OvivO Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 колеги, имам едни петънца на джантите, които не падат лесно. Къде в София мога да в закарам да ми измият хубаво и качествено, без увреждане джантите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Заводско няма такава лампа Виж кодировките на модула, сигурно му е дадел лайт пакет и затова конфорт модула търси крушка, а ти си само със светлоотразител [emoji6] едно време и аз бях така Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Днес ми остана време да поровя малко колата . Когато беше студено и карам примерно 20-30 км. по магистрала с 140 и после имам спускане около 2 км на скорост след , като спра се получаваше едно подскачане на оборотите , сега изчезна. Този проблем го имаше и миналата година и се чудя дали не е някой темп. сензор. Направи ми впечатление , че дюзите си увеличават + стоиноста ... какво е вашето мнение запушват се или отиват към рециклиране 16:10:05 Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation) -0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 16:10:05 Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation) 0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 5 -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 6 16:10:52 Group 020 22.5°C Temperature -40.5°C Temperature това нормално ли е ? 16:11:13 Group 022: Fuel Pressure Control 777 /min Engine Speed (G28) 227.2 bar High Fuel Pressure (specified) 227.2 bar High Fuel Pressure (actual) 18.1 % High Fuel Pressure Control Valve Address 01: Engine (4F0 910 402 E) 16:15:48 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 16:15:48 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 16:15:57 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 16:15:57 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 16:15:57 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 28.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 16:16:36 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Трябва ми много кадърен човек за диагностика и ремонт на заключващ механизъм на волана и ключа. Проблемът е че даже и да изкарам ключа от колата ММИ остава включен понякога, а отделно и кормилната колона блокира цялата кола понякога. @kpematop още ли се занимава с ел. проблеми по нашите коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 @sunshai мисля, че ги оправя колоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 разходи се до Пазарджик и ще я излекува. Аз все се каня, като се обади колоната, но е супер рядко и забравям след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 И при мен така, на 2-3 месеца не ми пречи да разкачам клемата на акумулатора, но имам и драма с ключа. ММИ понякога си мисли че съм вкарал ключ докато колата е заключена и си намирам или радиото включено или акумулаотра на 5 волта. Кой да търся в Пазарджик, ще може ли да полгедне и ключа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Да питам, днес видях едно 4f докато завиваше на завой светеше халогена отдолу от завиващата страна, до колкото знам тези коли нвмст тази екстра, възможно ли е да е има или са е модифицирали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 @zafirovp: може и да е свързано с колоната това за ключа. @sunshai търси, както каза pe6koo. Пък, ако е удобно времето, да взема да дойда и аз, ако мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Няма го като екстра за съжаление, а даже най-базовата Шкода има тази опция. Да не би просто единия халоген да му е изгорял или го видя да се вкючва? Мислил съм за някакво реле, но няма как да се вземе сигнал на колко градуса е волана. Може да направим едно ходене направо, в какво се извършва ремонта на @sunshai. Иска ми се направо цялото заключване да махна, и без това ме дразни като щрака. Редактирано 11 Март 2019 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Steering angle sensor за какво е? Крайно време е да направим един емулатор, в който да можем да пишем custom functions. @Manniakk: можеш ли с няколко думи да опишеш какво е нужно, за да може да се прихващат съобщенията по CAN, за да се знае какви команди пуска. След това трябва модул, който да може да пуска подобни съобщения и по-сложни. Аз съм съгласен да се позаровя в софтуерната част, но ми трябва начален старт в хардуерната. Редактирано 11 Март 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 трябва ти MCU с CANBUS контролер, примерно MCP2515. За запис на данните от шината ти трябва canbus analyzer и много желание и четене за да разкодираш значението на съобщенията. след това цялото това нещо трябва да го сглобиш в модул, дали ще е през контакт или ще има логика за power management... абе дълга и сложна е. отделно не знам дали фабричния модул можеш да го излъжеш да пусне само 1 халоген с кан команда. абе дълга и широка е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) Аз бих го направил с този модул, има 2 релета които направо могат да прекъсват левия и десния халоген: цък! Даже може и без CAN, а направо с един акселерометър. Имам и целия код за комуникация на този модул с акселерометъра KXTJ3-1057 ако на някой му се занимава. Редактирано 12 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Преди 10 часа, zafirovp написа: Няма го като екстра за съжаление, а даже най-базовата Шкода има тази опция. Да не би просто единия халоген да му е изгорял или го видя да се вкючва? Мислил съм за някакво реле, но няма как да се вземе сигнал на колко градуса е волана. Може да направим едно ходене направо, в какво се извършва ремонта на @sunshai. Иска ми се направо цялото заключване да махна, и без това ме дразни като щрака. Ремонта се изразява в свалянето на кормилната колона и програмиране. След това не ти работи вече заключването на волана и не щрака. Обаче при тебе щом не изключва MMI, най вероятно имаш проблем и с ключалката, в смисъл че кормилната колона не е единственото нещо, което може да се скапе по механизма за запалването. При мене например моторчето на колоната работи добре, но механизма който движи заключването и бил капсулован явно заяжда и прави мизерии. Затова ако ще правите нещо направо го спирайте заключващия механизъм, защото дертовете са много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 5 hours ago, CVT said: Аз бих го направил с този модул, има 2 релета които направо могат да прекъсват левия и десния халоген: цък! Даже може и без CAN, а направо с един акселерометър. Имам и целия код за комуникация на този модул с акселерометъра KXTJ3-1057 ако на някой му се занимава. на мен ми се иска да може да се направи нещо като модул, които да се закачи по CAN и в този модул да може да се пишат и изпълняват различни custom функции, които да се изпращат по CAN, все едно ги пуска ECU. Семантично: 1. събитие - steering angle над 30 градуса наляво, пусни ляв халоген, ако е възможно 2. събитие - lock car, прибери огледалата и други. Просто ми изглежда интересно като проект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Този модул има CAN, но драйвера му не е много юзър-френдли. Ако всичко ще се прави само по CAN, може би Ардуиното е най-добър избор и има доста хардуер от който направо може да се почне с програмирането, като този: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Колеги, някой досега да се е опитвал да отпушва тръбите през който се оттича водата на шебидаха? До колкото видях са 2 тръби в предната част на шебидаха, които минават по колоната и излизат в долната част на пантата на вратата. От пасажерската страна успях да прекарам един маркуч и изглежда е отпушена. От страната на шофьора обаче има някъв проблем и не мога да прекарам маркуча и като пръсна малко вода не излиза в долната част :Д, а от страната на пасажера се оттича вода като пръсна малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bOrNtObEwiLD Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Колеги, някакви идеи от какво е този шум? И при мен се появи от няколко дни, но е доста по слаб. https://www.youtube.com/watch?v=9tBqpYmBAaA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 От лентовия кабел на волана е, и при мене ту го има ту го няма. Малко вероятно е да е от маншона на кормилния прът долу където влиза в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bOrNtObEwiLD Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Определено не е от кормилния прът. Чува се отчетливо точно някъде из между волана, ще видим утре какво ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bg_mulder@abv.bg Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Някой може ли да ми каже какво е това? Намира се в плафона на задните седалки. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Модул, който следи налягането в гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Преди 1 час, marinnik написа: Колеги, някой досега да се е опитвал да отпушва тръбите през който се оттича водата на шебидаха? До колкото видях са 2 тръби в предната част на шебидаха, които минават по колоната и излизат в долната част на пантата на вратата. От пасажерската страна успях да прекарам един маркуч и изглежда е отпушена. От страната на шофьора обаче има някъв проблем и не мога да прекарам маркуча и като пръсна малко вода не излиза в долната част :Д, а от страната на пасажера се оттича вода като пръсна малко. Най вероятно ти е пречупен маркуча , има тема по този проблем . http://audibg.com/forum/index.php?/topic/200983-теч-в-купето/#comment-2943856 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Някой да може да ми препоръча къде в Пловдив могат да ми полират фаровете и да им сложат фолио с УВ защита ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 1 hour ago, mitaka359 said: Най вероятно ти е пречупен маркуча , има тема по този проблем . http://audibg.com/forum/index.php?/topic/200983-теч-в-купето/#comment-2943856 Мерси много за отговора. Ще се опитам да видя дали е пречупен маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts