petertyp44 Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 (Редактирано) Като тръгнеш по Голямо конарско шосе, стигаш до сервиза на Опел и бензиностанция МКО или ЕКО - не знам каква точно беше, но е в червено цялата. Та преди бензиностацията свиваш в дясно и вървиш по този път, подминаваш Опел и накрая на пътя срещу теб ще видиш един вход на някакво си хале. Влиозаш през този вход и тръгваш на ляво покраи това хале или сграда и така стигаш до въпросния сервиз, на който пишеше май: Рециклиране на рейки или само рейки... абе пигташ и те ще ти кажат!Взимаш си час да ти я оправят и за един ден е готова! Редактирано 23 Март 2008 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 Като тръгнеш по Голямо конарско шосе, стигаш до сервиза на Опел и бензиностанция МКО или ЕКО - не знам каква точно беше, но е в червено цялата. Та преди бензиностацията свиваш в дясно и вървиш по този път, подминаваш Опел и накрая на пътя срещу теб ще видиш един вход на някакво си хале. Влиозаш през този вход и тръгваш на ляво покраи това хале или сграда и така стигаш до въпросния сервиз, на който пишеше май: Рециклиране на рейки или само рейки... абе пигташ и те ще ти кажат!Взимаш си час да ти я оправят и за един ден е готова!Колега ако става въпрос за колата от подписа ти-е възможно да стоят по друг начин нещата,но за следващия модел цирка е голям и невярвам някой да се хване за 50лвВсе пак нека опита колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choper Публикувано 25 Март 2008 Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 (Редактирано) Audi 100C4 avant 2000 16V близо ден и половина загуби майсторът ми да го смени този прословут маншон голям чанч е бях там като го сменя и се уверих че е много друдно да се смени маншона(за да се смени свалиха цялата рейка) който не го е сменял по-добре да не се захваща.За смяната ми вземаха 100лв и за маншон още 40лв + 30лв хидравлично масло=170лвза по малко от 100лв никой не ще и да чуе да го сменя Редактирано 25 Март 2008 от choper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peter66 Публикувано 25 Март 2008 Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 (Редактирано) Извинявай,че ще ти отговоря така,но си смени майстора.Да смяната е много трудоемка и гадна,но аз си го смених сам за 3-4 часа.На същия двигатал.Помогнаха ми само за слагането на маншона ,защото само откачих рейката от купето.За труд цената е толкова(даже е и малко),не си се минал,но имам усещането ,че твоя майстор се е бавил за да ги заработи.За да не си кажеш "Тоя за 3 часа ми взема 100 лв." Редактирано 25 Март 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choper Публикувано 27 Март 2008 Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 (Редактирано) Извинявай,че ще ти отговоря така,но си смени майстора.Да смяната е много трудоемка и гадна,но аз си го смених сам за 3-4 часа.На същия двигатал.Помогнаха ми само за слагането на маншона ,защото само откачих рейката от купето.За труд цената е толкова(даже е и малко),не си се минал,но имам усещането ,че твоя майстор се е бавил за да ги заработи.За да не си кажеш "Тоя за 3 часа ми взема 100 лв."прав си може и така да е станало Редактирано 27 Март 2008 от choper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 21 Април 2008 Доклад Share Публикувано 21 Април 2008 Колега, има ли развитие по смяната на маншона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 22 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2008 Колега до никаде не съм стигнал,първо времето досега постояно беше лошо в неделите(тогава има кой да ми помага а и от фирмата обирам половината инструмент) а и посвърших някои по-спешни ремонтчета.Единстввено мога да се похваля,че днес ми направиха ключ за амортисиорите,че с тръбния и чука е голям чанч а И НЕ Е ПРОФЕСИОНАЛНО .Надявам се следващата неделя ама да не се каня,но първо климата,че лятото чука на вратата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 24 Април 2008 Доклад Share Публикувано 24 Април 2008 (Редактирано) Пиши ако има нещо ново. И аз също съм със скъсан маншон и ще го сменям след празниците, но първо искам да помоля за отзиви - става въпрос, че като въртя леко волана при кола, стояща на място и го пусна, той се връща малко обратно и се чува глухо изпукване. Взех човек да върти волана, а аз се ослушах - чува се откъм средата на рейката. Не е много остро или силно, но е отчетливо, нещо като луфт все едно има. Повече се чува при врътване на волана наляво и пускане след това, а при вътване надясно - по-рядко и по-слабо. Та кажете как е при вас, при изправна и при съмнения за повредена рейка, дали това пукане е признак за началото на края на рейката или е нормално износване, или пък е нормално да се чува такъв звук. Доколкото си спомням и преди се чуваше, ама като че ли по-слабо.Само да уточня, че рейката (все още) не тече. Сълзи от маркуча за високо налягане. Редактирано 24 Април 2008 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Април 2008 Доклад Share Публикувано 24 Април 2008 И моя е скъсан, точно по средата, но всичко е абсолютно сухо и шумове, луфт и други екстри няма, да чукна на дърво. След празниците и аз ще го сменям, но ще оставя това на професионалистите Мястото е толкова малко, че няма как дори да го снимам, да не говорим да бръкна да го сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 24 Април 2008 Доклад Share Публикувано 24 Април 2008 Колега, да ти кажа за толкова години работа е нормално да има някакво износване, но щом не тече от нея по - добре си смени маншона. При мен например на старата ми 100-тица като почна да сълзи от рейката , карах още 3 години . Така , че сигурно твоята ще те кара още доста време. В момента на моята при загасен двигател се чува пукане като движа бързо волана наляво- надясно, но като запаля и спира. Хидравличните рейки си обират леките лувтове от налягането на маслото. Да нямаш луфтове на вътрешните кормилни накрайници, към рейката дето се хващат , макар , че те рядко се износват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 24 Април 2008 Доклад Share Публикувано 24 Април 2008 (Редактирано) И аз мислих за кормилни накрайници, но не са те. В такъв случай щеше да се чувства хлабина във волана при по-висока скорост. Сложих ръка върху десния край на рейката като седиш с лице към колата и се усеща ясно и се чува щракването при пускане на волана, като се върне с четвърт оборот обратно към правата посока. Не е супер силно, което ме намежда на мисълта, че може и да е естествено износване. Утре ще звънна в катедра "Хидравлика" на техническия, ако могат да я погледнат утре ще е добре, да кажат за кво става дума. Лошото е че идват празниците и няма да работят, иначе ще им се доверя да сменят маншона. Лошото е че и аз съм на работа през почивните дни и имам възможност за максимум 2-3 часа за работа на ден до 20.00 часа докато се стъмни. Но за 2-3 дена се надявам да успея да го сменя тоя маншон, ако не се закучи нещо. Редактирано 24 Април 2008 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 (Редактирано) И при мен припукваше - особено при загрял двигател като въртях леко волана ляво-дясно, но по съвет на колегата Meku6ko 6: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3898...st&p=496539 , си притегнах големите гайки на амортисьорите и сега е ОК Редактирано 25 Април 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meku6ko 6 Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Здравейте на всички ще ви разкажа моята история от горчивия опит по ремонта на рейка,моята беше започнала да тече и щрака и се налагаше бърза реакция но както всяко нещо в бг преди ремонта се провежда маркетингово проучване за цени и кадърни майстори.След неколкодневно лутане по съмнителни сервизи и обещаващи майстори се хванахме с един мой приятел майсторче и за 3 часа я свалихме без да бързаме главният проблем на тия рейки е че трудно се вадят от коша винтовете с които се закрепрат в страниците обикновенно клеясват и няма сваляне.Първо източваш системата после развиваш въпросните винтове след това откачаш пръта на волана откачаш и накрайниците и а измъкваш през левия маншон на страницата след като я извадиш смяната на маншона и е лесна след това по обратния път успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 С кой двигател ти е колата, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 ми аз с моя скромен опит какво да кажа сменял съм маншона на рейката на старото ми ауди 100 2.2, също така и на една С4-ка 2.0 AAD(не мойта ) и за около 4 часа с подходящия инструмент се справих с помощта на брат ми но наистина страничните болтове, с които се захваща рейката клеясват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Днес говорих с един от специалистите от катедра "Хидравлика" инж. Шаклев, но хората бяха тръгнали да почиват и празнуват вече, та реших да се пробвам през празниците сам да си сменя маншона, пък ако не стане, тогава при тях. Сега гледах по-подробно рейката - не е толкова черен дявола. Има две гайки от дясната страна, към които е малко труден достъпа и трябва да се демонтира сервото. За момента не можах да разбера къде е фиксирано и как да го демонтирам. Така че ще бъда благодарен на някакви указания за свалянето на сервото. После ще мисля за двата гадни болта, като гледам ще е най-добре с вложка 13 мм (ако има място) или с ключ звезда. Централната конзолка дето пише V6 се демонтира сравнително лесно и се открива достъп към кормилните щанги. От лявата страна е един вертикален болт, може да се отвие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Колега , сега се обадих на моя майстор да го питам за сервото , защото един път като ходих при него видях , че сменяше маншон на 2000 куб. 100-тица и до колкото си спомням бяха разколачили вътре таблото. Той ми каза че се бъркало от вътре (КУПЕТО) с дълъг удължител и чупещо рамо за да се развие сервото , а то трябвало да се махне защото не можел да се развие някакъв маркуч за високо налягане от рейката , абе голям хуй била работата. Моят маншон е съвсем малко закъсан и си карам така, ама докога ще видим. Тъкмо после ще пишеш точно каква е процедурата при нашите двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Благодаря, че си се обадил да питаш, LiuboG. И аз сега хвърлих един поглед в Хайнеса за Ауди 100 и там пише съвсем схематично, че сервото се сваля отвътре, което е доста гадно, особено ако трябва да се демонтира и таблото. ако не успея, поне като сваля черното V6 ще почистя хубаво рейката с коресилин, макар че няма много мръсотия по нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 25 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Ех каква хубава темичка стана,малко по малко и положението ми се изясни с ремонта.С малко повечко късмет мисля тази седмица да успея а и да сложа и снимков материал. Хрумна ми и една идея,но сигурно ще я оплюете,за тези на които не им се занимава много и НЯМАТ НУЖДА ОТ ДРУГИ РЕМОНТИ ПО РЕИКАТА да зашият маншона с някаква корда или канап,да не се праши.Пак ще е малко зор но пред този целия ужас който ме чака ще е направо песен.Колега JohnP ако ме изпревариш щракаи с фотото и пиши. КЪСМЕТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meku6ko 6 Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Ех каква хубава темичка стана,малко по малко и положението ми се изясни с ремонта.С малко повечко късмет мисля тази седмица да успея а и да сложа и снимков материал. Хрумна ми и една идея,но сигурно ще я оплюете,за тези на които не им се занимава много и НЯМАТ НУЖДА ОТ ДРУГИ РЕМОНТИ ПО РЕИКАТА да зашият маншона с някаква корда или канап,да не се праши.Пак ще е малко зор но пред този целия ужас който ме чака ще е направо песен.Колега JohnP ако ме изпревариш щракаи с фотото и пиши. КЪСМЕТ Честно казано свалянето на рейката на дизеловия мотор е направо песен в сравнение с свалянето и при бензинвите знам го от сигурен източник -моят доверен майстор като чуе за такава маниполация и му настръхва косата при захватите винаги е мокро и всичко раждясва а и това че трябва да разглобиш половината кола за да си смениш маншона е голяма недомислица на инжинерите на ауди ма кво да се прави хората са предвидили да се посещава сервиз за всичко ама не са предвидили че ние живееме в българия и тепърва се учиме на цивилизовани ремонти та за това препоръчвам на всеки технически грамотен да се опита да направи тази маниполация или поне да участва дейно в нея за да му е мирна после главата.Щото нашите прехвалени майстори я ще счупят нещо и ще го ремонтират с тел или ще забравят да завият нещо и после ще дигат рамене и ще мигат на парцали съпричастно ама кел файда това не е смяна на масло а цялото управление на колата не е шега работа.От моя дългогодишен опит по сервизите съм се убедил че или трябва да им висиш на главата и да им казваш какво да правят или си слагаш главата в торбата и играеш на руска рулетка за това взимайте дейно участие в ремонта все пак за това си плащате успех в начинанието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Ех каква хубава темичка стана,малко по малко и положението ми се изясни с ремонта.С малко повечко късмет мисля тази седмица да успея а и да сложа и снимков материал. Хрумна ми и една идея,но сигурно ще я оплюете,за тези на които не им се занимава много и НЯМАТ НУЖДА ОТ ДРУГИ РЕМОНТИ ПО РЕИКАТА да зашият маншона с някаква корда или канап,да не се праши.Пак ще е малко зор но пред този целия ужас който ме чака ще е направо песен.Колега JohnP ако ме изпревариш щракаи с фотото и пиши. КЪСМЕТ Чувал съм за един вариант много български , аз като го чух паднах от смях ама със сигурност ще свърши работа. Значи навремето един познат си сложи на каретата вместо нови маншони СРЯЗАН КРАЧОЛ ОТ ДЪНКИ пълен с грес и го хвана със скобите от старите маншони и колкото невероятно да е кара с тях доста време и греста вътре не била изсъхнала. Много цървулски метод, ама за рейката даже ще е по- надежно защото мръсотията там е по- малко, пък и не трябва грес. Става въпрос ако не е съвсем скъсан маншона, да се сложи само на закъсания участък, колкото да не влиза прах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Пиши ако има нещо ново. И аз също съм със скъсан маншон и ще го сменям след празниците, но първо искам да помоля за отзиви - става въпрос, че като въртя леко волана при кола, стояща на място и го пусна, той се връща малко обратно и се чува глухо изпукване. Взех човек да върти волана, а аз се ослушах - чува се откъм средата на рейката. Не е много остро или силно, но е отчетливо, нещо като луфт все едно има. Повече се чува при врътване на волана наляво и пускане след това, а при вътване надясно - по-рядко и по-слабо. Та кажете как е при вас, при изправна и при съмнения за повредена рейка, дали това пукане е признак за началото на края на рейката или е нормално износване, или пък е нормално да се чува такъв звук. Доколкото си спомням и преди се чуваше, ама като че ли по-слабо.Само да уточня, че рейката (все още) не тече. Сълзи от маркуча за високо налягане.здравей колега .преди месец ви питах за теча които имах на хидравлична течност.тогава я смених и видях че маншона ми е скъсан .от тогава до сега за месец горе долу вчера долях 500мл.течност което ме навежда на мисълта че реиката се нуждае от ремонт.искам да те попитам дали е възможно от нея при по висока скорост като вляза в дупка имам чувството че имам нещо разбито по предницата а там всичко съм си сменил все едно моста се измества ,нестабилна ми е колата .а относно рейката днес намерих една втора ръка за 180 казаха че ще я дадат не е ли по добре да я взема нея отколкото да рециклирам моята?и аз съм във вашия отбор сам ще си я сменям .но не съм сигурен дали е за смяна ,какво би ме посъветвал ти ?предварително ти благодаря.поздрави Тони.ако не съм нахален и не се натрапвам ми се иска да обмениме мнения и да сравниме ,защото при мен имам чувството за лека хлабавина .тел. ми е 0887 821 345 лека вечер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 26 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2008 Здравей,колегацената ми се струва приемлива 180лв(обикновено цените които аз съм чувал са около тази сума,даже и за опел и рено)най-добрия вариант според мен ще е ако новата я занесеш дати я прегледат и ако трябва да я по закърпят и да си решиш проблема веднъж за винаги.За рециклирането ми се струва,че и в Казънлък трябва да има такава фирма защото при нас бутилките от багерите и самосвалите ги карат там и са доволни.А принципа на деиствие на нашите реики е същия.Някой ако се интересува мога да взема тел. и адрес.За решението да си я подмениш сам ,надявам се скоро тук да има повече инфо.За хлопането,щом казваш,че ВСИЧКО СИ СМЕНИЛ би трябвало след като я смениш да се оправи,но ще видим. КЪСМЕТ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ОТ МЕН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 26 Април 2008 Доклад Share Публикувано 26 Април 2008 По принцип ако ти е разбита рейката би трябвало да имаш чукане или луфт във волана. Това обаче може да е и от кормилните накрайници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 26 Април 2008 Доклад Share Публикувано 26 Април 2008 Здравей,колегацената ми се струва приемлива 180лв(обикновено цените които аз съм чувал са около тази сума,даже и за опел и рено)най-добрия вариант според мен ще е ако новата я занесеш дати я прегледат и ако трябва да я по закърпят и да си решиш проблема веднъж за винаги.За рециклирането ми се струва,че и в Казънлък трябва да има такава фирма защото при нас бутилките от багерите и самосвалите ги карат там и са доволни.А принципа на деиствие на нашите реики е същия.Някой ако се интересува мога да взема тел. и адрес.За решението да си я подмениш сам ,надявам се скоро тук да има повече инфо.За хлопането,щом казваш,че ВСИЧКО СИ СМЕНИЛ би трябвало след като я смениш да се оправи,но ще видим. КЪСМЕТ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ОТ МЕН весели празници и на теб както и на всички колеги от форума .няма страшно ще ги оправиме колиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts