ники 125кс. Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Днес мисля че усетих да сработва това аутохолд. Спрях на баир, отпуснах спирачката и колата леко тръгна назад, след което спря.Пробвах и да я оставя с инерцията която е набрала докъдето стигне напред по баира и като застане на място там стои.Ако това е аутохолд значи е въпрос на кодинг. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 Не мисля, че това е аутохолд. Имам приятел с мерцедес е280 и той си е с истински аутохолд. Като спре на баир и то супер стръмен, като натисне спирачката малко по-силно и задейства аутохолд-а, колата не трепва. Остава на място докато не даде газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 При мен никога не е тръгвала назад, дори при екстремни наклони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 и при мен не тръгва назад, ако съм на D/S, заковава на едно място все едно съм на спирачка, но при мен това е по-скоро от кутията или така мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 (Редактирано) Да, на скорост говоря. На 4f не виждам смисъл от auto hold Редактирано 31 Май 2021 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 При мен тръгва при голям наклон назад, ако съм на D или S и напред, ако съм на R. Да ходя ли да рециклирам всичко по трансмисията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Май 2021 Доклад Share Публикувано 31 Май 2021 @Gangbango: луд Си лЕ? Когато съм на R и наклонът е към задницата ми - в повечето пъти тръгва напред, много рядко заковава, това съм забелязал. Обаче на D/S никога не ми е тръгвала назад, каквото и да съм изкачвал, подземни гаражи и прочие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 @ники 125кс.: твоята кола фейс ли е? Моята е префейс и нямам нищо документирано в модул ръчна, разцъках каналите за адаптации - имам само 20 и 21 канал със стойности 1. Като гледам auto hold е на 3ти канал. Това ми е модула за ръчната: Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.clb Part No SW: 4F0 910 801 HW: 4F0 907 801 Component: EPB C63C0030 H03 0030 Revision: C63C0030 Coding: 0000321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Моята е префейс 2006г.Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 явно си с различен модул parking brake като hardware and/or software, можеш ли да видиш какви са твоите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Да, ще ги снимам. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на TapatalkНезнам, но днес опитах пак този аутохолд. Спирам на баира, отпускам спирачката и не помръдва и милиметър назад. Ако я оставя да спре сама на баира, тръгва много малко назад и спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 (Редактирано) Пробвай да спускаш наклона, да спреш, да включиш R и да пуснеш спирачката. Ако и тогава закове без да мръдне милиметър напред, значи явно има нещо като ауто холд или (hill assist). Даже, като се замисля......нашите коли май имат "hill assist", а не "auto hold". За аутохолд-а трябва да има и бутон до ръчната спирачка с надпис. А тоя хил асист си е някаква функция на трансмисията да държи колата без да мърда по наклон. Така мисля аз, не казвам, че е истина. P.S. прочетох и hill assist работи при спускане на наклон и е хлъзгаво. Държи скоростта постоянна, но пак ползва спирачките. Редактирано 1 Юни 2021 от Gangbango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 сега пробвах пак на стръмно и задна - леко тръгва и заковава. Напред не тръгва въобще назад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Абе.........шантава работа. Аз затова като потеглям по наклон, дали напред или назад докато държа спирачката му набивам кикдаун на газта и тогава пускам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Имаме hillasyst на някой модели, то буквално забива сперачки за секунда и като подадеш газ се освобождава след около секунда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 5 hours ago, Gangbango said: P.S. прочетох и hill assist работи при спускане на наклон и е хлъзгаво. Държи скоростта постоянна, но пак ползва спирачките. Еееее, ти къде отиде чак на Hill Descent Control? Изкарахте ги джипове тия коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CDYA Публикувано 1 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2021 Като гледам как се очертава те от Ауди ще излезе,че не знаят за полувината екстри на тия коли .... 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 ПолОвината се пише идва от полов сигурно.😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 On 6/1/2021 at 9:31 AM, OvivO said: явно си с различен модул parking brake като hardware and/or software, можеш ли да видиш какви са твоите? днес се видяхме с @Gangbango по друг повод и погледнахме и неговия модул parking brake, колата му е 2010 и има като моите канали и стойности в адаптации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 (Редактирано) Ето при мен какви са опциите. Когато е активен аутохолд, не ми освобождава ръчната автоматично при сложен колан. Когато го деактивирам ръчната се освобождава. Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk Не ми дава да кача снимките. Vag number: 4f0910801Soft coding:0000321Component:EPB C63C0030 H03 0030Shop:Imp: 785 WSC 02334Влезте с кода за секюрити аксес 25194 преди да влезнете в адаптация, може затова да не са активни всички опции. Редактирано 3 Юни 2021 от ники 125кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 виждам, че си с леко по-нова версия на VCDS, ще ъпдейтна и аз, на мен в моята не ми дава security access code и не съм го търсил другаде. Много е вероятно затова да не дава другите опции Като гледам модулите са ни еднакви, както и кодинг, софтуер и всичко. 12151 имаше друг security access code, ако не се лъжа за central electric, имаш ли и други кодове за логване? Ще се тества, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Key712 Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 някой знае ли как се връщат буталата отзад с VCSD? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) Отиваш на parking brake и там имаше някакви опции open/close, ще видиш би трябвало да се ориентераш, че съм забравил вече. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Working_on_the_Electro-Mechanical_Parking_Brake_(EPB) Редактирано 4 Юни 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) Колеги TCM на мултитроника беше рециклиран от Христо Георгиев гр. Поморие +359 89 8480524 за 350лв. Със 12 месеца гаранция. Грешка G196 и F125 беше проблема. Човека си имал сервиз и може всякакъв вид контрилери да се рециклират при него, сравнение от Мишо дето чатка от мултитроници цената е доста по приемлива а той искаше 700лв. А и от както съм в България за 3 месеца часовника на колата е напред със 3 минути, тоест избързва с минута за всеки месец, незнам на какво се дължи това но като бях в германия чсовника ми се нагласяше от атомният часовник в Берлин. Редактирано 4 Юни 2021 от djuni_ibiza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 Преди 1 час, djuni_ibiza написа: А и от както съм в България за 3 месеца часовника на колата е напред със 3 минути, тоест избързва с минута за всеки месец, незнам на какво се дължи това но като бях в германия чсовника ми се нагласяше от атомният часовник в Берлин. Мноого кофти, как издържаш, не знам...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts