Jump to content

Audi A6 C7 от първите години (2011-2013)


Recommended Posts

Позагледах такива коли по обявите и много ловят око. След това ровнах малко технически спецификации и с ужас установих, че автоматикът не е класически, ами роботизиран. Вярно ли е това нещо и ако е така може ли някакви мнения и коментари за него? Дори да не е чуплив сяцането при тръгване на DSG-тата малко ме дразни, а от кола като А6 бих очаквал да вози мазно.

Също така искам да попитам каква е хавата с 3-литровия дизел, който е около 240 к.с., защото така или иначе другите мотори като ги гледам не ме грабват с нищо?
И въобще заслужава ли си такава кола пред някое А6-ца от предишното поколение от 2009-2010 за почти половината пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тия други мотори дето не те грабват с нищо ?

 

Иначе има коли внос от америка с хидротрансформатор ZF 8HP ... ама са бензинови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, P_PETKOV said:

Кои са тия други мотори дето не те грабват с нищо ?

Гледах, че имаше коли с 4 цилиндрови дизели, което противоречи с моите виждания за такъв тип кола. Има и бензинки разбира се, но те също не ме интересуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4F фейс е в пъти по-здрава кола от 4G... Не си купувай кола със S-Tronic. Цялостен ремонт на кутия може да варира между 5,000 и 9,000 лв в зависимост от щетите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали даващите мнение,го дават от първо лице или на принципа ЕЖК?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично го давам от първа ръка, след оставени 8400 лв в Джемини за "пълен" ребилд на кутията, 2 години по-късно като загрее светва Gearbox Malfunction най-вероятно заради gear lever selector-а.

 

В тези 8400 лв влизат комплект съединители, мехатроник, масло и труд. 

 

P.S. Колата е на 204,000 км със смяна на масло на скоростите на всеки 60,000 или 3 смени до момента + 4-та след като фейлна кутията.

Редактирано от Norton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да бяха го сменили тогава сензора вместо да ти отсичат главата с мехатроника (който рядко е тоталнат)... ама толко си могат, а и така са изкарали повече пари (от търговската отстъпка на мехатроника).

А сензора е 400-450 кинта някъде.

 

Може и лентовия кабел също да е започнал да прекъсва ... общо взето ако не знаят какво се износва реално и трябва да се смени превантивно, може да влизаш и да им оставяш по 3 - 5 к лв. на всеки три месеца... което за Джемини сигурно е супер.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, BECKO написа:

9-10 годишен дизел от Америка... ти се шегуваш :)

 

Казвам само, че имало 3 литров дизел с типтроник вече колко разумно е да се вкарва такова чудо от Америка идея си нямам... 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 310к и няма никакви драми с кутията,сменя супер мазно и е по-адекватна от ZF 8HP в БМВ Ф10,което ми беше другият вариант за кола.Да,при потегляне е една идея по-груба.Единствено верижките ми пошляпват за около 1сек понякога,но това се яви след смяната на маслото с Кастрол и може би ще се елиминира с едно Равенолче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги, но са много редки. В Cars.com например има само 11 такива дизелови А6-ци, а бензинките са над 1500: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще почакаме няколко годинки, докато/ако измислят начин как да ги ремонтират тия автоматици, че това, което по-горе каза колегата за 8400 лв. ремонт на кола за 20 000 лв. не звучи никак добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш си една "гадна" бензинова американка и приключваш с размислите. Вече ако търсиш комби имаш само битурбо дизела с типтроник и нищо друго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма, отказахте ме от тия 6-ти. Бензин само ако е 8-мак, но то тогава по-добре на А8-ца.

Ще гледам друга марка или модел 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко странна логика ама 3.0tfsi-то е доста различен мотор от нормалните V6 и определено върви повече от 4.2fsi то което си имал 😉

 

П.с. Само след софтуерен ремап минава 400 коня и т.н. Абе гадно мнооо 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бензинови аванти с с-троник но, няма такива с типтроник. Също и бензинов алроуд с типтроник. Просто за Америка са се предлагали само седани. Дори ако добре помня RS6 4G не е било налично за Америка. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...