Jump to content

A6 (2009-2011) - какъв бензинов мотор


Recommended Posts

Привет, 

 

Искам да си взема Ауди А6, avant, quattro. Държа да е бензин, не ме интересува газифициране. Минавам по 15-20к км на година. Бюджета ще е към 15-17 евра. 

 

Сега карам друго голямо комби - 2.0 турбо бензин, 4х4, 250кс, 400нм. 

 

Не искам да слизам надолу като мощност и поведение на пътя, понякога обичам да карам динамично, двойното е задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тия години влизат две поколения А6... За твой късмет те споделят най-добрия бензинов мотор правен от Ауди последните 12-13 години - 3.0 тфси. Търси коли с тоя мотор и няма да съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че риска беше при модели от 2008 - 2012 г. включително. На доста места се твърди че е 2008 - 2011 г., но за по-сигурно е добре да се избягва и 2012 г.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, plamen sf said:

Имал съм А6 4F/2009/ с 3.0TFSI и А6 4G/2012/ 3.0TFSI  и двете нямаха проблем с маслото!

Имаше ли значителна разлика във вървежа? Също как би оценил шумоизолацията на двете коли, коя беше по-добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромна разлика ,като две различни поколения коли.За вървежа,да имаше разлика.Първо,че в 4Ф-а е със стария типтроник 6 скорости,много бавна кутия,В 4Г-то беше със 7ск. естроник,който е много бърз,но си има особености и той.Предпочитам 8ск. типтроник.Като шумоизолация и като цяло,двата модела А6,са си много различни коли,в полза на по-новото разбира се.4Г-то ми беше пълно до горе с екстри,което даваше още по-голямо  удоволствие.Сложих му и чип Рево и стана много приятна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@plamen sf 4G-то не е ли било Американско, но щом е било с S-tronik ще е да е било европейско.

 

Към автора с този бюджет си вкарвай едно 4G от САЩ или Канада ... само, че май там масово са седани или поне това е моето впечатление де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oтносно разхода на масло ... по принцип няма същите драми като 2.0ТFSI в B8 и обикновенно смяната на PCV клапана решава проблема.

Като последната ревизия на въпросния клапан при 4F е от 2016-та.

 

Има редки случаи на надрани цилиндри ... което ще рече, че блока отива в кофата и т.н.

Какви точно е довело до това може да се гадае, но е факт, че има ревизия на сегментите от Август 2011 според ЕТКА

Буталата също имат ревизия от юни 2011 какво точно е било променено ходи разбери :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С коя кутия е за предпочитане да се търси 3.0ТФСИ в купето на 4Г? Какви възможности за кутии има и какви са предимствата на 8 степенната, понеже виждам, че е препоръчана? Другата 6 степенна ли е? Как може да се разбере по обява дали е 6 или 8 степенна - има ли някаква разлика в лост, дисплей и т.н.?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата седят общо взето така Северна Америка 8 степенен типтроник т.е. колата ще е с удар ... за кутията Европа S-tronik.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Басиии, като чете човек ше тряя да си купи гоУф 3 с 1.8 мотор и ръчка ....😂

Нито едно кутия не е калпава ,само шофьорите не знаат как да карат. 

И за да не съм голословен ше кажа че съм имал 2 зф и сега имам едно мулти и един с троник.....всичките са над 200к и не съм имАл никви драми с тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е съвсем вярно, колега. Абсолютно прав си, че правилните поддръжка и експоатация са много важни за живота и дълголетието на кутията, но че има не сполучливи кутии е безспорен факт, при това не говорим само за Ауди! Хубаво е тези неща да се казват на питащите, за да не получават подвеждаща информация! S-tronic-a не е от най-надеждните кутии...без да твърдя, че е боклук или нещо от сорта. Може никога да няма драма с нея, но и като нищо може да се похарчат 6-7 хилядарки за ремонт. Няма нищо неестествено в последното, просто трябва да се знае предварително...

В тоя форум всички знаят, кой е човека, който е най-добре запознат с тия кутии.... нищо не пречи на автора на темата да "дрънне" един телефон и да се консултира предварително за предимства, недостатъци и цифровото изражение на последствията от недостатъците!

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам желание да споря, виждал съм мултита на 300к без проблем и съм виждал и С троник на 60к с омазан мехатроник . Няма никъде никаква гаранция че една кутия ще кара повече от друга ,освен ако не говорим за теория на вероятностите нали?

  Всеки е свободен да интерпретира думи ми както иска , ма язе повече нема за си купим ръчка ....ама никога.   😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ти да си измисляш явно😁. Никой не спори с теб.... и не те кара да си купуваш ръчка...     Не случайно подсказах къде да се обади за да попита, защото ако попита теб, всичко ще е само хубаво😁

Тези, които правят скъпи ремонти на кутия твърдят, че са боклуци и не струват. Тези, които не правят....твърдят, че ако се счупят, значи шофьора не може! 😋

П.п:  има Мултита и на по 400 000 км. без проблеми.....това вместо приспивателно! 😜

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба, да не си на процент пи Мишо ? Пак ще кажа , щот явно не вдЕваш, няма гаранция че ще правиш кутия ,както и няма обратното ,просто всичко е на късмет и няма нужда да са заклеймяват некви модели като калпави и т.н.

.....

преди 27 минути, Fireblood написа:

.... има Мултита и на по 400 000 км. без проблеми.....това вместо приспивателно! 😜

....ние казвай на никой, нема да ти поверват 🤐

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се свежда то проблеми от типа "подводни камъни". Мултитроника е отличен пример. Ако караш такава кутия и знаеш как работи когато е изправна, много лесно разбираш кога започва да се разваля. Тогава спокойно можеш да я пробуташ на някой който никога не е карал Мултитроник и колкото и да я пробва ще мисли че върви чудесно. Мога да дам няколко примера на колеги от този форум които разбират за проблема месец след като купуват колата.

 

Друг пример е горенето на масло на TFSI моторите което вече се дискутира по-горе. Абсолютно невъзможно да се разбере дали една кола от тези години има този проблем или не само с гледане и каране за един ден. Чак като вече си я купил и изминеш едни 1000 километра научаваш истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама @moto_fan е прав бе. 

Аз от няколко години не съм видял пусната тема в раздел "как и какво ауди да си купя" и да няма само отрицателни коментари.

Деба тая логика ... аз още се чудя, как изобчо тази марка автомобили я има по улиците ... 

д3-ката ми беше на 15 години, автомата допотопен, а си работеше като нов.

Излагате се вече ... 

Редактирано от AKB FAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, има. 4.0TFSI е ясно, че върви повече, но ме

дразни турбо дупката. Кефа от компресора при 3.0TFSI е невероятен и бях много разочарован като от едната минах на другата. 3.0TFSI има брутален тротъл риспонс, което аз уважавам и търся в една кола. Иначе 4.0TFSI е много ама много по-бързият мотор, разходът на двете коли в моите ръце е 1:1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...