Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Къде отиват тия 6-7 ? Ако се сменят вериги да, иначе сумата е далеч по-малка. 

 

Утре ще видя в тефтера и ще пиша точни суми, нещо което помня със сигурност е че водната помпа HEPU беше 270/80лв. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, zlobil написа:

 

бате трудно е да го обясниш на някой 

аз моята надали някога ще я продам

преди 10 минути, tonko2.0T написа:

Винаги е така.Всеки иска да кара хубаво,но без дава.Такъв филм няма.

 

Аз затова взех S4 B8 префейса.

Топ мотор

Топ модел в гамата

КОмпресор

Даже няма обикновен 3.0Т, излиза чак при фейса В8.5.

Засилва се лесно и върви много приятно , заради компресора е като осмак.

 

В България всеки иска да е гъзар , ама за без пари.......

Ама и тия дето продават са за якия ебан......карбон пълен комплект за РС6 Ц5 220лв.........................:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, zlobil said:

Къде отиват тия 6-7 ?

 

Каско към 800, ГО към 320, данък към 400, регистрация и екотакса към 400, ако си я обслужиш както трябва 2 хиляди, газ 2 хиляди, гуми най-малко 600 . Без една стотинка за ремонт :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, alexxk said:

 

Каско към 800, ГО към 320, данък към 400, регистрация и екотакса към 400, ако си я обслужиш както трябва 2 хиляди, газ 2 хиляди, гуми най-малко 600 . Без една стотинка за ремонт :) 

Каското е така, данъка и гражданската са толкова горе долу за София (370лв е данъка на 4.2), обаче за обслужването хич не съм съгласен, малко повече е :D ремъци, ролки и водна помпа са 1.3к (без труд до колкото си спомням), предни накладки към 300 кинта, масла и филтри и те към 400-500 (това без диференциалите, само за двигателя) и това без да споменавам свещи, бобини, колектори и така на татък... :D газовата е 2.6к (Романо).

Имал съм и двата мотора само че в А6 (3.0 тди avant 4f и S6 c5) и смело заявявам че дизела не може да стъпи на малкия пръст на бензина и в града и извън него (кикдаун 120-250 по магистралата в Ската е нещо несравнимо... :) )

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това такава кола само с история и възможно най-много сменени от описаните неща :) Много хора си правят колите, карат ги 1-2 години и продават на загуба, защото няма кой да оцени вложените средства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове кви са тия цифри които цитирате ве? тва няма нищо общо с реалността, сега погледнах тефтера, първоначално обслужване (ремъци, ролки, масла, водна помпа) + смяна на компресор климатик, климатичен радиатор, промивки и т.н. при мен е било 3000лв като тука влизат и предни и задни накладки + задни амортисьори. 

 

300лв са предни накладки ама за rs6 c6, за s4-ката АТЕ са под 200лв без никви отстъпки, задните и те са там някъде, има и алтернативи по 100лв.

 

след това съм сменял единствено хидравличен маркуч който беше 270лв + свещи с бобини и pcv клапана

 

Маслата на дифовете са около 5/600лв с работата, аз не съм ги сменяш щото срещам доста разнообразни мнения.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дърта S-ка още покупката иска предно окачване (комплект носачи) + амове. Обслужването на задното окачване само от - до е 1к. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ppenchev said:

Тая дърта S-ка още покупката иска предно окачване (комплект носачи) + амове. Обслужването на задното окачване само от - до е 1к. 

 

баааате, стига писа тъпотии ве, нито 1 от мненията ти няма нищо общо с реалността в тая тема, моята е на 250К км и съм с оригиналното окачване още

 

пс : колко точно s-ки обслужи ? в смисъл цитираш доста категорично някви суми та човек остава с впечатление че поддържаш такава кола....

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата явно е имал предвид ОЕМ части и за това сумата е повече от твоята, но въпреки това ти сам казваш, че си я обслужил за 3к, да кажем, че 1к или малко повече са ти били за климатика. Ама сметката е без масла на дифове, раздатка, скорости. Като добавиш и антифриз, спирачна течност, хидравлична, евентуално освен накладки има за смяна и дискове. Аз не знам как не можеш да стигнеш до 6-7 първоначални, като само газта и задължителните застраховки, такси и данък са почти 5 :D Разбира се колата може да се обслужи и за много малка сума като се смени само маслото на двигателя, ама всеки си преценява за себе си. За кола нов внос като цяло е по-рисковано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, ppenchev said:

Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара".

 

Пак питам, на какво са ти базирани цитираните суми? Никой не подвеждам, цитирам точно какво съм дал по колата.

 

 

@alexxk в тая сума са всички течности по колата. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, ppenchev написа:

Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара".

Ти не отговори колко С-ки обслужи?

Щото и аз не виждам къде отидоха тия 6-7,а си я карам още

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък 500 лв. Каско: 1000 лв, ГО: 300 лв. ГАЗ: 2200-2500. Гуми: 800 лв. Регистрация 500 лв.: Тотал: 5300 лв. 

Към сметката на ум добавяме:

1) масла, филтри, пистови ремъци, обтегач пистов ремък, гарнитури, дреболии. 

2) Окачване: цял компект или само нужни носачи, амове 

3) Обслужване скорости / диф 

4) Дребни проблеми, компресор климатик, рейка и т,н и т,н. 

 

Има вадене по колата, това е основната идея. S-ка не съм обслужвал, но около мен имам хора с S-ки и 3.0тди и двете коли си искат своето и с пръдня боя не става. Не искам да обидя колегата или четящите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бамааму...

Аз от както съм регистриран в Ауди форума винаги съм се чудил, как може на тема поддръжка на Ауди да се води тази халваджийска сметка и всеки път да се спори до посиняване, колко струва това или онова, кой колко е дал и дали другия се е претаковал или по принцип нищо не разбира? Имам предвид, че "Ауди" и "евтино" не си подхождат като понятия. "Дачия" и "евтино" - да...

Аз ако трябва да се депресирам от сумите, които се хвърлят по колата, сравнено с това, което чувам от приятели за по-неглиже марки, какво, да ги погна с тефтера да ги убеждавам, че е много изгодно ли? Няма да стане. Колкото дошло, толкова - дет' се вика, досега Ауди пари не ми е връщало. И няма какво да се правя на масон, понякога ми е идвало нанагорно, когато точно след обслужване за четирицифрена сума дууне нещо за още повече пара (тук рекордьора беше Олроуда Ц5, ама накрая го направих за следващия собственик де).

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия сметки. Ясно е, че се дава. За всичко що се кара, се дава ;) Колегата видя как върви чипнат тракалник и колко "скучна" количка е :D Май каза, че се е возил на с-ка, но някой да му направи един тест драйв на сигурно читава. Май му хареса Б8-чката па незнам. Той да каже ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, AALEXANDROV написа:

Как може на тема поддръжка на Ауди да се води тази халваджийска сметка

Води се защото не очакват кола която струва 10-15-20 х.лв. да "глътне" още 2-3-5 -7+++ х.лв за да влезе в пътя. С ауди това може да стане ако е 1,8 т, или 1,9 тди. 10 годишни, 6-8 цилиндрови аудита си искат своето. Ако искаха изваждане всички щяха да карат с-ки/рс-ки.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, martinich написа:

Води се защото не очакват на кола която струва 10-15-20 х.лв. да "глътне" още 2-3-5 -7+++ х.лв за да влезе в пътя. С ауди това може да стане ако е 1,8 т, или 1,9 тди. 10 годишни, 6-8 цилиндрови аудита си искат своето. 

В такъв случай е коректно да се спомене, че като нови тези кошери са стрували около 100 +/- "нещо" и тогава нещата с части и цени на обслужване горе-долу си идват на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...