alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 И аз трябва да я карам за проверка на дюзи и помпа, понеже и на мен ми мига подгрева, но не губи мощност. А преди няколко дни забелязах, докато чаках приятелката ми в магазина колата работеше, като тръгнах и я настъпих малко изпуши светъл дим. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 17, 2021 (edited) имаш ли някакви записани грешки? Ако имаш сивкав дим, може би някоя дюза пикае леко. Имаш ли дпф? При мен нямаше и няма никакъв пушек и дюзите са правени по програма на Бош преди 100к, а колата е на реални 289к. Edited October 17, 2021 by OvivO Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 Грешки има само за ниско налягане на горивото, имам дпф не е спиран. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 17, 2021 то за дюза трудно ще има грешка дирекнто за нея, но ниско налягане може да е от пикаеща/незатваряща дюза. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 Ами сега като погледнах корекциите на: 72 канал: -6.0ms 3.0ms -8.0ms 73 канал: 15ms 11ms -4ms 74 канал: 15ms 11ms -4ms 75 канал: 11ms 21ms 2ms 76 канал: 31ms 17ms 3ms 77 канал: - 16ms 4ms -11ms Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gangbango Report post Posted October 17, 2021 Абе, до +/- 2 минути корекция на дюза не е проблем. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psycho87 Report post Posted October 19, 2021 На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 19, 2021 В Понеделник ще я карам да смъкват дюзите и помпата да ги проверим. Ще пиша като оправя проблема. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 19, 2021 @psycho87: ако са на + тогава на трите позиции до какви стойности се считат за добре поне през vcds? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mshbul Report post Posted October 20, 2021 Стойностите са добре, но това не е гаранция. Освен това плюсовите не са толкова опасни. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted November 8, 2021 (edited) Днес ми звъннаха от сервиза, утре ще ходя да я взема. Дюзите и помпата ата са имали ръжда, явно са сменили дюзите и от там и в помпата ръжда. Всичко е изчистено и е сменен клапана на помпата за сега всичко е в норми на стенда. Edited November 8, 2021 by alexander alexandrov Quote Share this post Link to post Share on other sites
psycho87 Report post Posted January 2, 2022 @OvivO виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maverickpl Report post Posted August 11, 2022 Здравейте, виждам, че темата е по-отдавна, но понеже в раздел А8 D3 явно няма колеги, които имат опит с FCA клапана на ГНП, затова търся мнение тук. Двигателя е 3.0 ASB. Ще сменям профилактично въпросния клапан. Моят е Bosch с номер 0928400572, но такъв няма никъде и се опитват да ми пробутат 0928400676, като заменим. Може ли колегите, които са го сменили и са с ASB да кажат какъв сложиха и има ли някаква промяна в поведението на двигателя. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted August 11, 2022 действително това вече е новият номер --> 0 928 400 676 Смени го, с отстъпка е под 200лв, изчезват някои шумове и чудене при превключване. Реално този fca клапан е точно "преди" помпата, през него минава горивото, което идва от горивния филтър и той отваря и към обратната нафта. Ако е поизморен, може да връща повечко към обратната в неподходящ момент Quote Share this post Link to post Share on other sites
veslav Report post Posted August 11, 2022 Момчета, задължително ли е да е на бош клапана или може и някаква друга алтернатива, някой слагал ли е друг клапан освен бош, мерси. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maverickpl Report post Posted August 12, 2022 @veslav По отношение на компоненти, от които зависи дали автомобила се движи и как, аз залагам на ОЕМ части или на такива от доказани във времето производители. Ще пиша дали усещам някаква промяна след като сменя въпр. клапан другата седмица. Quote Share this post Link to post Share on other sites
veslav Report post Posted August 12, 2022 @maverickpl мерси Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihailks Report post Posted August 23, 2022 не можах да издържа и аз реших да сменя този клапан. Има ли някакво процедура при смяната, например да се точи първо горивото отнякъде или нещо подобно? Или само здрави нерви и гъвкави пръсти. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted August 23, 2022 направо си трябва гинеколог при мен, пребориха го в сервиза, двама човека 2 часа някъде. При ASB май е по-добре, а при фейс е супер лесно. Сваляш клапана, на новия може да намажеш уплътненията и го завиваш с двата болта. Не си спомням да искаше обезвъздушаване. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maverickpl Report post Posted August 23, 2022 Болтовете при ASB са 3, като най-долния е много много кофти. Внимавай да не ги изтървеш при отвиването. Няма обезвъздушаване при мен. моят клапан - оригиналния номер Бош made in Germany с кутийка и холограма идва с малко закъснение от Англия на няма да казвам каква по-ниска цена. Определено ще махна и долния ляв колектор и ще спестя 30мин. за смяната. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gangbango Report post Posted August 24, 2022 Да го сменя ли и аз? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kpematop Report post Posted September 1, 2022 Ако мотора работи тихо, не го пипай... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted September 1, 2022 Те на ФВ всичките мотори тракат като шевни машини. Quote Share this post Link to post Share on other sites