Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

ветробраните ще я направят да изглежда супер зле.

Ако все пак си решил да слагаш, търси за външен монтаж, защото ако пъхаш под стъклото, ще стане по-шумна.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги, 

Имам следния проблем със спирачките и не мога да си обясня от какво. Има задържане на всички колела най-топъл е преден десен диск, като на дълъг път се усеща вибрация при ускорение и мирис на феродо а при спиране направо сякаш ще изпада колело. Тъй като всички колела греят, но главно предните отписвам това да е апарат. Тресене то окей че сигурно е от дисковете от толкова загряване да са се изкривили. Чувал съм съскане след гасене на колата и каране на климатик но винаги съм мислил че е нещо от климатика има ли вариант да е сервото, да пробвам с друга попма, серво или да търся проблем в абс модула? 

Link to comment
Share on other sites

Модула има електронна и хидравлична част.

Трябва да се предизвика проблема като колата е на крик и да се гледа 

Нема как да ти изпише изпуска клапан на предно ляво колело

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

От известно време при подаване на газ чувах свистене,но го отдадох на леко отворени прозорци.Тези дни се оказа,че не е от там и колата влезе в авариен режим. Грешката,която записа е 000665 Boost pressure regulation

P00299 control range not reached

Какво може да е някой турбо път и как мога да го проверя?Колата е 4ф 3.0 cdya 

Edited by alexander alexandrov
Link to comment
Share on other sites

Колеги относно проблема с спирачките за момента установявам че тръбите от абс модула до помпата 2те греят, а 4те към колелата са студени 

Edited by Slavi_mutev
Link to comment
Share on other sites

Колеги ,трябва да ми се обучи друг ключ към колата,защото си ретрофитнах кейлес.
Въпроса е трябва ли да свалям моторния компютър или може да се случи това и през OBD буксата?
Един ключар ме кара да свалям моторния компютър ,за да го обучи с ключа.

Link to comment
Share on other sites

kessy е голяма благинка и се ползва абсолютно всеки път, поне по два пъти за всеки маршрут.

 

Ключът, който ще обучаваш, мисля работи на по-високо mhz

Link to comment
Share on other sites

има, да. Например тази обява, вариант 2 за dpf off, но намери за твоята година точно и двигател.

Трябва и софтуерно да се спре и колата да знае, че няма дпф.

https://www.olx.bg/d/ad/daunpayp-downpipe-dpf-off-audi-a6-c6-2-7-tdi-3-0-tdi-2004-2011-CID1243-ID8OK57.html

Link to comment
Share on other sites

Благодаря,исках да си взема преди махането му!

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги имам голямата перка  за продаване, ако на някой би му свършила работа, самата перка работи, но нещо по управлението не. Един човек запознат с електрониката я прави и каза, че може би сега работи, но не е тествана на кола.

Link to comment
Share on other sites

Имам нужда от малко помощ, къде се намира бушона за управление на печката с дистанциооното и какво пише на него?

Edited by Sion
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Това е: 4F0615601E
Аз съм с 302 отзад и ще взимам ATE Power Disk, като цената за брой е 133лв и мисля, че е добра. Отпред съм с Power Disk вече 82 000 км и дисковете се държат много добре, но трябва да са с правилните накладки.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...