alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 И аз трябва да я карам за проверка на дюзи и помпа, понеже и на мен ми мига подгрева, но не губи мощност. А преди няколко дни забелязах, докато чаках приятелката ми в магазина колата работеше, като тръгнах и я настъпих малко изпуши светъл дим. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 17, 2021 (edited) имаш ли някакви записани грешки? Ако имаш сивкав дим, може би някоя дюза пикае леко. Имаш ли дпф? При мен нямаше и няма никакъв пушек и дюзите са правени по програма на Бош преди 100к, а колата е на реални 289к. Edited October 17, 2021 by OvivO Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 Грешки има само за ниско налягане на горивото, имам дпф не е спиран. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 17, 2021 то за дюза трудно ще има грешка дирекнто за нея, но ниско налягане може да е от пикаеща/незатваряща дюза. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 17, 2021 Ами сега като погледнах корекциите на: 72 канал: -6.0ms 3.0ms -8.0ms 73 канал: 15ms 11ms -4ms 74 канал: 15ms 11ms -4ms 75 канал: 11ms 21ms 2ms 76 канал: 31ms 17ms 3ms 77 канал: - 16ms 4ms -11ms Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gangbango Report post Posted October 17, 2021 Абе, до +/- 2 минути корекция на дюза не е проблем. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psycho87 Report post Posted October 19, 2021 На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted October 19, 2021 В Понеделник ще я карам да смъкват дюзите и помпата да ги проверим. Ще пиша като оправя проблема. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted October 19, 2021 @psycho87: ако са на + тогава на трите позиции до какви стойности се считат за добре поне през vcds? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mshbul Report post Posted October 20, 2021 Стойностите са добре, но това не е гаранция. Освен това плюсовите не са толкова опасни. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted November 8, 2021 (edited) Днес ми звъннаха от сервиза, утре ще ходя да я взема. Дюзите и помпата ата са имали ръжда, явно са сменили дюзите и от там и в помпата ръжда. Всичко е изчистено и е сменен клапана на помпата за сега всичко е в норми на стенда. Edited November 8, 2021 by alexander alexandrov Quote Share this post Link to post Share on other sites
psycho87 Report post Posted January 2 @OvivO виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa. Quote Share this post Link to post Share on other sites