-речи всеки ден?
Сметката не излиза, има грешка в първоначалната преценка по ремонта... причини сто, но много близки една до друга.
Имай предвид, че хората, които продават колата са много по-добре подготвени от теб в този тип неща и биха извършили ремонта доста по-евтино от теб. И пак не излиза... Сигурно има нещо, което не виждаш преди да започнеш с ремонта.
За цени на части - звъниш на 10-15 автоморги и пишеш на листче, след около час ще имаш най-ниските цени на нужните части. Друг вариант няма.
И аз купувам проблемни коли, но само от чужбина с определен вид проблеми, които биха били скъпи за ремонт там и евтини тук.... не си мисли, че ще удариш кьоравото СЛЕД местен търговец. :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от удряни до удряни коли по автокъщите има разлика.

На тая конкретната щом възглавниците са излезли,смятай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Stanislav Stoyanov написа:

Казаха ми, че колата е от Италия.

Двигателят може ли да бъде стартиран за да се извърши диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се гледа на живо и с лаптоп под ръка. По снимки нищо сериозна като щета (около 3000лв.). Аз не бих взел автомат без да го пробвам или с някаква гаранция.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е голям удар и не е трудно да бъдат отстранени видимите неща но за да не я прави джамбазина ,и да я продава "уникат" според мен има скрит проблем.Накрая като удари човек чертата ще дойде на цена неударена.Ако километража е истински и се взима да се кара с години напред може би си заслужава но цената е наистина подозрително ниска.Поне според мен де.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж здравите които се продават,да не мислиш че масово не са с удари,всичко което е с удар в чужбина е евтино за авто търговците и за това ги взимат с удари,оправят и хайде на пазара.Тази кола освен удара може да има и доста други проблеми,за които джамбазите са си направили сметката,че не си заслужава да я правят.При авто търговците съществува и масова практика да си и препродават коли помежду си ако има далавера да я вземе друг авто търговец да я прави и пак да се продава само,че в друга автокъща.Нагледал съм се на доста неща.Така,че колата въпреки с удар ще се вземе на тази цена,която е доста добра и то от автокъща,която също си е сложила печалба,взима я друг оправя и продава и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто джамбаза си е сложил една надценка и ако може да изкара бързи 2 бона без да се занимава да я прави - защо пък не. Ако не я продаде до 2-3 месеца я "стяга", и я продава с по-голяма печалба.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударът не е малък и е скрита картинка, също така отворени ли са еърбеци не се занимавай.

Колата като цяло не изглежда нищо особено за да си заслужава да се занимаваш с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mitaka7717 написа:

Ако километража е истински ...

За 165к км доста е ползвал бутоните до FIS-a ...чак ги е протрил от зануляване на километрите :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите.

И аз се притеснявам, че може да има скрити проблеми и е много рисково без проба.

Това с копчетата го забелязах, затова казах че едва ли са реалните км.

Отказвам се от колата, но ми стана интересно може ли достоверно да се разбере дали са отваряни въздушните възглавници?

Става въпрос за оглед  на друга кола.

 

Редактирано от Stanislav Stoyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчетата до таблото са целите на мехури, което не е от прекомерна употреба. Точно така стават от неподходящи препарати и след това се белят с лекота.

 

Като ремонти по колата:

- 160-180лв предна броня без боя

- 80-100лв предна решетка, до 200лв ако ще е Sline

- 15-20лв долната решетка около халогена

- 180-350лв за един фар в зависимост дали е завиващ или не

- 200-300лв преден капак без боя

- табло с въдушна възглавница до 400лв и до 200лв за да го сменят старото с новото

- въздушна възглавница за волана 150-200лв

- предно стъкло 200-300лв

 

Най-вероятно под това, което виждаме ще има още неща за смяна. Основа за броня може би до 150лв и някои друг радиатор. Смяташ и 3 детайла за боя и теглиш чертата. До тук колата ти ще е стъпила на 2200-2600лв с оригинални, но не нови части и все пак оригинални. На външен вид ще е ок, но нека не забравяме какви изненади може да се крият още. Регистрация и гражданска слагаш 400лв

 

Аз мисля, че за до 12-13 хиляди лева ще стане чудна. Че дори и рециклаж на дюзи и първоначално обслужване влизат в тия пари. Ако е само това, което се вижда на снимките излиза изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И им казваш на частите и те сами си скачат по местата.:hilezh: Те ти почти здрава http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482161943571677&slink=h6qcxf

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...