BECKO Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 (Редактирано) @norwey Трака ти главата на тебе, цъка пиезото на дюзите .... и не се самозапалва нищо, това не е HCCI мотор Редактирано 9 Май 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 (Редактирано) Може за такова нещо да съм чел деева. Ама не мога да го намеря...само в аутомотор унд спорт намерих и не е пълно обяснението. По всичко личи че за такова нещо говоря, а мислех, че и при тфси е така, ма фуй...изложихте ме. Редактирано 9 Май 2020 от norwey Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Май 2020 Доклад Share Публикувано 9 Май 2020 Преди 3 часа, DOBRIAK написа: CAJ и след това са цифри няма А Това нз къде го пише ама CAJA е пълния код или поне в ЕТКА и по VIN така излиза. Не, че има някакво значение де понеже това е единственният 3.0TFSI код в купето на 4F освен CCAA който е бил за Америка Преди 3 часа, DOBRIAK написа: Получих оферта от Ланди 3600лв и 3 години гаранция! Казват,че всички проблеми възникнали поради монтажа на газовата през периода на гаранцията се покрива от тях! Доста съм патил с такива гаранции и не знам дали да им се доверя! Това за течна фаза ли е и ако да за каква точно с отеделни инектори или ползва бензиновите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Ланди нямат течна фаза, доколкот знам. Би трябвало са смесва газ и бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Май 2020 Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Питайте @Муцев, много е навътре в материята.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Единствените смислени решения за ТФСИ, и като цена на инсталацията, и като простата на изпълнението са стандартните ГИ със смесен разход, които пускат ту газ (в колектора, както си е нормално) , ту бензин (през неговите си дюзи). Разход на гориво - 80:20 газ:бензин. Няма помпи, няма течни фази,, няма газ през бензиновите дюзи и прочее извращения. Най-обикновен ГИ, който просто редува работата на газ и бензин постоянно, за да не запекат бензиновите дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Чисто нова Фабия 1,2 ТСИ на газ,2/100 бензин и 7-8/100 газ среден разход.Къде е файдата,не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Преди 8 часа, quаttro написа: Единствените смислени решения за ТФСИ, и като цена на инсталацията, и като простата на изпълнението са стандартните ГИ със смесен разход, които пускат ту газ (в колектора, както си е нормално) , ту бензин (през неговите си дюзи). Разход на гориво - 80:20 газ:бензин. Да ве много смислено за това всичко е според кода на двигателя заеви ти. Баш за 3.0TFSI с чарджъра нещо ми се струва, че много много няма как да се сложат газови инжектори в колектора ... Отделно, че това 80:20 може да бъде и 70:30 при определени условия и т.н. отделно, че темата е за течна фаза ама карай да върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 преди 8 минути, P_PETKOV написа: Баш за 3.0TFSI с чарджъра нещо ми се струва, че много много няма как да се сложат газови инжектори в колектора ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 (Редактирано) Добре и колко такива има направени в Бг и къде ? Според мен това ще е доста хазартна схема ама всеки сам си решава. Редактирано 11 Май 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 11 Май 2020 Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 Е аз да не водя статистика на аудитата с газ в България. Kaзвам само че има как да се направи и е правено вече. Мога да дам и адрес, където ще му я направят колата на 100% на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOBRIAK Публикувано 11 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2020 (Редактирано) Да колега ако може телефон да ци дадеш ще е супер затова отворих тази тема! Още една оферта имам от Бургас 2200лв с 2 години гаранция на фирма АЕБ ако съм разбрал правилно италианска уредба! Лошото е че не са правили точно такава кола това доста ме притеснява! Редактирано 11 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 12 Май 2020 Доклад Share Публикувано 12 Май 2020 (Редактирано) Aко офертата ти е от Илия в Бургас (Лукойла на изхода към София), има доста богат опит с газ на мотори с директно впръскване, не би следвало да има драма. За София можеш да питаш колегата Муцев. Редактирано 12 Май 2020 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Наскоро питах за ГИ за такъв двигател. Излизаше около 3500 и то заради някакви гарнитури, които трябва да се подменят заради свалянето на чарджъра. Въпросната кола от темата да не би да е и малко позасилена с Revo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Въпросните гарнитури са около 150 кинта ... което едва ли е от чак такова значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boqn92 Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Кода на мотора при 3.0TFSİ в 4F наистина е CAJ + 3 цифри. Включих се в TFSI групата скоро и както обикновено разпитах за газова уредба, цените са над 2000лв при всички случаи и то със стандартна бутилка.За 2000-2500лв икономията която може да се постигне е ограничена максимум 30%, ако се сложи PRINS висок клас но цена даже не могат да обявят, икономията пак е максимум 40%. Не съм се отказал напълно, но в такъв случай, главоболието от газта явно няма да си струва. Лично смятам, че софтуерно ако може да се коригира разхода с -5 до -10% с уж добри наши мапери ,които ми твърдят ,че е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 (Редактирано) Каквато истина искаш приемай ама кажи речи всички мотори на Ауди след 2008 са с 4 букви ... да по разни стикери седят три букви ама официалните кодове са 4 букви за справка отвори си една ЕТКА или ELSA Това не, че има някакво значение де в случая ама здраве да е Това да намалиш бензина ... ич не ми се струва добра идея ... или с други думи можеш да думнеш мотора който се ремонтира за "жълти стотинки". Ама пък може и да има разни приоми и всичко да е безопасно знам ли ама имай едно на ум. Ако добре разбирам нямаш нито една конкретна оферта за течна фаза и всички са за смесен режим на работа газ/бензин. Всъщност колко ти гори колата понеже ако всичко е в норми разхода извънградско се движи около 9.5-10 това с предимно магистрално каране на темпомат и + 5-10км/ч над ограниченията. Редактирано 20 Май 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 От регистрационен талон. Не от стикер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 (Редактирано) Все тая какво пише в талона. Това мисля е серийният номер на мотора и при мен е същото в някой от всичките документи. Иначе на талона го нямам понеже колата не е регистрирана в България. Eто кво пише в ЕТКА, за справка клик. Те ти от лепенката в багажника/сервизната книжка Редактирано 20 Май 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Тия в КАТ не знаят, че вече кодовете са 4 буквени и масово икономисват последната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Явно и тея в завода не знаят, че са четири буквени, и механично нанасят 3 букви и 6 цифри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Къде ги нанасят туя 3 бук и 6 цифри на самия мотор ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 По темата. Във ВТ ми предложиха оферта 3100 лв за газовата плюс разните гарнитури и уплътнения, които едва ли са 100 лв. Оптимистичният разход на гориво, който дават е 8,5 л газ и 2 л бензин. Предвид цената на газовия инж. и километрите, които въртя реших, че изобщо не е изгодно монтирането на газов инжекцион. Решението да не закупя кола с такъв двигател няма нищо общо с възможността за монтиране на газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 (Редактирано) Да ако се вземат без никакви отстъпки са повече от 100 лв. въпросните ъплътнения. Та най-вероятно иде реч за двете неща с удебелен шрифт общо са 180 лв без никакви остъпки. За протокола ето парт номерата на нещата които Ауди казват, че трябва да се сменят освен въпрсоните ъплътнения ако се сваля чарджъра. За справка и TSB за смяна PCV клапана 06E103213 Vent Tube x 1 06E998907E Repair kit x 6 N 90316802 O-Ring Seal x 1079129717B Seal x 6079129717D Seal x 6 06D133036K x 6 G 013A8J1G Coolant for top off x 0.3L Редактирано 20 Май 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boqn92 Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Разхода точно на CAJA не се определя лесно, но Сливен - София и обратно ми даде 11л едната посока бързах доста по възможност карах над 150км/ч на връщане спокойно 130-140км/ч . 120 темпомат е под 9л винаги, всичките ми измервания са по колонка, но учудващо и по борд излиза същото. Течна фаза не ми препоръчваха никъде , не съм на ясно какъв е проблема. Софтуерно мисля ,че не се намаля горивото, забележете по-новите генерации на 3.0TFSİ с чарджър или с турбо дават с литър на долу, с това няма да е само от скоростната кутия и 10 предавки да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване