Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Гледам на снимката че и размерите са различни. Голямата тря да е 420мм.

Те даже са по малки от малката перка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! За нашите модели (комби 2011г) дали има оригинални такива стопове? Да не са с отделните диоди, а като тези. Както е при 4G примерно или както на снимката при А3. Скоро мернах една като моята, даже същия цвят. Имаше такива стопове. Мисля, че не бяха някакви китайски афтърмаркет. Много приличаха на оригинал,  но не съм виждал никоя друга с такива.

audi-a3-8p-rear-led-lights-sportback-5dr-models-only--(2)-2817-p.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Калин Красимиров написа:

Здравейте! За нашите модели (комби 2011г) дали има оригинални такива стопове?

https://litec.net/produkt/led-rueckleuchten-audi-a6-4f-c6-avant-allroad-04-11-mit-dynamischem-blinker-rot-rauch/

Разгледай това.Аз от тези си купих. Никъде не се споменава че са китайски, сега нямам спомен дали пишеше къде са произведени на самите стопове. Като качество мога да кажа че са много добри,дори и да са китайски.  Вярно е че имитират 4G, ма тя моята е вече на 17 години,така че се примирих с "селския тунинг", още повече че оригиналните взеха да се разпадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Една приятелка има Q2 1.4 и има проблем с колата. До колкото знам не искала да пали изобщо и след близо месец при някви гръцки майстори са й казали, че главния комп бил прецакан. Уш били взели няколко други да ги сложат и тестват, но не успели да ги кодират за колата й. 

Ей това е модула: https://www.ebay.de/itm/224891824519?hash=item345c98e987%3Ag%3AL9sAAOSw6gRbfrem&amdata=enc%3AAQAHAAAAoJfisKyhPOUxfdAEBhnPFtyRpMOcXNSEsUdlDI8cxTStLoG8R4oALOhH0oOjzLak3qMr7UDmNURnOlpcWYo%2B4PjeT11i6RpuffTYzGwURS6HuGReNPwOsOOT%2B3omOs6dObND%2FFWM%2B60tNjYVxON4hSe%2BSn%2Fk2RMCBRr7URnC1Hxw2afdb%2BAE4cfyW8yT8flMQjAoWKR%2BdJw%2F9j5CT6Nre5o%3D|tkp%3ABk9SR8CekZfLYQ&fbclid=IwAR1_GCGEgX07qbdBSYXhyjjNPNF5hqeNi07y8hY9tYvuWIMOlVZQDairU4I с номер 04E907309BJ .

Този модул дали е има CP защита и затова да не са успели да направят въпросното "кодиране" ? От Гръцкото АУди са й казали, че 2ра ръка (друг модул) нямало как да работи на нейната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана - някой искаше да си прави отвори в предния капак?!

Сега видях снимка на седан с голям спойлер на задния капак и стои много стилно! :D

 

5551626F-8592-4950-8C38-5CDFAE4BD886.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам видеорегистратор с букса за запалка и искам да я сложа на 4Ф. Предното ми Ауди имаше куплунк за запалка в джабката и беше лесно. От къде е най-удачно да се пусне захранване 12в. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предпазителите при пасажера като отвориш вратата - има много след контакт. Там съм вързал запалка женска и съм включил видеорегистратора, като можеш да ги сложиш скрити над жабката или леко да се вижда под жабката, както решиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има ли някъде обозначение/схема на Български тези предпазителим да знам кое да ползвам.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.png.451e37bc5c4e763fb33fabd0b05f5aba.png@djbran Дясното табло, пред пасажера повечето са през контакт N12 е за подготовка за телефон - ако нямаш - ползвай него 5А е , ; N2 е предна запалка - винаги има 12V - 20A;

2.png

3.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да си монтирам ски сак в облегалката на задната седалка. Моля някой ако има седан със ски сак и фиксирана облегалка да пусне една снимка отвътре и откъм багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74  Благодаря за указания съвет! Смениха въпросния датчик G28, и сега всичко е ОК . Само за информация - новия датчик е BOSH и по каталог му дават съпротивление между 1 и 2 извод / като засека на буксата е отгоре/ около 1ком - съответно на закупения показа 948 ом. Стария като го извадихме показваше 8,4 Мом. Как е работил не се знае но факт - топла когато си поиска не пали :) . Още веднъж Благодаря и бъдете здрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, нещо го закъсах с моята кошница. Колата пали нормално, но понякога при включване на D колата се опитва да тръгне рязко, ако изключа от скорост двигателя се форсира до 1200-1300 оборота за 200-300 милисекунди и след това се нормализира.. След като се нормализира отзад излиза един огромен облак гъст черен дим. След това спира да пуши и всичко е точно. Турбото ми има луфт и се чудя дали проблемът е, че влиза масло в цилиндрите или имам проблем с дюзите? При проблемни дюзи бяло или черно пуши? Колата е без ДПФ, 239кс CDYA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за мнения по следната грешка: 

000870 - Camshaft Position Sensor B Bank 1 (G300) 
               P0366 - 006 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.09
                    Time: 13:46:44

             Freeze Frame:
                    RPM: 640 /min
                    Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str
                    Temperature: 88.5C
                        Idle
                    Bin. Bits: 00010000
                    Speed: 3.0 km/h
 

Колата е 3.2 AUK мотора.

Проблема се появи малко след като я взех от ремонтзщ за смяна на гумички на клапаните и сегменти. След консултация с майстор занимаващ се с електрониките на автомобили размених двата датчика за разпределените валове, но грешката остана. Неговото мнение е, че двигателя не е зацепен правилно. Колата работи без проблеми и си върви съвсем нормално. Единствения проблем е, че понякога на студено като запаля първия път не държи обороти и тръгва да гасне. Какви са вашите мнения по въпроса?

Редактирано от BaSsPRo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към предишния ми пост и тези две грешки: 

 

008775 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 
               P2247 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 214520 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.09
                    Time: 22:34:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 1024 /min
                    Mass Air / Rev.: 136.3 mg/str
                    Temperature: 49.5C
                        Idle
                    Time: 51.2 s
                    Bin. Bits: 00000100

004503 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1 
               P1197 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 214525 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.10
                    Time: 08:35:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 1408 /min
                    Mass Air / Rev.: 245.3 mg/str
                    Temperature: 45.0C
                        Part Throttle
                    Time: 204.8 s
                    Bin. Bits: 00000010
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...