beast1122

Тресене след 100

Recommended Posts

Кривината ми в дисковете е толковя минимална че дори не се усеща , трябва да ги запаля за да се появи някакви тресене изобщо. Не е от дисковете 100 процента. 
Като цяло май ще си карам така и тва е😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

На предната ми кола (Хонда Акорд 99) имах криви дискове и при леко докосване на спирачката с по-висока скорост, да кажем 80+, се усещаше тресене във волана, че дори и в купето, когато нещата бяха по-зле :Д . Изправихме ги и тресенето изчезна веднага, но се появи след време -> пак ги изправихме и така няколко пъти.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, beast1122 написа:

Кривината ми в дисковете е толковя минимална че дори не се усеща , трябва да ги запаля за да се появи някакви тресене изобщо. Не е от дисковете 100 процента. 
Като цяло май ще си карам така и тва е😃

И аз това разправям, като е минимална тресе при ускорение, като стане по-голяма започва да тресе и при спиране. И аз минах по тази със смяна на джанти, гуми, втулки и баланси. И разбрах, че са криви дисковете едва след като почна да тресе при спиране.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А някой има ли идея как може да се появява и изчезва само тресенето след 100? Имам такъв проблем на едната кола и идеите са много, но нито една не е особено обещаваща логически. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В общия случай и квадрата става кръг при тая скорост.Опитай на подемник да оставиш да се въртят гумите  и да се подържа скорост около 80 км и да се гледа как се въртят колелетата.Трябва да изключиш системата за стабилност.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз съм го мислил това, но не знам за каретата дали е добре в тази позиция да въртят със 100-140.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-натоварен е лагера  и амортисьора.Каретата им дреме, те така работят.Ако си виждал тръскачка на амортисьори ,е това се случва,изместен център на джантата,затова и правилния баланс е важен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пичове , тези дни се позаграх  колата. Така , първо отидох да ми изправят дисковете , и двата предни бяха криви , но имат много живот затова не ги смених с нови. Промяна никаква. Отидох пак на гумаджия , за мое успокоение взех нов комплект втулки , макар че на сегашните им нямаше нищо , нов баланс , еми пак си тресе по същия начин и тва е ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурен ли си че нямат луфт? Ако си с тежки гуми не е мн лесно да провериш за луфт при главината? Трябва мн плътно да влизат втулките и на главината и на джантата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със 255/35/19 съм . И старите и новите втулки не мърдат. Вече съм в улица без изход 😒

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е голяма  и тежка джанта.Завърти на подемник  колелата с мотора и гледай какво се случва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наскоро, четох за тресене от крива главина (или по скоро неравнометно износена) в следствие на зачистването от ръжда.

Ся дали тук това може да е случаят :nixweiss:

 

п.с. Къде ти изправяха дисковете ?

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, P_PETKOV said:

Къде ти изправяха дисковете ?

Ивалкар 

13 minutes ago, buzzi said:

Това е голяма  и тежка джанта.Завърти на подемник  колелата с мотора и гледай какво се случва.

Точно това се чудя колега , но няма никакво съпротивление със земята и едва ли ще си покаже , но ще пробвам определено 

Share this post


Link to post
Share on other sites

за колко време става в Ивалкар? Задълже ли се слагат нови накладки след това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ивалкар са в Пловдив. За накладките ми е малко странно как може да изкривят диск ... понеже май някой от тези които изправят го беше писал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, OvivO said:

за колко време става в Ивалкар? Задълже ли се слагат нови накладки след това?

Около час .  Не е задължително да се сменят

Share this post


Link to post
Share on other sites

Завъртя ли задните гуми отпред  има ли разлика  във вибрацията?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вземи от някой едни 16-ки оригинални без втулки тогава и пробвай. За да изключиш джантите, че тези тежки 19-ки с втулки, може и да не успееш да ги балансираш.

Edited by mili 75

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.05.2021 г. at 9:59, DLS написа:

А някой има ли идея как може да се появява и изчезва само тресенето след 100? Имам такъв проблем на едната кола и идеите са много, но нито една не е особено обещаваща логически. 

 

Когато има съвсем лек дисбаланс тресенето се проявява само при определена скорост, тъй като се получава резонанс който умножава вибрациите в пъти. Когато не е в резонанс просто не можеш да го усетиш.  При тебе ако се появява около 100 км/ч, най-вероятно изчезва към 130 - 140. Аз имах същия проблем поради паднало олово от джантата.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, beast1122 said:

Пичове , тези дни се позаграх  колата. Така , първо отидох да ми изправят дисковете , и двата предни бяха криви , но имат много живот затова не ги смених с нови. Промяна никаква. Отидох пак на гумаджия , за мое успокоение взех нов комплект втулки , макар че на сегашните им нямаше нищо , нов баланс , еми пак си тресе по същия начин и тва е ..... 

Отиди в Маргел на Ботевградско шосе за втулки ,имат си майстор който мери и ги прави.Само така ще се отървеш максимално от вибрациите(дори 0.1мм оказва влияние).Карал съм OZ джанти и сега от 4G с втулки правени от него.

 

Edited by Raziell

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, audi+ said:

Завъртя ли задните гуми отпред  има ли разлика  във вибрацията?

Въртях ги всякак. Отделно на приятели джантите съм пробвал с нови гуми и пак тресе при тези километри и това е 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо пропускаш

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колкото и смешно да звучи, свали металните скоби които стоят на предните апарати да не дрънкат супортите и ги огъни леко, така че да оказват по- голям напън на супорта.
При мен преди имаше вибрации, и се оказа че нямам даже такива скоби, купих и ги сложих и се подобри положението.
И аз имам тресене, но като теб немога да разбера откъде е?

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кардан ако е куатро да е гледан?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.