Jump to content

[Audi A6 3.0 TDI / 2.5 TDI] Какво да гледам при покупка


Recommended Posts

Здравейте, спрял съм се на няколко коли

Номер 1Номер 2Номер 3Номер 4Номер 5Номер 6Номер 7Номер 8Номер 9.

Какво ще е добре да гледам на първо време, когато я купувам? Далеч съм то мисълта, че ще е перфектна, наясно съм, че ще тярбва да заделя едни 2000 - 4000 лева след покупката, за да я обслужа и евентуално, ако излезне някой проблем. Все пак ще се радвам да споделите какво точно е хубаво да се гледа при тези двигатели и като цяло при А6-цата при покупка.

Редактирано от Melomancheto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защото?

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото от 2005 са убити от каране. Бензиновите се предполага, че са по-малко карани, но не е сигурно. 

 

Как пък една не е на поне 300х. Дали има на пазара такива изобщо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявите са с коли 3.0 или 2.7 V6 мотори, 2.5 е съвсем друго нещо. Ако си избираше такова темата щеше до утре да е 5 страници и да си правя пуканки преди да чета :D

 

 

Човека това му е бюджета и това му е избора. Ако не държиш на V6 мотор може да дръпнеш с 2-3 годинки напред за 1.9 с quattro , но ако държиш да си вземеш дизелов шестак и да го обслужиш за тези пари...това е избора-да. 

 

Няма смисъл човек да избира 2005 модел и някой да го убеждава как е старо и смазано от каране. Това надали не си дава сметка, че е така , и че 15-годишен дизелов шестак не е най-икономичното и стабилно решение в тези дни. Ама аз се кефя на 2.5 V6 от 99-та, обслужен и перфектно изправен, така, че какво пък толкова...

 

Ако искаше 2010 с шестак цената там е друга и надали би му била по силите. Нека се обсъжда избора му, а не да бъде разубеждаван. Аз също съм на мнението, че не искам нова малолитражна кафеварка, а двигател. Лично мнение.

 

На мен ми допада избора на човека, вече самите автомобили, които е набелязал по снимка не знам в какво състояние са. Тези, на които пише "KUATRO" със сигурност не са добър вариант - то да не знаеш как да напишеш това, което продаваш вече е смешно. Говори ясно и точно и за самата стока, според мен. Лично мнение.

 

Все пак мисля, че ще намериш читав и готин екземпляр. Все още ги има. Бъди подготвен за стабилно обслужване и евентуално (не ти пожелавам) течове, евентуално прикрити. Задължително у въздуха в някой сервиз и обстоен преглед. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, благодаря ти! Определено ще погледна и 1.9 quattro, но да предпочитам да е нещо по-голямо от към мотор. В момента карам Opel astra H 1.7 CDTI, доволен съм от вървежа и прочие, но ми се иска нещо по-голямо. Видях, че съм писал 2.5, но не ми дава да редактирам вече темата, тъй като е ограничено от към време поради някаква причина :D. Не мисля да взимам кола, която не са съгласни да мине през обстоен преглед в сервиз, най-малкото поне една диагностика, за да се види за грешки.

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти диагностиката едно на ръка, въпроса е да погледнете окачването и за наличие на течове, при тези мотори е възможно. Не е фрапантно да имаш теч, фрапантно е да ми вадиш силикона и да мажеш дето ти падне с ефект от днес за утре. Нагледал съм се на какви ли не глупости, не сменени гарнитури и т.н. Важното е ако е имало теч да се установи откъде е бил и как е отстранен (качеството). Иначе за 15 години е нормално все от някъде нещо да е протекло.

 

За годините си и автомата е добре да се погледне и обслужи, да се тества и види как върви, как сменя и т.н. Изобщо - прави обстойни прегледи и прескачай всеки продавач, който твърди, че няма време за такива, не е съгласен или твърди, че няма нужда, защото видиш били перфектна. Нито ще ти харесат цените на евентуални ремонти по тия двигатели, нито по автомата (еле пък смяната му). Човек, който не може да посвети време за продажбата на автомобила си е ясно колко време (и разход) е отделил и за поддръжката му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този бюджет не си помисляй да си вземаш такава кола. Всичките обяви отгоре са кърпени кошници на много километри. @Veli_907 3.0 е много по-сложен и скъп за ремонтиране двигател, а тези от обявите 100% са торби с болести.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари коли на тия километри няма, всичко е над 300к, чакат те ремонт на дюзи, скорости, турбина, вериги, егр и дпф(ако има), вихрови клапа, сложи предница,акумулатор, гуми, масла и филтри, спирачки....дано не тече и рейката.

2-4000лв бахаха, само смяна на  веригите и си до там. Като ритнат скоростите, вече ще си я платил двойно, а за турбината ако не ти дадат на заем, ще пуснеш позора обява с молбата някой да те отърве от тоя гроб дори на загуба, защото мъката ти е голяма и изход няма

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да вмъкна, че съм гледал няколко бензинови, които бяха на по-малко км и пак размазани. Просто явно като остареят тия коли последните 1-2-3години неподръжка и каране на доизживяване ги убиват тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да не са гледани, все от някъде е възможно да изкочи добър екземпляр. Не мисля, че  е невъзможно и, че е задължително да се търсят нови години. Ако това е желанието на господина...късмет пожелавам. Аз също харесвам точно тази генерация на A6 и 3.0, за съжаление ръчките са трудно откриваеми дори и с 2.7, но с повече търпение се откриват.

 

Имай предвид , че смяната на верига е скъпа, но после...на практика ще кара колкото ще караш автомобила. Обслужването не е евтино, но веднъж направено надали ще ти изневери. Иначе да - гледай вниманително и за автомата, и за дюзи, тествай, подавай газ, виж дими ли и какво ... абе винаги си мисля, че има добри екземпляри, колкото и да са малко, дори и да не са тези джамбазлъци от mobile. Иска се търпение. Иначе става едно чудо - окачване, обслужване, спирачки (накладки най-малкото, и то хубави предвид теглото)...иска си бюджет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре....купува кола от джамбазина за 10 000 лева. После започва обслужването, смяна на консумативи (спирачки, накладки, ремъци, ролки, филтри, всички масла, вериги и като излезне още нещо в първите 4-5 000 км) и цената му отива на 15 - 16 000 лева в лекия случай. Не е ли по-добре да погледне съфорумци и собственици, които си продават колите за тия пари. Поне е ясно, че за да се кара се поддържа. А и има много добри екземпляри обявени тук. Примерно обявата на колегата Gangbango си заслужава според мен. Все пак, успех с търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тая логика е още по-добре, да отиде в Порше София- Запад и да си напазарува по-съвременно 3.0! 😁   Иначе предполагам наистина има и добре поддържани коли на колеги от форума.   Също така, определено не е вярно, че от автокъща, не може да се намери кола, която да си струва..... търсене и търпение трябват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Gangbango написа:

Добре....купува кола от джамбазина за 10 000 лева. После започва обслужването, смяна на консумативи (спирачки, накладки, ремъци, ролки, филтри, всички масла, вериги и като излезне още нещо в първите 4-5 000 км) и цената му отива на 15 - 16 000 лева в лекия случай. Не е ли по-добре да погледне съфорумци и собственици, които си продават колите за тия пари. Поне е ясно, че за да се кара се поддържа. А и има много добри екземпляри обявени тук. Примерно обявата на колегата Gangbango си заслужава според мен. Все пак, успех с търсенето!

Каква ми е гаранцията, че ако купя кола за 15 000 или 20 000 ще е по-различно от джамбазина? 

Определено ще разгледам и обявите във форума, за да видя дали има нещо, което ще ми допадне. Аз търся нещо, което да има F1 перките, MMI системката, да е хубаво салонче (кожа по възможност). И да е с тъмно кафявите детайли Примерно. Нямам някакви уау изисквания, но от цялата работа само това и A8 ми харесаха. В най-лошия случай ще позаделя още някакви парични след време и ще търся нещо друго, което да ми допадне. А от към разход как са тези двигатели 2.5 и 3.0, можете ли да ми кажете?

Ако знаете добри обяви от съфорумници или собственици съм отворен към предложения, благодаря.

Тази ми допада доста, но има ремап, което не знам до колко е добре, тъй като четох, че държат на такива неща, но все пак..

Редактирано от Melomancheto
Допълване на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За перките се сменя волан ... не, че са много полезни за дизелова кола ама всеки си има разбирания.

MMI на префейса е едно цветно радио кажи речи (навигацията е с DVD дискове и последната версия е от 2018), но поне с едно AMI можеш да си пускаш музика през флашка.

Може би над 90% от модификациите с 3.0TDI са с навигация. Така, че това ти е най-малката драма.

Детайлите все тая какъв цвят са ... това се сменя. Та накратко казано ако това са нещата на които държиш просто ги забрави за момента и си търси кола която да е в максимално дорбо състояние. Понеже смяна на един волан и декоративните лайсни ще е далеч по-малко пари от рециклиране на дюзи или пък ремонт на автомата ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

За перките се сменя волан ... не, че са много полезни за дизелова кола ама всеки си има разбирания.

MMI на префейса е едно цветно радио кажи речи (навигацията е с DVD дискове и последната версия е от 2018), но поне с едно AMI можеш да си пускаш музика през флашка.

Може би над 90% от модификациите с 3.0TDI са с навигация. Така, че това ти е най-малката драма.

Детайлите все тая какъв цвят са ... това се сменя. Та накратко казано ако това са нещата на които държиш просто ги забрави за момента и си търси кола която да е в максимално дорбо състояние. Понеже смяна на един волан и декоративните лайсни ще е далеч по-малко пари от рециклиране на дюзи или пък ремонт на автомата ...


Много ти благодаря за пояснението, така ще направя значи! 

 

Цитат

но поне с едно AMI можеш да си пускаш музика през флашка.

 

Това не го знаех, но ще свърши перфектна работа :D

а бензините как са? Заслужават ли си и подлежат ли на газ? Кои мотори са добри?

Редактирано от Melomancheto
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно бензинките имаш

2.0TFSI само на предно се предлага

2.4i V6 което го има 4х4 само с ръчни скорости, но някак си 170 коня на тоя шлеп тежащ близо 2 тона

3.0i V6 което става на газ но са като бяла лястовица

3.2FSI V6 т.е. тук имаш опцията за скъп ГИ който ще гори и бензин с газта до колко си струва нямам идея

След това идва 4.2i който е V8 и стандартно идва с повече екстри от останалите мотори и не рядко имат доста екстри ... макар и рядко изскачат такива с печка и дистроник (неща които са скъпи за добавяне).

Та това са бензиновите мотори преди фейса

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо тия коли са толкова уморени масово.

Ако е по-запазена ще е друга цената. В общи линии това е логиката. Не че няма по-запазени, но хората им искат повече. И обикновено от тук, а не нов внос ще намериш такава. Познай италианеца колко е поддържал 12 годишна кола, на която е поне втори собственик.

Тук има доста хора, които купуват подобна кола с идеята да я карат половин - една година докато се усети, че има проблеми и я продават без да са пипнали нищо. Ей на такава, ако попаднеш много ще съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, но колкото повече чета, толкова повече ме хваща страх :D. Най-много ме е страх от тези вериги и двигатели, а и дюзите хаха :D. Ще се оглеждам за 3.0 бензин, но ако не намеря ще е дизел. Харесах още една, но не знам как е поддържана, ако колегата е от форума, може да даде повече информация. Цъкни ме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази добре изглежда. Малко е странна идеята да снимаш кола на тъмно. Как да не си помислиш, че е с цел.

 

Но не мога да си представя да е на 200х. Човекът може и да не лъже, но да я е взел с коригиран километраж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Melomancheto написа:

Не знам, но колкото повече чета, толкова повече ме хваща страх :D... ако... може да даде повече информация. Цъкни ме!

Може и за телефон да се огледаш - има асортимент човекът! :)

Спри да четеш, че няма да си купиш кола!

Във автофорумите ще четеш предимно за проблеми. Другите си карат колите.

Отиваш, тестваш, диагностика, преценяваш дали е твоята... и изборът е твой! ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и ще стане :D утре е ще падне подбор, а събота и неделя огледи, та накрая се надявам да успея да ви се похваля в групата с нещо добро, но да видим.

Колкото до снимките на тъмно, надявам се да са направени така за ефект и колата да е добра.

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ви "грабва" тази кола, не знам. От тия снимки се вижда само, че има много гадна "паяжина" по лака и че седалката е смачкана яко. Като видя някой да ми пише, че е сменил накладки и го изтъква като голЕмата работа... само където не е написал, че я дава и с 20 литра нафта... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ЦецоКолев написа:

Как ви "грабва" тази кола, не знам. От тия снимки се вижда само, че има много гадна "паяжина" по лака и че седалката е смачкана яко. Като видя някой да ми пише, че е сменил накладки и го изтъква като голЕмата работа... само където не е написал, че я дава и с 20 литра нафта... 

 

За това с накладките сте прав, реално това си е нещо нормално, което дори не трябва да се изтъква, но пък е добре да се знае, когато се отиде на място и да се сподели. Мен не ме бърка какво са сменили, ако нямат фактура приложена към цялата работа. Аз така правя и основен ремонт на автомобил преди да го продам. Колата си е добре за годините, не знам коя седалка няма да е смачкана от толкова каране.
 

Цитат

Колата изглежда добре.....особено имайки в предвид годините и цената! :zustimm:


Мисля, че намерихме собственика :D. Определено е добре за годинките си от към интериора, да. Нагледах се на доста зле поддържани автомобили, ако мога да ги нарека поддържани.

 
Редактирано от Melomancheto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...