Paho Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Здравейте, искам да попитам колегите с този мотор 150к.с. без чип Примерно на 2-ра предавка на 1000 оборота като смачкате газта на колко оборота започва да се усеща да опъва ?Имам чувството при мен че нещо не е както трябва От 1000 като натисна здраво ,започва да дърпа добре чак към 2300-2500 оборота ? ? ?Благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Здравейте, искам да попитам колегите с този мотор 150к.с. без чип Примерно на 2-ра предавка на 1000 оборота като смачкате газта на колко оборота започва да се усеща да опъва ?Имам чувството при мен че нещо не е както трябва От 1000 като натисна здраво ,започва да дърпа добре чак към 2300-2500 оборота ? ? ?Благодаря за отговорите Нормално еТова да не ти е дизел, какви са тия 1000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 На 2300-2500 започва да ти надува турбото, от тогава е и максималния въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 (Редактирано) Абслоютно вярно е горното твърдение след 2000 се усеща готиното Редактирано 25 Април 2008 от Gecata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisa83 Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 И моята колица дърпа от 2000 оборота.Нормално е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 (Редактирано) На 2300-2500 започва да ти надува турбото, от тогава е и максималния въртящ момент.По каталог го дават, че максималният въртящ момент (210Нм.) е на разположение още при 1750 об./мин. , но предполагам, че това е при новите коли, за нашите каручки, е нормално да е малко след 2000 об./мин. Редактирано 25 Април 2008 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicker Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Напълно нормално е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 По каталог го дават, че максималният въртящ момент (210Нм.) е на разположение още при 1750 об./мин. , но предполагам, че това е при новите коли, за нашите каручки, е нормално да е малко след 2000 об./мин.Ми аз мойто го чувам да се вкключва малко преди 2000 оборота. Не, че се хваля нещо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 (Редактирано) Усеща се турбото от 2000 оборота нататък и при мен,а то при всички си работи постоянно,но едва след тези обороти започва да прави достатъчно бууст за да се и усети освен да се чува . Редактирано 25 Април 2008 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Април 2008 Доклад Share Публикувано 26 Април 2008 НЕ си прав колега.. включва се турбото.. ето виж на колегата му се ВКЛЮЧВА малко преди 2000.. аз даже мисля да си го изведа на ЦК ключе, да мога да си го ВКЛЮЧВАМ когато си искам.. откаде накъде то ша ми казва кога ще се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Незнам при вас как усещате,че колата ви тръгва след 2000-2500 оборота, аз моята почвам да я усещам след 4-4500. Май понятията за вървеж са различни за всеки. Или може би ако често караш коли с по 3-400 коня се извращаваш Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 ами предлагам ти да се качиш на няколко такива 4-ки и ще разбереш къде е истината.. а тя понякога е посредата в интерес на истината няма как да я усещаш да тръгва при 4500 оборота, ако си е стандартна заводска добре работеща.. просто при тези обороти вече бууста е около 0.3-0.4 и наистина няма тяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Хмм,това е странно. Ще взема да се допитам до някой спец по тея мотори да я види тогава. Но наистина имам чувство ,че тръгва там някъде. До 4000 нещо се ми малее Весели празници на всичкиКолата си върви добре,но нещо тягата не е както трябва. Или просто очаквам повече от тези 150 кончета,който вероятно отдавна не са толкова. Дино теста му е майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vali_di Публикувано 5 Май 2008 Доклад Share Публикувано 5 Май 2008 пичове всеки има различна представа за вьрвене нали така, искам само да спонема лекичко че сме свикнали с нашите колици и все ни малее с напредване на времето от както ги имаме.Аз сьм такьв случаи но в интерес на истината на 2ра от 2000 оборота на 3та от 2300 някьде се усеща тягата на турбото.Е идиотщина от сорта на 130 км/ч на 5та да рьгнеш 4та и да излетиш сьм го правел ама сигурно двигателя ме е псувал яко тогава но.... верно излита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 ами ако от 130 на 5 -та и да вкараш 4 та е идиотштина -да така е, но пробвай нешто още по - готЕно-караш си на 5 та с 110, някъв отворко с 318 те изпреварва, а ти само небрежно връшташ 4 -та-,изчакваш, връшташ 3 -та на 110,газ до 130, 4 -та до 150 ,после 5 та и си на 18о за нула време, а 318 ката е 1 километър зад теб, хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Леко ша скинеш оборотомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Ако 318i мине покрай мен и карам с 110 или 130 на 5-та и мотора ми е 1.8Т дори и без чип, няма да се наложи изобщо да връщам... 110 на 5-та е около 2800 оборота все пак При мен турбото се усеща след 2000 об/мин, вътре почти не се чува, но е приятно като минавам през тунел и сваля леко прозорците, не че върви много, но звука е приятен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest bscsystem Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Ми аз мойто го чувам да се вкключва малко преди 2000 оборота. Не, че се хваля нещо..Нали знаеш кои турбини се чуват толкова от рано и бучат много ? ....... rip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Пичове това са много ниски обороти ... дори да има боост ... дори да има въртящ момент ... просто при тия обороти няма как да се усети голяма тяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Пичове това са много ниски обороти ... дори да има боост ... дори да има въртящ момент ... просто при тия обороти няма как да се усети голяма тяга.Съгласен - тя за въртящ момент си има и при ниски обороти (1800 да речем)- тегли по баирите и изобщо не измаля и си набира.Но истинската тяга и според мен започва от 3500 нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 Мойто развърта на 4000 и след това свършва оборотомера Сега сериозно... като си взех колата наистина тръгваше още преди 2000... грубо 1800-1900... след това взе малко след 2000... а както е казал колегата 2500 малко странно вече ми се вижда... при мен беше пробил блоу-оф-а... има някаква вероятност от някъде да "издиша" турбото леко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 ок , пичове кажете къде в София могат да го прегледат това турбо в какво състояние е и да му направят някой друг тест....и за каква пара става въпросната процедура някой знае ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 никой не казва ? хммм.. никой ли не знае ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 (Редактирано) Диагностиката е 20-30лв... Препоръчани клубни майстори бол... харесай си някой и действай Има и тема с координати Като се замисля... чак сега забелязах, че колата ти е А4, а не А3... и малко или много е по-тежичка, та сигурно е нормално да развърта една идея по-късно... знам ли... всеки случай една диагностика надали ще ти навреди, макар че пък, ако нямаш други оплаквания, може и да си я спестиш. Редактирано 8 Май 2008 от Shagrath Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 20-30лв ама при свалено турбо ... А иначе това, че е по-тежка ... може да направи бууст дори мааалко по-рано щото има повече товар ... като все едно да тръгнеш с колата по някоя стръмна улица.Но тук говорим за нищожни разлики ... пък и разликата в теглото не е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts