CVT Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Мисля че е възможно. За начало виж с колко запалки е твоя еърбег и с колко запалки е новия. Ако са две и на двата вида, виж това: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) @CVT Аз искам да ползвам моя просто да го прехвърля в кръглата капачка дали ще стане и бутоните дали ще тръгнат или ще искат преправяне Редактирано 29 Януари 2021 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Да, за еърбега това е най-сигуния начин да си спокоен че ще се отвори, обаче на знам колко е лесно. Правил съм тази операция с волан на Голф 5 и е много лесно, но за Ауди не знам. Свали твоя волан и пробвай. Редактирано 29 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 А за бутоните имаш ли някаква идея дали ще работят или ще искат някакво преправяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Не, а и не знам новия волан от каква кола е изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) С7 allroad 2012 г.,забравих да го напиша Редактирано 29 Януари 2021 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 On 1/27/2021 at 12:28 PM, nikolay80 said: Нищо не се вади.Само модула на климатроника си излиза без нищо друго да се пипа.Вадил съм го няколко пъти e да ама ме е страх да го напъна.Всъщност ще сменям бутона за парктроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Модула на климатроника се вади по два начина, зависи от годината на колата. Коя година е? Ако е след 2006та се вадят и духалките. Редактирано 29 Януари 2021 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) @Nikieva Като извадиш панела с духалките ще можеш да смениш бутона на парктроника - той е закачен към тях. Самия панел се сваля много лесно, само с дърпане с кука от страна на духалките (има си дупка за тази работа на двете духалки). Климатика може да се свали и директно с издърпване, но има голяма вероятност да тръгне само предния панел без тялото отзад и да изпочупи пластмасовите зъбчета и затова като се вади е хубаво да бръкнеш зад него и да го избуташ напред вместо да го издърпаш, което пак няма как да стане без да свалиш панела с духалките (е, има един начин ако махнеш кората между климатроника отдолу и пепелника, но пак няма да имаш добър достъп до бутона на парктроника защото е монтиран в панела с духалките). Редактирано 29 Януари 2021 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) Няма го другия клип, изтрит е. Там се обясняваше за разликата в горните щипки на модула, че са на 90 градуса и не запъват. Моите са същите, аз го свалих моя с махане на въздуховода. Редактирано 29 Януари 2021 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 А какво е "лимбус".... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 (Редактирано) шестограм, шестостен имбус, лимбус не е казано, че има такава дума, но се ползва Редактирано 29 Януари 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Разбрах...нещо като джапанка или джиПка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Много си пунктуален колега, все едно сме в клуб по спелуване, а не в автомобилен клуб. Дали е нужно все пак всеки пишещ да знае как се пише и произнася имбус или дихтунг, при положение, че всички разбираме какво иска да каже. Без въпросителен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Изобщо не съм пунктуален...нямах идея какво е това. Интерсна раЛта....не знам какво е нещо, което го нЕма, ама съм и в "грешка" че не знам и как му "викат".... Как и да е..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Преди 7 часа, GiN написа: Модула на климатроника се вади по два начина, зависи от годината на колата. Коя година е? Ако е след 2006та се вадят и духалките. Утре ще ме накараш на моята да снимам клип как се сваля,и да видиш,че не се свалят духалките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Кога ти е произведена колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_RS Публикувано 29 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после това Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Почвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 29 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2021 Преди 1 час, P_PETKOV написа: Кога ти е произведена колата? 2011г. преди 54 минути, TURBO_RS написа: Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после това Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния. Моята VARTA 95Ah AGM(на почти 5 години)на Battery Aging(delivered fr.Output) показва 34% и все още нямам никакви проблеми сутрин и при минусови температури.Така,че не се впрягай много,много на тези неща.Щом палиш и нямаш проблеми не се занимавай с глупости.Като спре,нов и готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 @Nikieva В пдф-а са стъпките от ELSA за сваляне модула на климатроника. Removing operating and display unit, Climatronic control unit -J255.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Колеги когато стане студено по 0 градуса от време на време се включва сигнализацията за ниско ниво на антифриза, а нивото му си е ОК . След като поработи колата около 20 секунди с и алармата изчезва.Дали датчика на съда се е предал или капачката. Редактирано 30 Януари 2021 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Проследи за контактен проблем - при студено материалите се свиват и може да е от това. А някой знае ли кога точно се включва тази сигнализация защото разчитам на нея - а долях половин литър без да е гъкнала. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 1 Февруари 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 11 hours ago, TURBO_RS said: Колеги да почвам ли да се притеснявам за акумулатора Varta agm 95a. Заредих го на зарядно(електронно bosch) за 12 часа и после това Колата пали но имаше грешки за нисък волтаж 03041 - Energy Management Active и за това го заредих като цяло. На другия ден ходих да го мерят с товарна вилка или там както му се казва и пича ми вика да го заредя иначе бил добре.🤨 П.С. Акумулатора държи 11.9-12.1 волта. След като го заредих още 12 часа П.С. 2 и да кара се само градско на къси растояния. По скоро имаш утечка според мен. Защо не си измериш консумацията на колата в покой. Ако си без босе, бих заложил на усилвателя. Там има едно проблемно реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2021 (Редактирано) Ами буксата я пръсках с контактен спрей,но не се сетих да свия малко пластинките. Редактирано 30 Януари 2021 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts