tchoumpov

А6 3.0 tdi шум от двигателя ГНП ???

Recommended Posts

И аз трябва да я карам за проверка на дюзи и помпа, понеже и на мен ми мига подгрева, но не губи мощност. А преди няколко дни забелязах, докато чаках приятелката ми в магазина колата работеше, като тръгнах и я настъпих малко изпуши светъл дим. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

имаш ли някакви записани грешки?

Ако имаш сивкав дим, може би някоя дюза пикае леко. Имаш ли дпф? При мен нямаше и няма никакъв пушек и дюзите са правени по програма на Бош преди 100к, а колата е на реални 289к.

 

Edited by OvivO

Share this post


Link to post
Share on other sites

то за дюза трудно ще има грешка дирекнто за нея, но ниско налягане може да е от пикаеща/незатваряща дюза.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами сега като погледнах корекциите на:

72 канал: -6.0ms  3.0ms -8.0ms

73 канал: 15ms 11ms  -4ms

74 канал: 15ms  11ms  -4ms

75 канал: 11ms  21ms  2ms

76 канал: 31ms  17ms  3ms

77 канал:  - 16ms  4ms  -11ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала :D най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@psycho87: ако са на + тогава на трите позиции до какви стойности се считат за добре поне през vcds? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стойностите са добре, но това не е гаранция.

Освен това плюсовите не са толкова опасни.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми звъннаха от сервиза, утре ще ходя да я взема. Дюзите и помпата ата са имали ръжда, явно са сменили дюзите и от там и в помпата ръжда. Всичко е изчистено и е сменен клапана на помпата за сега всичко е в норми на стенда. 

Edited by alexander alexandrov

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OvivO  виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, виждам, че темата е по-отдавна, но понеже в раздел А8 D3 явно няма колеги, които имат опит с FCA клапана на ГНП, затова търся мнение тук. Двигателя е 3.0 ASB. Ще сменям профилактично въпросния клапан. Моят е Bosch с номер 0928400572, но такъв няма никъде и се опитват да ми пробутат 0928400676, като заменим. Може ли колегите, които са го сменили и са с ASB да кажат какъв сложиха и има ли някаква промяна в поведението на двигателя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

действително това вече е новият номер --> 0 928 400 676

Смени го, с отстъпка е под 200лв, изчезват някои шумове и чудене при превключване. Реално този fca клапан е точно "преди" помпата, през него минава горивото, което идва от горивния филтър и той отваря и към обратната нафта. Ако е поизморен, може да връща повечко към обратната в неподходящ момент

Share this post


Link to post
Share on other sites

Момчета, задължително ли е да е на бош клапана или може и някаква друга алтернатива, някой слагал ли е друг клапан освен бош, мерси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@veslav По отношение на компоненти, от които зависи дали автомобила се движи и как, аз залагам на ОЕМ части или на такива от доказани във времето производители. Ще пиша дали усещам някаква промяна след като сменя въпр. клапан другата седмица.

Share this post


Link to post
Share on other sites

не можах да издържа и аз реших да сменя този клапан. Има ли някакво процедура при смяната, например да се точи първо горивото отнякъде или нещо подобно?

Или само здрави нерви и гъвкави пръсти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

направо си трябва гинеколог при мен, пребориха го в сервиза, двама човека 2 часа някъде. При ASB май е по-добре, а при фейс е супер лесно.

Сваляш клапана, на новия може да намажеш уплътненията и го завиваш с двата болта. Не си спомням да искаше обезвъздушаване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Болтовете при ASB са 3, като най-долния е много много кофти. Внимавай да не ги изтървеш при отвиването. Няма обезвъздушаване при мен. 
моят клапан - оригиналния номер Бош made in Germany с кутийка и холограма идва с малко закъснение от Англия на няма да казвам каква по-ниска цена.

Определено ще махна и долния ляв колектор и ще спестя 30мин. за смяната.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако мотора работи тихо, не го пипай...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.