Jump to content

Покупка на Ауди А6 (C6) 3.0TDI quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги.

Имам намерения за покупка на А6-ца,та въпроса ми е какво да гледам при оглед на някоя кола , на какво да наблегна и всичко което може да ми е в помощ при покупка.

Благодаря ви предварително. 

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблегни на:

- по-късите изречения;

- по-точните изказвания;

- по-детайлни въпроси;

- повече подробности, относно твоите предпочитания в един автомобил;


За А6 C6 ли иде реч? - https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C6_.28Typ_4F.2C_2004.E2.80.932011.29

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата и мотора са тежки за подръжка.

 

Ако е на предно си с мултитроник, най-чупливата кутия с дизел(май само преди фейслифта).

Ако на мотора не са сменени веригите(а те едва ли ще са) си приготви 2-3 хилки за това.

От там нататъка ти са разходите за всяка кола от подобен клас - масла, ходова част, дискове, накладки, данъци и т.н.

Разход в София за такава - 14-15.

 

Покрай майстора ми научих бая за този модел ауди, на него са му редовни клиенти :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Vonko said:

Колата и мотора са тежки за подръжка.

 

Ако е на предно си с мултитроник, най-чупливата кутия с дизел(май само преди фейслифта).

Ако на мотора не са сменени веригите(а те едва ли ще са) си приготви 2-3 хилки за това.

От там нататъка ти са разходите за всяка кола от подобен клас - масла, ходова част, дискове, накладки, данъци и т.н.

Разход в София за такава - 14-15.

 

Покрай майстора ми научих бая за този модел ауди, на него са му редовни клиенти :D

 

Vonko....пак ше объркаш човека

3.0 TDI няма мултитрошляк...2.7 има и тия вериги са дерт на всеки дърт премиум кош стига рева само едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има! Ама не и на Vonko :hilezh:

А колегата с темата да не слуша глупости и да не търси мултитроник при 3.0 TDI

Всичко друго си е като при всеки дизел дюзи,турбо и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се спомена вече зависи от бюджета и цената на конкретния екземпляр. Всеки гледа първите коли от филтъра. Много ясно, че ремонтите почват от 3 бона нагоре. Какво друго да се каже по въпроса?.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vonko Май доста често висиш при твоя майстор... чак е почнал да те успокоява, (че на другите премиуми ремонтите са повече/по-скъпи) да не вземе да те изгуби като клиент. 

 

Към автора - ако имаш възможност за кола с някаква история, насочи се към такива. И ако видиш сменени дюзи/вериги/турбо в книжката - има възможност, да не пипнеш нищо по нея дълго време.

Ако гледаш коли в долния ценови диапазон, наблегни на коли от частно лице. Вероятно ще е гроб, като тези от автосалоните, но поне ще е направил част от ремонтите.

Търси човек, който разбира от тези коли - като тук пак си е руска рулетка! Пример - 4f 3.0TDI, гледана от виден форумен майстор: "Колата е перфектна - двигател, скорости без забележка". След месец автомата хвърли боба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, nichirenshu написа:

И кой е видния форумен майстор, това е по важното.

 Не е коректно предполагам, от друга страна как да хванеш автомат, ако към момента на огледа всичко е било ОК„ аз също се оглеждам за този мотор автомат и искам да знам човек в София, който може да чуе дали тракат вериги, дали приплъзва автомат или има удари(не знам там какво се гледа/усеща/чува) и да прегледа дюзите ? Някой може ли да каже какви са нормите за тези 3 неща ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да кажа кой е: първо защото колата не беше лично моя и второ - просто дадох пример за нещо, което не може да се хване на диагностика, кога ще му дойде времето, и кога ще се наложи рЕзко да кихаш кеш за да се возиш отново...

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Vonko said:

Аз мисля, че всичко може да се хване от време. Ама не става само с диагностика, за скоростите трябва и каране и то по определен начин те си знаят как и след това пак диагностика.

Вярвай си......точно пък при ZF такава диагностика можеш да направиш че ум да ти зайде.

 

Ти си поредния дето е виждал АСК само на картинка в нета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, PESHO OT MARS написа:

Вярвай си......точно пък при ZF такава диагностика можеш да направиш че ум да ти зайде.

т.е да разбирам, че думите ти не са иронични и  като реша да купувам 3.0 тди куатро автомат в София мога да намеря майстор/диагностик, на когото да разчита и да направим добра диагностика на автомата и дюзите и евентуално да се чуят адекватно веригите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята познава всякакви случаи - лично знам и съм карал кола дето 50 000 км кутията тресе и рита и продължава да движи...

Другата крайност са такива дето днес всичко е ок, а утре кутията пръдва. Това все на 4F-ки. 

Един потенциален купувач колко време трябва да кара въпросната кола за да хване дали кутията си отива? - 1 час, 1 ден, 1 месец? :stupid:

Който иска да купува, отива гледа харесва и ако грам не разбира води в сервиз да я гледат. Само дето малко ме съмнява тоя в сервиза да знае повече за колата от някой собственик дето кара такава поне 1 година.

Така, че за мен най добрия вариянт е съвет и тест от собственик на такава.

И няма такова нещо като дигностика на кутия. Само каране и опит.

Веригите се слушат. Дюзите се гледат с кабел, но пак не е гаранция. Зависи дали има катове, дпф, дали мирише и пуши....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Vonko написа:

Диагностиката на кутията показва дали има натрупани грешки. Само че съм виждал кутии, на които диагностиката е перфектна, обаче ритат.

Това по-добре не го казвай на друго място....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, Vonko said:

 

Щом казваш...На монитора на екрана сигурно пише "Ще се счупя след 21 дена и шест часа" :D

Диагностиката на кутията показва дали има натрупани грешки. Само че съм виждал кутии, на които диагностиката е перфектна, обаче ритат.

А аз за разлика от теб съм видял и няколко разглобени и на една лично съм и плащал масрафа.

Така че не ми пиши глупости за диагностика.

2 hours ago, James said:

т.е да разбирам, че думите ти не са иронични и  като реша да купувам 3.0 тди куатро автомат в София мога да намеря майстор/диагностик, на когото да разчита и да направим добра диагностика на автомата и дюзите и евентуално да се чуят адекватно веригите ?

 

Специално за кутията нещата не са точно божа работа но не са и далеч оттам. Само четенето на грешки нищо съществено не може да каже, тест драйва е криво ляво най-добрата диагностика която можеш да направиш. Истинската диагностика изисква доста по-различна апаратура честно казано не знам с какво разполагат например МиД Ауто (т.е. Варненците) в тази насока. Имай впредвид че и за 6HPхх няма резервни части с изключение на соленоидите и междинната гарнитура между двете най-големи плочи на хидроблока. А той се амортизира и на други места. Пакети иначе има де.

 

Като цяло единствената криво ляво гаранция че това няма да ти пробие джоба е да си намериш кола с колкото можеш по-малък пробег.

 

За дюзи и вериги не мога да ти помогна с информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, нещата стоят горе-долу така: като искаш да ти е евтино, аудито го купуваш с голфов мотор. По възможност на А4 (мисля че е достатъчно широко вътре от тия години)

 

При многото цилиндри и кубици за да е евтино обикновено се избира редови мотор, но тук пак се ограничаваме до 6 цилиндъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко опит за АСК на 4f. 

Днес бях в МиД (Варна), по повод съмнения в поведението на кутията.

Оказа се , че няма никаква грижа и до сега не са имали клиент с толкова малко(почти недоловими)

симптоми. Това е във връзка с питането за диагностика на АСК. Моята кола я гледаха преди да я купя в известен (от форума) сервиз в София и след като я купих, я гледаха в друг сервиз в София, също специализиран да кажем повече ВАГ коли. Та и в двата сервиза относно кутията, думите им бяха: кутията е добре, няма проблеми. Само, че след като посвикнах с колата, забелязах едни "пулсации" при движение с равна газ, на 6-та с 1400-1600 об.мин. (при мен са да кажем в рамките на 50+ оборота).Намерих мнооого голяма тема в БМВ форума свързана с проблема с хидрогрансформатора. Първите симптоми са подобни "пулсации", само че доста по-серозни. Потвърди го и диагностика в МиД. Така, че като се пробва една кутия, според мен трябва да се гледа освен за разни ритания, блъскания и други, да се кара бавно за да се провери до колкото може за проблем с хидротрансформатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kurty написа:

 Само, че след като посвикнах с колата, забелязах едни "пулсации" при движение с равна газ, на 6-та с 1400-1600 об.мин. (при мен са да кажем в рамките на 50+ оборота).Намерих мнооого голяма тема в БМВ форума свързана с проблема с хидрогрансформатора. Първите симптоми са подобни "пулсации",...,.

Освен това използвах, че в момента съм във Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...