Jump to content

BOSH зарязват подръжката на механичния инжекцион


kostadyn

Recommended Posts

Вече не се подменят с рециклирани, нито можеш да си купиш нов дебитомер за механичен инжекцион.

Като знаем как се износва глупавия потенциометър... какво остава.

От моргата (без никаква гаранция). Или само на газ и колата вечно твоя.

Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли..

Вчера четох едно ретро списани в него имаше 2-3 страници за трабантите. Ако не се лъжа не се произвеждат от 91година,до ден днешен можеш да си купи всичко за тях както в БГ така и в цяла Европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU и я преправям на пълен инжекцион.... четох в Русията го правят и са доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU

Абе то и това е изход, ама дали ще се получи като хората.

пък и при мен е автоматик, с отделен комютър, който си "говори" с ЕКУ-то за някои работи...

Нов дебитомер вярно го има в Юнитрейд, ама е 500лв. Предпочитам да карам на газ, тя все пак си пали на безин, ако че не върви като хората

Засега ще пробвам варианта с преместване на платката под потенциометъра. Ще докладвам за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста време видях един тунинг на 16В по сайтовете.....

Беше заменил инжекциона с 2ка карбуратори Вебер ефекта беше с нови валове + карбуратори + генерация около 170 Кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU и я преправям на пълен инжекцион.... четох в Русията го правят и са доволни.

Май трябва да се сменя иглавата :unsure: ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече не се подменят с рециклирани, нито можеш да си купиш нов дебитомер за механичен инжекцион.

Като знаем как се износва глупавия потенциометър... какво остава.

От моргата (без никаква гаранция). Или само на газ и колата вечно твоя.

Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли...

Така незнам колегата откъде има тая информация, но днес се обаждах на приятел в Ауто + и резултата е че дебитомери има точно от тези с резистора, такъв на БОШ за двигател АБК 2000 куб струва 490лв., но се чака 2 седмици най-малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прави разлика, ти говориш за дебитомер за АБК - ел.инжекцион, а колегите говорят за мех инжекцион, дебитомера струва~1000 и се спира поддръжката му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може незнам, но при АБК-то дебитомера също е на резисторен принцип и е на БОШ, докато по-новите са на Хитачи и са на съвсем друг принцип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо нямат дебитомерите на АБК и на механичния инжекцион. При първия дебитомера изпраща сигнали към ЕКУ-то, а при механичния - директно регулира количеството бензин което стига до дюзите. При двигателите с механичен инжекцион, ролята на ЕКУто (ако го има изобщо - например DZ няма) е ограничена (управлява само ъгъла на запалване).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си реших проблема.

Един от добрите майстори в града (Търново) го разглоби, оказа се фабричен дефект - пластинката окривена.

Даже не беше износен. Момчето го оправи , постави го обратно :) настрои го - сега е като нов.

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тия от "Ауто +" как ти сметнаха тази цена за дебитомера на АБК?Според ЕТКА той в момента струва в Германия 338 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера БОШ цената му се вади от ценовата листа БОШ, и тя е по ниска цена от тази на ЕТКА-та там е за ОЕ-части. Правете разлика.

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Б4 1,6 двигател и дебитомера не е с потенциометър а е резисторен мост, като в него участват и две нагреваеми жички, които се обтичат от въздуха. Смятам че този потенциометър за който говорите може да се замени с малка интервенция с подобен мост, като дори няма да е оригинален бош, ами някакви си две крушки шчупени и ползване на волфрамовата им жичка. Ще има известна играчка с напасването на стойностите и характеристиката на изменение на съпротивлението при схемата с моста и при потенциометъра, но може да се измисли някаква проста схемичка за уеднаквяване на сигналите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФИРМАТА ПРОЙЗВОДИТЕЛ не е задължена да подържа производство на асортименти за атомобили над 20г.

Фирмата проЙзводител пройзвежда атомобили :silly:

Айде бе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не крия че правописа ми е слабост, за което СОРИ но например БОШ не произвежда автомобили.

BOSCH

Редактирано от shwepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не крия че правописа ми е слабост но(, за което СОРИ но например БОШ не произвежда автомобили.

Това е вярно

Но съм виждал чаркалъци БОШ за Голф1, която кола вече вярно е на над 20г.

Явно проява на добра воля от страна на БОШ! :silly:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са задължени но не значи че не ги произвеждат.

Пример

РЕШЕТКАТА в бронята за В3 голямата се прави малките от септември не.

За В2 квадрат тампони за стабилизиращага щанга не.

За голф 2 инжектори не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са задължени но не значи че не ги произвеждат.

Пример

РЕШЕТКАТА в бронята за В3 голямата се прави малките от септември не.

За В2 квадрат тампони за стабилизиращага щанга не.

За голф 2 инжектори не.

Тия решетки ги правят още двадесет китайски и петнадесет бразилски фирми.

Тампони правят във всяко мазе в Истанбул.

Само че дебитомери не щат да правят другаде.

А моята кола ще стане на 20г след още 6.

Имаш ли информация дали за 14 годишни коли са задължени да правят части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия решетки ги правят още двадесет китайски и петнадесет бразилски фирми.

Тампони правят във всяко мазе в Истанбул.

Само че дебитомери не щат да правят другаде.

А моята кола ще стане на 20г след още 6.

Имаш ли информация дали за 14 годишни коли са задължени да правят части?

Говоря за оригинални части. Лошото е че не се смята датата на производство а това на излизане на модела. По принцип за различните марки автомобили схемата на доставка и производство е зависимо от политиката на вложителя на часта. Например МБ предлагат потенциометъра като резервна част и то на доста нормална цена и сътветно БОШ на малко по ниска, но за ВАГ това не важи. БМВ предлагат ремонтен комплект включващ водачи за спирачни системи ЛУКАС/ГИРЛИНГ а ВАГ заедно със супорта и разликата в цената е 5 пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандарта за резервни части е :

Поддръжка 10 години след спиране от производство.

Не че се спазва винаги. :silly:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...