EHKOB Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Ще пробвам да облепя квото мога и ще пръскам направо със спрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Свали датчика и тогава пръскай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Колата не се кара от 10 дни, само 2 пъти и на кратко и явно вчера с една хладилна чанта съм я уморил съвсем. Днес отивам сутринта и няма ток, 5/6 лампи на таблото светят постоянно, няма гасене. Дадоха ми ток, всичко се оправи, за съжаление нямаше много време да чета грешките. Може ли някой да се ориентира по тези показатели от batt. Regul module. Акумулаторът ми е Bosch S5 AGM 105 Ah, 950A, пише, че е произведен в Германия с дата на производство април 2016. Ако е за смяна (макар че до сега съм нямал драми с него), Бош да ме извиняват. И какви са тези Energy Balance of last drive battery state of charge SOC? 13.60V бе при запален мотор, като загасих падна на 12.7V Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Хм, battery voltage-a ти е малко нисък, моя е 14.20 V. Генератора е ок. Energy balance е нещо като съотношение между изразходената и заредената енергия от последното каране, не мога да го обясня добре Редактирано 5 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Колеги, Наскоро се сдобих и аз с едно А6 4Ф и ми направи впечатление, че амби осветлението (нямам идея как точно се казва)... осветлението, което е на вратата под/зад махагоновата лайсна не бачка на едната врата. Успях да сваля лайсната и видях, че има една прозрачна линия и в единия край има диод, който свети бял цвят на другите врати. номера на частта е PA6 GF15 1902 8984. Някой да има идея какъв е този диод? Нищо не пише на него и не съм сигурен с какъв да го сменя. От Ауди ми казаха 60лв заедно с прозрачната линия, но понеже моята линия е здрава си мисля да пробвам само диода да сменя. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) 1 hour ago, trackersoft said: Хм, battery voltage-a ти е малко нисък, моя е 14.20 V. Генератора е ок. Energy balance е нещо като съотношение между изразходената и заредената енергия от последното каране, не мога да го обясня добре Energy balance of last drive - си го обяснявам какъв е баланса на изразходена спрямо заредена енергия сравнено с последното каране, което не знам какъв смисъл има. Интересно, че след като запалих, battery condition беше на 60%, дори на място бързо се вдигна до 80%, разходих я 20км и по средата залепи на 100%. Но battery state of charge SOC беше също на 60% и се вдигна до 70%. Ще видя дали утре ще запали без проблем. Вечерта само я преместих 10 метра да хвана по-сенчесто място, запали без проблем, включи съответно клима, ксенон, мми, загасих, няма как да съм забравил нещо, на сутринта - дроб, няма акумулатор и светят тези 5 лампи на таблото. Редактирано 5 Септември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Колко стар ти е акумулатора? Редактирано 7 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 2016 година, то трябва и да се чете, не само да се пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Сори, пропуснал съм го, сега видях че е 2016. При мен ги показваше такива че е 100% зареден или 70% и като пробвам да запаля пада на 10%, после пак се зарежда до 100% за 15мин. което ясно че не е реално. Ама акумулатора ми беше на 9 години, при теб за 2 години не звучи като на проблем от стар акумулатор. Редактирано 7 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Надявам се да е спорадично и нещо да е забило вчера при преместването от 30 секунди. На някого да му се е случвало така без ключ да светят 5 лампи на таблото, включително тази за подгрев? Това поради слаб акумулатор ли е (следствието) или е причината по-скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Здравейте момчета. Въпроса ми е как да разбера дали музиката ми е оригинално босе , а не просто са сложили капаци на босе. Нещо не мога да и се накефя , а чух че свирела уникално. Гледам има някакви настройки в ММИ на босе но не знам нали е оригинална или не. Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Виж усилвателя в багажника Редактирано 5 Септември 2018 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butcherbay Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 On 27.08.2018 г. at 1:42 PM, Dan4ote said: В Порше Запад ми дават цена за обучение на моторчето на турбото около 200 лв. Тук се коментираше доста по-ниска цена, ако някой сподели ще се радвам. 570 лв. оригинално, с обучение, тия от Порше Запад явно ще разширяват офиса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Направих адаптацията във фирма Турбомоторс и се оправиха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 21 hours ago, OvivO said: Надявам се да е спорадично и нещо да е забило вчера при преместването от 30 секунди. На някого да му се е случвало така без ключ да светят 5 лампи на таблото, включително тази за подгрев? Това поради слаб акумулатор ли е (следствието) или е причината по-скоро? Днес си запали, никаква драма и си беше почти 13V на акумулатора. Бях забравил едно зарядно на телефон за 10 дни нон-стоп и то е с едно диодче, но чак пък толкова... Все още ми е странно как се ошашква при паднало напрежение и таблото при заключена кола бе като коледна елха. Благодаря на всички, които се включиха по моето питане! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 На 9/5/2018 at 17:18, OvivO написа: Надявам се да е спорадично и нещо да е забило вчера при преместването от 30 секунди. На някого да му се е случвало така без ключ да светят 5 лампи на таблото, включително тази за подгрев? Това поради слаб акумулатор ли е (следствието) или е причината по-скоро? На мен ми се е случвало 1-2 пъти при много слаб акумулатор (не върти изобщо на стартер). След зареждане на акумулатора всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Колеги, сега съм с без гърнета като на тяхното място има прави тръби, но е доста шумна. Смятам да си върна гърнетата, но с малко доработки. Един колега беше описал манипулацията, но не знам дали съм запомнил правилно. Значи, гърнетата се отварят, махат се преградите, и по продълженията им се пуска права тръба, но със дупки. Моля, колегата ако види това да ми обясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 Колеги имам питане за Мултитроник,колко МАКС би струвал ремонта на такива скорости?Става въпрос за А6 4F 2.4 бензин...Оглеждам се за такова и искам да съм наясно какво ме чака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2018 (Редактирано) 10 hours ago, Papi123 said: Колеги, сега съм с без гърнета като на тяхното място има прави тръби, но е доста шумна. Смятам да си върна гърнетата, но с малко доработки. Един колега беше описал манипулацията, но не знам дали съм запомнил правилно. Значи, гърнетата се отварят, махат се преградите, и по продълженията им се пуска права тръба, но със дупки. Моля, колегата ако види това да ми обясни. @Papi123 --> @zhelyazA6 е твоят човек Редактирано 8 Септември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 (Редактирано) Колеги , здравейте. Извинявам се за глупавия въпрос , но някой срещал ли се е с проблема с доста гадно лопане от към пасажерската врата като вляза в по неравен път и особено павета. Има ли нещо вътре което може да се е откачило или какво може да е. Благодаря предварително ! Редактирано 9 Септември 2018 от beast1122 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Аз имам подобно ама се чува от жабката, също като подам по рязко газ да се изнесе колата се чува пак все едно нещо откачено има в жабката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 @beast1122, при мен се чуваха досадни звуци от капака на бушоните от пасажерската страна. Отначало мислех, че е нещо в самата врата, или в жабката, но в последствие се оказа капакът. Можеш да го махнеш и да видиш дали не е изпаднала щипката за вадене на бушоните и дали звукът продължава без капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Аз имам едно глухо потропване като на пластмаса отзад откъм багажника, за седан става въпрос. Сменявах прашниците на задните амортисьори, оправих водачите на супортите и не и не. кой знае каква простотия е, ама си е доста изнервящо. Чувал съм и други колеги да споменават за подобни симптоми, та затова питам ако някой е намерил някакво решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 нали някой беше казал, че имало някакви втулки под задната седалка или някъде около седалките, да не би при теб @mili 75 това да тропа. Резерваната гума да не е стегната до край? Или нещо при усилвателя и навито? налучквам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xizario Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Здравейте колеги. Някой може ли да ми каже какво е това на снимката? Намерих го днес под предната седалка. Да се притеснявам ли или да го хвърлям? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts