Jump to content

[Audi A6 3.0 TDI / 2.5 TDI] Какво да гледам при покупка


Recommended Posts

Накладките, ако са адекватни, са 300 кинта някъде, маслото с вс филтри е и то 300-400, нов акумолатор и той там, и вече имаме 1000-1200 лв за обсужване, зле ли е да се знае, ако наистина са направени?

Тва за паяжината върху лака не го разбрах, а седалките ми изглеждат съвсем ок.

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Повечето коли, които ще видиш ще изглеждат по-изтормозени. Тая кола не е лоша като визия ....от София си, ако не ме лъже паметта и колата от обявата е софийска. Като я видиш през уикен-да....ако те заинтригува, договорете с продавача един преглед в сервиз. Например D-bros.....,или друг подобен. Вярно, че доста неща няма как да се узнаят при такъв оглед, но има една дузина такива, които лъсват веднага, ако не са ОК! Най-малкото се вижда колата нормално ли е поддържана или е занемарена. Освен това ако решиш да я купиш, ще си узнал вече в сервиза освен обслужването, какво друго е належащо да се направи! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните без никакви остъпки са 470 камъка задните са само 310 ... това при предни 347мм и задни 330мм спирачни дискове.

В ибей разбирасе излизат офертни на много по прилични цени за ОЕМ накладки и дискове.

 

п.с. По-голямата потенциална драма ще е с въздушното ... ама няма как всяка глезотийка си иска своето.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах доста и са много зле, което ме навежда на мисълта, че ще се ходи до Германия и там ще се гледа, ако има нещо. Гледах 10-тина коли и главно имаха проблеми при скоростите... Ако взема нещо ще драсна какво е станало, но няма да е нищо от тези със сигурност, особено от Горубляне. Любимото ми беше "Това е твоята кола момче, какво се чудиш?" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Melomancheto - Виж офертата на мотофана ... фейслифта има доста значитенлни подобрения спрямо префейса като нещата не са само козметични.

На прима висата следните неща са променение:

- quattro задвижването е следващот поколение с разпределение 40:60

- скоростите също претърпяват промяна вече дали в изцяло положителна посока ми е трудно ка кажс ...

- MMI разчита на хардиск и внавигатцията се ъпдейтва с SD карти

- фавете също са променени и има лед лента за дневните

- задните фарове претърпяват промяна също така

- разни други елементи също са променени и т.н. ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на Мотофена ще служи вярно още дълго време. Мойта я взех чрез него и вече 30+к км нямам абсолютно никакви проблеми.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Mustaka написа:

Колата на Мотофена ще служи вярно още дълго време. Мойта я взех чрез него и вече 30+к км нямам абсолютно никакви проблеми.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

 

Преди 12 часа, P_PETKOV написа:

@Melomancheto - Виж офертата на мотофана ... фейслифта има доста значитенлни подобрения спрямо префейса като нещата не са само козметични.

На прима висата следните неща са променение:

- quattro задвижването е следващот поколение с разпределение 40:60

- скоростите също претърпяват промяна вече дали в изцяло положителна посока ми е трудно ка кажс ...

- MMI разчита на хардиск и внавигатцията се ъпдейтва с SD карти

- фавете също са променени и има лед лента за дневните

- задните фарове претърпяват промяна също така

- разни други елементи също са променени и т.н. ...


Пича тази количка за тези парички може да си я кара със здраве :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, pampo написа:

дай някоя в тоя бюджет тогава

Е тва да не е от извора, когато има показвам. 

преди 28 минути, Melomancheto написа:

 


Пича тази количка за тези парички може да си я кара със здраве :D.

За продаване е ,не е за мен.  Мааа ти си вземи от България, тамА са по убави и евтини 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Пича тази количка за тези парички може да си я кара със здраве :D.
Е, това е реална кола на реални километри. С истинските коли е така положението и в ценово отношение. В БГ за 10к лв съм убеден, че ще вземеш кош на поне 300к км. Мога да ти дам пример с едно Е60 купено миналия месец за 6500лв. Към момента е на 11к и още не може да тръгне по пътя.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, P_PETKOV said:

фейслифта има доста значитенлни подобрения спрямо префейса като нещата не са само козметични.

На прима висата следните неща са променение:

Основното е, че моторите и кутиите на фейслифта са различни.

...всъщност същото важи и за Е60, ако ще и за 15к да е купена, вместо за 6500, пак е потенциален душегуб, ако не е фейслифтова.

 

@Меломана - ти колата ще я изправиш на крака в каквото и състояние да я вземеш. Но скоростите не може да ги накараш да работят като нови.

Никой в чужбина не сменя масло на кутията (освен ако го няма в сервизния план, а за типтроник не е предвидена смяна). Затова трябва да търсиш кола на малко км, за да имаш запазена кутия. Другото ще го оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и много запазени и гледани 4F-ки, с идеален интериор без забележки, но никой няма да си я продаде за 10 000лв такава. 

Желая успех, такива коли са или в добро състояние, или са за надин, но все още някак се движат, с мазен, изтрит интериор, скъсано, изтрито, кожата я мажат със свинска мас все едно, ако въобще я поддържат, за техническото им състояние, няма да отварям и дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато хората се научат, че хубавата и гледаната кола струва пари, тогава ще се оправи и пазара. 

 

Автора да продължава да търси бялата лястовица за 10 000 лв, успех му желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги слушай и на мен така говореха, когато търсих такава за шурето.

 

Накрая взехме за 8900, 3.0тди. обслужихме две свещи и накладки отзад в дясно.

 

Направихме чип в годеч и върви на гръм. Харчи 6.5!!!! Кутията сменя неусетно и без проблеми, само задната тропа, но те всички са така..

 

Взимай някоя с много екстри и да се похвалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@petrishki: едно изречение ти е истинско, другото с ирония, не мога да хвана дали се базикаш или не?

6.5 харчи - масло ли или с 90 на междуградски? Така може.

 

Само накладките отзад вдясно ли сменихте или всички задни?

 

Можеш ли да ѝ снимаш интериора на тази кола и в какво състояние е, че всички сме виждали такива, в които е гнусно да седнеш дори.

 

П.П. ще подкраваш ли Стелвио, мен ме радват и като засека някое все се питам длаи не си вътре ти? Често минавам през Алфа до летището и там все новички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цял най-вероятно няма да е Ауди, тъй като за тези пари са само кошници, спор няма, но аз от тези, които гледах тези дни и стигнах до 15 000, хубава нямаше. Просто ще се ориентирам към друга марка или модел. Много ми харесва колата, но от 15 коли, които гледах, сигурно имаше едно 10 човека, които ми отказаха доверен сервиз, а имаше и 3 - 4, които и тест драйв казаха, че не мога да направя извън парцела на автокъщата, тъй като нямат номера, което е пълна глупост. Само тази за 12 000 не съм я гледал от София, но не мисля и да се пускам. Харесал съм 5 в Германия ще ги погледна и се надявам да се похваля с нещо добре, ако не ще продължа с опелчетата да си цъкам :D  за тия пари Astra J 2013г. 2.0 TDI.

Преди 2 часа, robobug написа:

Основното е, че моторите и кутиите на фейслифта са различни.

...всъщност същото важи и за Е60, ако ще и за 15к да е купена, вместо за 6500, пак е потенциален душегуб, ако не е фейслифтова.

 

@Меломана - ти колата ще я изправиш на крака в каквото и състояние да я вземеш. Но скоростите не може да ги накараш да работят като нови.

Никой в чужбина не сменя масло на кутията (освен ако го няма в сервизния план, а за типтроник не е предвидена смяна). Затова трябва да търсиш кола на малко км, за да имаш запазена кутия. Другото ще го оправиш.

 

Преди 3 часа, Mustaka написа:

Е, това е реална кола на реални километри. С истинските коли е така положението и в ценово отношение. В БГ за 10к лв съм убеден, че ще вземеш кош на поне 300к км. Мога да ти дам пример с едно Е60 купено миналия месец за 6500лв. Към момента е на 11к и още не може да тръгне по пътя.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

@robobug Това с маслото не го знаех, та ще ми е полезно, благодаря.

@Mustaka Аз и на E60 бях навит, но там положението е тежко, а и бензините почват от 15 000, хубави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В германия свястна по-евтина няма да намериш.

На тия години няма да е под 300х реално. И да има такава, ще е над 15х. 

АКо все пак намериш нещо приемливо, гледай да е запазено като интериор и външен вид, а че ще правиш ремонти после, няма съмнение.

Имам предвид да не вземеш някоя захабена само, защото си пише, че на 200х. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, ЦецоКолев said:

Когато хората се научат, че хубавата и гледаната кола струва пари, тогава ще се оправи и пазара. 

 

Автора да продължава да търси бялата лястовица за 10 000 лв, успех му желая.

Защо да се дават пари за хубава и гледана, като могат да се дадат за нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@paxop Защото нова и хубава струва една торба с пари, а много малко хора ги имат реално и се почват едни кредите, лизинги, обезценяване и после драми като при титаник. Да не отваряме пак тази тема. 

Проблема не е в 10к лева, а какво иска да се купи с тези пари. Колегата може да вземе много стойностен автомобил за тези парици, но няма да е 4F и няма да е царя на кварталЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/9/2020 at 1:13 PM, Gangbango said:

Добре....купува кола от джамбазина за 10 000 лева. После започва обслужването, смяна на консумативи (спирачки, накладки, ремъци, ролки, филтри, всички масла, вериги и като излезне още нещо в първите 4-5 000 км) и цената му отива на 15 - 16 000 лева в лекия случай. Не е ли по-добре да погледне съфорумци и собственици, които си продават колите за тия пари. Поне е ясно, че за да се кара се поддържа. А и има много добри екземпляри обявени тук. Примерно обявата на колегата Gangbango си заслужава според мен. Все пак, успех с търсенето!

И като даде повече пари и после пак започне да прави същите неща? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко са хипотези, може и за 9к да не прави много, както и за 15к да вземе 4F и да не излезе от сервиза.

Все пак практиката доказва, че в първия вариант е много по-вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тези теми, освен излишните коментари които валят от всякъде, единственото положително нещо което може да се извлече от тях е, че тук, в България сами опорочаваме марката.

Всеки иска да кара нещо по хубаво от това, което може да си позволи. Почти всеки би могъл да си го закупи по един или друг начин, но на всички ни е ясно, че след закупуването му идват и по сериозните разходи.

Карат се автомобилите някакъв срок от време, позакърпват се и отиват в следващият мераклия. После започват да валят теми от рода на "кой двигател на ауди е най-корав и безпроблемен".

Ми то не остана такъв бе хора. Още от времето на механичните инжекции, та до fsi/tfsi ..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...