Jump to content

1.8Т


Paho

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам колегите с този мотор 150к.с. без чип :2gunsfiring_v1: Примерно на 2-ра предавка на 1000 оборота като смачкате газта на колко оборота започва да се усеща да опъва ?

Имам чувството при мен че нещо не е както трябва :flehan:

От 1000 като натисна здраво ,започва да дърпа добре чак към 2300-2500 оборота ? ? ?

Благодаря за отговорите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам колегите с този мотор 150к.с. без чип :2gunsfiring_v1: Примерно на 2-ра предавка на 1000 оборота като смачкате газта на колко оборота започва да се усеща да опъва ?

Имам чувството при мен че нещо не е както трябва :flehan:

От 1000 като натисна здраво ,започва да дърпа добре чак към 2300-2500 оборота ? ? ?

Благодаря за отговорите :flehan:

Нормално е:bia:

Това да не ти е дизел, какви са тия 1000 оборота:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2300-2500 започва да ти надува турбото, от тогава е и максималния въртящ момент.

По каталог го дават, че максималният въртящ момент (210Нм.) е на разположение още при 1750 об./мин. , но предполагам, че това е при новите коли, за нашите каручки, е нормално да е малко след 2000 об./мин.

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог го дават, че максималният въртящ момент (210Нм.) е на разположение още при 1750 об./мин. , но предполагам, че това е при новите коли, за нашите каручки, е нормално да е малко след 2000 об./мин.

Ми аз мойто го чувам да се вкключва малко преди 2000 оборота. Не, че се хваля нещо..

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усеща се турбото от 2000 оборота нататък и при мен,а то при всички си работи постоянно,но едва след тези обороти започва да прави достатъчно бууст за да се и усети освен да се чува .

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ си прав колега.. включва се турбото.. ето виж на колегата му се ВКЛЮЧВА малко преди 2000.. аз даже мисля да си го изведа на ЦК ключе, да мога да си го ВКЛЮЧВАМ когато си искам.. откаде накъде то ша ми казва кога ще се включва. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам при вас как усещате,че колата ви тръгва след 2000-2500 оборота, аз моята почвам да я усещам след 4-4500. Май понятията за вървеж са различни за всеки. Или може би ако често караш коли с по 3-400 коня се извращаваш :respekt: Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами предлагам ти да се качиш на няколко такива 4-ки и ще разбереш къде е истината.. а тя понякога е посредата B)

в интерес на истината няма как да я усещаш да тръгва при 4500 оборота, ако си е стандартна заводска добре работеща.. просто при тези обороти вече бууста е около 0.3-0.4 и наистина няма тяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм,това е странно. Ще взема да се допитам до някой спец по тея мотори да я види тогава. Но наистина имам чувство ,че тръгва там някъде. До 4000 нещо се ми малее B) Весели празници на всичкиКолата си върви добре,но нещо тягата не е както трябва. Или просто очаквам повече от тези 150 кончета,който вероятно отдавна не са толкова. Дино теста му е майката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове всеки има различна представа за вьрвене нали така, искам само да спонема лекичко че сме свикнали с нашите колици и все ни малее с напредване на времето от както ги имаме.Аз сьм такьв случаи но в интерес на истината на 2ра от 2000 оборота на 3та от 2300 някьде се усеща тягата на турбото.Е идиотщина от сорта на 130 км/ч на 5та да рьгнеш 4та и да излетиш сьм го правел ама сигурно двигателя ме е псувал яко тогава :blackey: но.... верно излита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако от 130 на 5 -та и да вкараш 4 та е идиотштина -да така е, но пробвай нешто още по - готЕно-караш си на 5 та с 110, някъв отворко с 318 те изпреварва, а ти само небрежно връшташ 4 -та-,изчакваш, връшташ 3 -та на 110,газ до 130, 4 -та до 150 ,после 5 та и си на 18о за нула време, а 318 ката е 1 километър зад теб, хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 318i мине покрай мен и карам с 110 или 130 на 5-та и мотора ми е 1.8Т дори и без чип, няма да се наложи изобщо да връщам... 110 на 5-та е около 2800 оборота все пак :)

При мен турбото се усеща след 2000 об/мин, вътре почти не се чува, но е приятно като минавам през тунел и сваля леко прозорците, не че върви много, но звука е приятен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз мойто го чувам да се вкключва малко преди 2000 оборота. Не, че се хваля нещо..

:bia:

Нали знаеш кои турбини се чуват толкова от рано и бучат много ? ....... rip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове това са много ниски обороти ... дори да има боост ... дори да има въртящ момент ... просто при тия обороти няма как да се усети голяма тяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове това са много ниски обороти ... дори да има боост ... дори да има въртящ момент ... просто при тия обороти няма как да се усети голяма тяга.

Съгласен - тя за въртящ момент си има и при ниски обороти (1800 да речем)- тегли по баирите и изобщо не измаля и си набира.

Но истинската тяга и според мен започва от 3500 нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто развърта на 4000 и след това свършва оборотомера :(:hilezh:

Сега сериозно... като си взех колата наистина тръгваше още преди 2000... грубо 1800-1900... след това взе малко след 2000... а както е казал колегата 2500 малко странно вече ми се вижда... при мен беше пробил блоу-оф-а... има някаква вероятност от някъде да "издиша" турбото леко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок , пичове кажете къде в София могат да го прегледат това турбо в какво състояние е и да му направят някой друг тест....и за каква пара става въпросната процедура :hilezh:

някой знае ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката е 20-30лв... Препоръчани клубни майстори бол... харесай си някой и действай :hilezh: Има и тема с координати :(

Като се замисля... чак сега забелязах, че колата ти е А4, а не А3... и малко или много е по-тежичка, та сигурно е нормално да развърта една идея по-късно... знам ли... всеки случай една диагностика надали ще ти навреди, макар че пък, ако нямаш други оплаквания, може и да си я спестиш.

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20-30лв ама при свалено турбо ... А иначе това, че е по-тежка ... може да направи бууст дори мааалко по-рано щото има повече товар ... като все едно да тръгнеш с колата по някоя стръмна улица.Но тук говорим за нищожни разлики ... пък и разликата в теглото не е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...