kostadyn Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Вече не се подменят с рециклирани, нито можеш да си купиш нов дебитомер за механичен инжекцион.Като знаем как се износва глупавия потенциометър... какво остава.От моргата (без никаква гаранция). Или само на газ и колата вечно твоя.Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Време е някой да почне да ги произвежда, ще разбие пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 6 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2007 Що да нема части бе бате я ходи в Порше БГ да видиш че има всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли..Вчера четох едно ретро списани в него имаше 2-3 страници за трабантите. Ако не се лъжа не се произвеждат от 91година,до ден днешен можеш да си купи всичко за тях както в БГ така и в цяла Европа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 7 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2007 Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU и я преправям на пълен инжекцион.... четох в Русията го правят и са доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 9 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2007 Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU Абе то и това е изход, ама дали ще се получи като хората.пък и при мен е автоматик, с отделен комютър, който си "говори" с ЕКУ-то за някои работи...Нов дебитомер вярно го има в Юнитрейд, ама е 500лв. Предпочитам да карам на газ, тя все пак си пали на безин, ако че не върви като хоратаЗасега ще пробвам варианта с преместване на платката под потенциометъра. Ще докладвам за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 10 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2007 Преди доста време видях един тунинг на 16В по сайтовете.....Беше заменил инжекциона с 2ка карбуратори Вебер ефекта беше с нови валове + карбуратори + генерация около 170 Кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 14 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2007 Аз мисля, ако нещо се разбърка непоправимо мех. инжекцион - слагам нови дюзи и ЕСU и я преправям на пълен инжекцион.... четох в Русията го правят и са доволни.Май трябва да се сменя иглавата ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2007 Вече не се подменят с рециклирани, нито можеш да си купиш нов дебитомер за механичен инжекцион.Като знаем как се износва глупавия потенциометър... какво остава.От моргата (без никаква гаранция). Или само на газ и колата вечно твоя.Че то за Москвич има части за 20г. по-стари коли...Така незнам колегата откъде има тая информация, но днес се обаждах на приятел в Ауто + и резултата е че дебитомери има точно от тези с резистора, такъв на БОШ за двигател АБК 2000 куб струва 490лв., но се чака 2 седмици най-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 23 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2007 Колега прави разлика, ти говориш за дебитомер за АБК - ел.инжекцион, а колегите говорят за мех инжекцион, дебитомера струва~1000 и се спира поддръжката му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2007 Може незнам, но при АБК-то дебитомера също е на резисторен принцип и е на БОШ, докато по-новите са на Хитачи и са на съвсем друг принцип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 23 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2007 Нищо общо нямат дебитомерите на АБК и на механичния инжекцион. При първия дебитомера изпраща сигнали към ЕКУ-то, а при механичния - директно регулира количеството бензин което стига до дюзите. При двигателите с механичен инжекцион, ролята на ЕКУто (ако го има изобщо - например DZ няма) е ограничена (управлява само ъгъла на запалване). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2007 Благодаря колега, че внесе яснота е това вече изяснява нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 24 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 (Редактирано) Аз си реших проблема.Един от добрите майстори в града (Търново) го разглоби, оказа се фабричен дефект - пластинката окривена.Даже не беше износен. Момчето го оправи , постави го обратно настрои го - сега е като нов. Редактирано 24 Февруари 2007 от kostadyn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 ФИРМАТА ПРОЙЗВОДИТЕЛ не е задължена да подържа производство на асортименти за атомобили над 20г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Колега,тия от "Ауто +" как ти сметнаха тази цена за дебитомера на АБК?Според ЕТКА той в момента струва в Германия 338 евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 (Редактирано) Дебитомера БОШ цената му се вади от ценовата листа БОШ, и тя е по ниска цена от тази на ЕТКА-та там е за ОЕ-части. Правете разлика. Редактирано 24 Февруари 2007 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Аз съм с Б4 1,6 двигател и дебитомера не е с потенциометър а е резисторен мост, като в него участват и две нагреваеми жички, които се обтичат от въздуха. Смятам че този потенциометър за който говорите може да се замени с малка интервенция с подобен мост, като дори няма да е оригинален бош, ами някакви си две крушки шчупени и ползване на волфрамовата им жичка. Ще има известна играчка с напасването на стойностите и характеристиката на изменение на съпротивлението при схемата с моста и при потенциометъра, но може да се измисли някаква проста схемичка за уеднаквяване на сигналите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 24 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 ФИРМАТА ПРОЙЗВОДИТЕЛ не е задължена да подържа производство на асортименти за атомобили над 20г.Фирмата проЙзводител пройзвежда атомобили Айде бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 (Редактирано) Не крия че правописа ми е слабост, за което СОРИ но например БОШ не произвежда автомобили.BOSCH Редактирано 24 Февруари 2007 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 24 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Не крия че правописа ми е слабост но(, за което СОРИ но например БОШ не произвежда автомобили.Това е вярноНо съм виждал чаркалъци БОШ за Голф1, която кола вече вярно е на над 20г.Явно проява на добра воля от страна на БОШ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Не са задължени но не значи че не ги произвеждат.Пример РЕШЕТКАТА в бронята за В3 голямата се прави малките от септември не.За В2 квадрат тампони за стабилизиращага щанга не.За голф 2 инжектори не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostadyn Публикувано 24 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Не са задължени но не значи че не ги произвеждат.Пример РЕШЕТКАТА в бронята за В3 голямата се прави малките от септември не.За В2 квадрат тампони за стабилизиращага щанга не.За голф 2 инжектори не.Тия решетки ги правят още двадесет китайски и петнадесет бразилски фирми.Тампони правят във всяко мазе в Истанбул.Само че дебитомери не щат да правят другаде.А моята кола ще стане на 20г след още 6.Имаш ли информация дали за 14 годишни коли са задължени да правят части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Тия решетки ги правят още двадесет китайски и петнадесет бразилски фирми.Тампони правят във всяко мазе в Истанбул.Само че дебитомери не щат да правят другаде.А моята кола ще стане на 20г след още 6.Имаш ли информация дали за 14 годишни коли са задължени да правят части?Говоря за оригинални части. Лошото е че не се смята датата на производство а това на излизане на модела. По принцип за различните марки автомобили схемата на доставка и производство е зависимо от политиката на вложителя на часта. Например МБ предлагат потенциометъра като резервна част и то на доста нормална цена и сътветно БОШ на малко по ниска, но за ВАГ това не важи. БМВ предлагат ремонтен комплект включващ водачи за спирачни системи ЛУКАС/ГИРЛИНГ а ВАГ заедно със супорта и разликата в цената е 5 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2007 Стандарта за резервни части е :Поддръжка 10 години след спиране от производство.Не че се спазва винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts