Jump to content

Моля за мнение, АУДИ а6 куатро 2.8 автомат


Recommended Posts

Здравейте колеги харесал съм си едно АУДИ а6 куатро 2.8 автомат .Колата много ми харесва но имам притеснения относно скоростната кутия разучих доста и не знам дали няма да се вкарам в филм на УЖАСИТЕ :) 

 

 

ЕТО И ЛИНК КЪМ ОБЯВАТА :    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482781778465418&slink=1d5dpa       

  

 МОЖЕ ДА Е НА НЯКОЙ КОЛЕГА ОТ ФОРУМА НЕ ЗНАМ

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има дооооста забележки..ако държиш да е А6 Ц4 модел, може да се коментира, ако колата е технически изрядна...ноо срещу още малко или на същите пари, можеш да се сдобиеш с А5 Ц5 (следващия модел А6) с ръчна кутия и куатро система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блаодаря ти за мнението колега ,но май ми се иска да е Ц4 поради ред причини една от който е окачването което ако не се лъжа е метално не алуминиево . А и някак по ми харесват тези Ц4 . Какво бихте казали за автомата ? Добър вариант  ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал автомат и не харесвам.

Този е доста стар, с малко скорости, но съм чувал, че са здрави. Обаче е на 20г. вече.

И не само автомата.

 

Със сигурност ще има какво да правиш, ако я купиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де...каква сила може те накара да купиш тоЗ курник? Без извинение не бих го  ползвал и за кенеф камо ли да седна на тези седалки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, oz84 написа:

Колата много ми харесва .....

 

Като модел или конкретния екземпляр?

Имаше преди време във форума някакви аналогии с мумията на Тутанкамон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя автомат няма хидросъединител, за което автоджамбазите му викат, че бил железен, но всъщност е същата работа, но за сметка на това харчи още повече гориво от по-новите автомати (като в Ц5 например). За алуминиевото окачване според мен също са легенди че е чупливо. Издържа колкото другото, дори по нашите пътища. На този модел и лайсните по вратите са пластмасови, но с желязна пръчка ли е квое вътре и само изпадат, което прави колата да изглежда още по-зле. А понеже е чест проблем, лайсните са трудни за намиране.

 

Въобще не гледай толкова стара кола, ами си търси Ц5 версия с този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм технически грамотен за да ти обясня :( Но тази функция, която дава хидросъединителя просто липсва, което дава резултат в повишена консумация на гориво и не толкова плавна смяна на предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бхахахаха пак избухвания на технически теми..........хидросъединител

 

 

Само най-древните 2-3 скоростни кутии нямат така наречения lock-up на торк конвертора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, oz84 написа:

Здравейте колеги харесал съм си едно АУДИ а6 куатро 2.8 автомат .

Такива обяви не пускай да се коментират.Тука в този форум стана леш.Трябва да пускаш обяви само от 2004-2005 нагоре,щото батките дето разбират само от 4Ф нагоре признават.Всичко друго е барутник найстрашен,гроб,таралясник и т.н.

А иначе колата не е в най-цветущо състояние,но ако наистина са я поддържали както пише в обявата ще е добре и много от съвременните скъпо струващи и още по-скъпо поддържащи се бракми ще зарови.Нищо,че е 20 годишна мома.:hilezh: Но трябва да ходиш да я гледаш,да пробваш и така.Никой не може да ти каже какво и е състоянието по снимки,освен батките дето разбират,ама те по-надолу от 4Ф не поглеждат,както казах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига колега, това е почти глусно отвътре, като е стара колата не значи че седалките трябва да изглеждат като холова гарнитура от соца...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, PESHO OT MARS said:

бхахахаха пак избухвания на технически теми..........хидросъединител

 

 

Само най-древните 2-3 скоростни кутии нямат така наречения lock-up на торк конвертора. 

мисля си, че след Ц5 почнаха да слагат торк конвертор - след ZF4HPXX. Поправи ме ако се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, HannoSLM написа:

мисля си, че след Ц5 почнаха да слагат торк конвертор - след ZF4HPXX. Поправи ме ако се бъркам.

Има доста клипове в Y-tube разгледай какво е торк-конвертор(ХДП- хидродинамичен преубразувател) и какво lock-up (заключващ съединител).

различни неща са.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, HannoSLM said:

мисля си, че след Ц5 почнаха да слагат торк конвертор - след ZF4HPXX. Поправи ме ако се бъркам.

тихо тихо че ще ти се смеят лошо.

 

Торк конвертор има така да се каже откакто свят светува, обаче lock-up му е нещо което се развива малко или много след 90-те по-активно. в 5HP той работи във всичките 5 предавки и има half engage режим който в комбинация с това че е подценен като износоустойчивост води до приключения.......финансови такива.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎22‎.‎1‎.‎2017‎ г. at 5:09 PM, oz84 said:

 

Кво е тва нещо бе? То за металснаб. 3800 лв. за тоя тутнакамон :stupid:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 minutes ago, PESHO OT MARS said:

тихо тихо че ще ти се смеят лошо.

 

Торк конвертор има така да се каже откакто свят светува, обаче lock-up му е нещо което се развива малко или много след 90-те по-активно. в 5HP той работи във всичките 5 предавки и има half engage режим който в комбинация с това че е подценен като износоустойчивост води до приключения.......финансови такива.  

Ok ясно ;) мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, batiaro написа:

Такива обяви не пускай да се коментират.Тука в този форум стана леш.Трябва да пускаш обяви само от 2004-2005 нагоре,щото батките дето разбират само от 4Ф нагоре признават.Всичко друго е барутник найстрашен,гроб,таралясник и т.н.

А иначе колата не е в най-цветущо състояние,но ако наистина са я поддържали както пише в обявата ще е добре и много от съвременните скъпо струващи и още по-скъпо поддържащи се бракми ще зарови.Нищо,че е 20 годишна мома.:hilezh: Но трябва да ходиш да я гледаш,да пробваш и така.Никой не може да ти каже какво и е състоянието по снимки,освен батките дето разбират,ама те по-надолу от 4Ф не поглеждат,както казах.

Хахахах евала колега хареса ми коментара !!!!

Ужас голям бербат станал тука само единици колеги дадат полезна информация другото е ТАШАК без да искам да обидя някой .

Аз дори и да си купя кола няма да смея да я покажа те ше ме разсипят тука :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно са ти казали хората по-горе.

Искаш мнение и го получаваш.

Ако дадеш 4к за тоя кофтор трее да си доста изплискал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, fifipaldi написа:

Правилно са ти казали хората по-горе.

Искаш мнение и го получаваш.

Ако дадеш 4к за тоя кофтор трее да си доста изплискал.

Колега не искам мнение за салона или за лайсните и боята .Питах за автомата надежден ли е !!! Всичко останало си е до пазарлък с човека който я продава всеки един косур сваля от цената .

Интересно ми е половината критици от тука какви коли карат може би доста по  големи коптори от тоя който съм дал за пример :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво ша пазариш, един автомат и някакъв мотор там?

Какво ще правиш със салона?

Какво ще правиш с купето?

 

Аз по-мундарско ауди не съм виждал :hilezh:

Тва е тотална подигравка с марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...