Toshko Публикувано 6 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2020 Позагледах такива коли по обявите и много ловят око. След това ровнах малко технически спецификации и с ужас установих, че автоматикът не е класически, ами роботизиран. Вярно ли е това нещо и ако е така може ли някакви мнения и коментари за него? Дори да не е чуплив сяцането при тръгване на DSG-тата малко ме дразни, а от кола като А6 бих очаквал да вози мазно. Също така искам да попитам каква е хавата с 3-литровия дизел, който е около 240 к.с., защото така или иначе другите мотори като ги гледам не ме грабват с нищо? И въобще заслужава ли си такава кола пред някое А6-ца от предишното поколение от 2009-2010 за почти половината пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2020 Кои са тия други мотори дето не те грабват с нищо ? Иначе има коли внос от америка с хидротрансформатор ZF 8HP ... ама са бензинови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 6 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2020 1 hour ago, P_PETKOV said: Кои са тия други мотори дето не те грабват с нищо ? Гледах, че имаше коли с 4 цилиндрови дизели, което противоречи с моите виждания за такъв тип кола. Има и бензинки разбира се, но те също не ме интересуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 4F фейс е в пъти по-здрава кола от 4G... Не си купувай кола със S-Tronic. Цялостен ремонт на кутия може да варира между 5,000 и 9,000 лв в зависимост от щетите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 Или по-скоро не купувайте коли със S tronic на 300к+ км без редовни обслужвания :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 Интересно ми е дали даващите мнение,го дават от първо лице или на принципа ЕЖК? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crazy driver Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 И аз се опитвам да убедя баща ми да си вземе 4G, а той не та не 4F. Здрави били, незнам си какви били Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 7 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 Има ли такива A6-ци C7, които да са с класически автоматик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 3.0 bi tdi 8 степенен ZF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 За Америка се е предлагал 3.0TDI с 240HP и типтроник АСК ама такова дали ще може да се намери от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 (Редактирано) 9-10 годишен дизел от Америка... ти се шегуваш Редактирано 8 Септември 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 (Редактирано) Аз лично го давам от първа ръка, след оставени 8400 лв в Джемини за "пълен" ребилд на кутията, 2 години по-късно като загрее светва Gearbox Malfunction най-вероятно заради gear lever selector-а. В тези 8400 лв влизат комплект съединители, мехатроник, масло и труд. P.S. Колата е на 204,000 км със смяна на масло на скоростите на всеки 60,000 или 3 смени до момента + 4-та след като фейлна кутията. Редактирано 8 Септември 2020 от Norton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 (Редактирано) Ами да бяха го сменили тогава сензора вместо да ти отсичат главата с мехатроника (който рядко е тоталнат)... ама толко си могат, а и така са изкарали повече пари (от търговската отстъпка на мехатроника). А сензора е 400-450 кинта някъде. Може и лентовия кабел също да е започнал да прекъсва ... общо взето ако не знаят какво се износва реално и трябва да се смени превантивно, може да влизаш и да им оставяш по 3 - 5 к лв. на всеки три месеца... което за Джемини сигурно е супер. Редактирано 8 Септември 2020 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 И що реши че твоята е представителна извадка? Моята пък и нема нищо вече почти 250к и кво ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, BECKO написа: 9-10 годишен дизел от Америка... ти се шегуваш Казвам само, че имало 3 литров дизел с типтроник вече колко разумно е да се вкарва такова чудо от Америка идея си нямам... Редактирано 8 Септември 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Моята е на 310к и няма никакви драми с кутията,сменя супер мазно и е по-адекватна от ZF 8HP в БМВ Ф10,което ми беше другият вариант за кола.Да,при потегляне е една идея по-груба.Единствено верижките ми пошляпват за около 1сек понякога,но това се яви след смяната на маслото с Кастрол и може би ще се елиминира с едно Равенолче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Има ги, но са много редки. В Cars.com например има само 11 такива дизелови А6-ци, а бензинките са над 1500: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 8 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Значи ще почакаме няколко годинки, докато/ако измислят начин как да ги ремонтират тия автоматици, че това, което по-горе каза колегата за 8400 лв. ремонт на кола за 20 000 лв. не звучи никак добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 е, той е можел да я изпрати колата и до Ingolstadt и тогава ремонтът да излезе и 30 000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Купуваш си една "гадна" бензинова американка и приключваш с размислите. Вече ако търсиш комби имаш само битурбо дизела с типтроник и нищо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 8 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Е няма, отказахте ме от тия 6-ти. Бензин само ако е 8-мак, но то тогава по-добре на А8-ца. Ще гледам друга марка или модел 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Малко странна логика ама 3.0tfsi-то е доста различен мотор от нормалните V6 и определено върви повече от 4.2fsi то което си имал 😉 П.с. Само след софтуерен ремап минава 400 коня и т.н. Абе гадно мнооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 оСтавете го човека, дизела си е най-убавото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 @Norton дали не е било по добре да сложите нова кутия? @P_PETKOV разкажете малко повече. Защо няма бензинови комбита? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2020 Има бензинови аванти с с-троник но, няма такива с типтроник. Също и бензинов алроуд с типтроник. Просто за Америка са се предлагали само седани. Дори ако добре помня RS6 4G не е било налично за Америка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване