CVT Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) 39 minutes ago, VAGCOM said: ... Щом версия 11.11.3 е страхотна и без проблеми, защо малко след това са пуснали 11.11.4 и продължали с 11.11.5, 11.11.6 и т.н.т. Все чистят проблеми в 11-ката. ... Тази логика е толкова абсурдна че даже и няма да си правя труда да я опровергавам по-подробно. Само ще ти кажа че същото ще можеш да кажеш и за сегашната версия след като излезе следващата. Относно последния пост - нямам по-големи претенции от теб. Колегата @ForceAttack имаше проблем, аз му казах как до го реши. Ти след това започна да се заяждаш с мен и да пишеш абсолютни глупости с цел да генерираш продажби от хора които нямат нужда от това което продаваш. Редактирано 26 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Абсурдно е да отричаш тази реалност. 11-ката е пълна бъгове и е многократно обновявана. тя е толкова стара, че е безсмислено въобще да се коментира. Да има бъгове и в сегашната версия, но какъв е проблема, ще имаш възможност да ползваш следващата . Колега, заяждането започна от теб, виж си постовете. Да, признавам че помогнах темата да се флудне, отговаряйки на откровено ламерски твърдения. Но ги тиражираш отдавна. Приключвам и може да ме "затапваш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Лека вечер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ForceAttack Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Извинявам се за главоболията които създадох. Кабела е от склад66 (HEX-USB+CAN) за 100 лева и използвам Vag-com версия 15.4.7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGCOM Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Писал съм ви на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Колеги имам питане относно два кабела за диагностика , питането ми е каква е разликата между двата и кой е по добър, автомобила ми е ауди а3 1.8 АГН мотор 98 година ето ли линковете на обявите 1: https://www.olx.bg/ad/vcds-vag-com-11-11-3-hex-can-dual-k-usb-kabel-ID2N4vj.html 2: https://www.olx.bg/ad/vag-com-vcds-12-12-kabel-za-avtodiagnostika-vag-kom-12-12-vw-audi-skod-ID4mlcK.html ще съм ви много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Абсолютно без никакво значение е за твоята кола. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) А в какво се състоят разликите в двата кабела и ще работят ли с по-новите аудита?? Редактирано 25 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 "да нулирате и задавате нови сервизни интервали" Това не успявам да го направя с HEX-USB+CAN - най-новият софтуер/16.8.3/ и KKL/vag-com 409/.Давам да се ресетне,но FIS-а си пише"SERVICE" Успях от бутоните на таблото...Къде бъркам с кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Преди 1 час, zezo_inter написа: А в какво се състоят разликите в двата кабела и ще работят ли с по-новите аудита?? И все пак бих искал да зная кой е по-добрия кабел? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Този на sklad66 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) аз не съм посочил такъв и каква е разликата Редактирано 25 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 (Редактирано) И все пак можете ли да ми кажете струват ли си двата посочени от мен кабела и следователно кой да избера? Редактирано 25 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Струват си - вземи втория. Не знам защо имам чувството че пиша това за втори път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 (Редактирано) Появи ми се една грешка на климатроника ,която не знам какво означава ,но проблема е че не мога и да я изтрия . Като вляза в модула AUTO HVAC почва да мисли/зарежда и някой път изписва "too many communication errors" . Когато ми зареди и вляза в полето на грешки седи бял екран и не показва грешката . Показва я само когато съм дал автоматично да търси грешки и то не всеки път защото някой път не може да прочете модула . Кабела ми е черен версия VAG 12.1 P.S. Колата е Ауди а3 8L 1997 година дизел с климатроник Редактирано 27 Ноември 2016 от ianiovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Това е мега чест проблем при 8l. Прецаква се моторчето, което движи двете клапи за рециркулация - външната клапа под филтъра и тази под жабката. Но за да стигнеш до него трябва да свалиш тялото на парното/климата. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Момци мъча се да подкарам vcds 12.10,3 на уиндоус 10 но ми дава грешка в драйвъра. Какво се прави в такъв случай? Кабела ми е китаец, а до колкото знам не трябва да им се ъпдейтва версията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Пробвай с други драйвери. От драйвери няма да го прецакаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 19 hours ago, TiL said: Момци мъча се да подкарам vcds 12.10,3 на уиндоус 10 но ми дава грешка в драйвъра. Какво се прави в такъв случай? Кабела ми е китаец, а до колкото знам не трябва да им се ъпдейтва версията. Една страница назад има линк с клип за изключване на подписването на драверите в уиндолс 10. Трябва да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Благодаря много. Само да вметна... Нещата се случват на таблет, трябва в биоса да се активира инициализирането на усб устройства, да се върже усб клавиатура и тогава да се прилага метода за подписа на драйвърите. Иска да се натисне ф7 а нямаш софтуерна клавиатура.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Днес си ъпдейтнах Label файловете. Сваляни са от различни места в нета. Повечето са на английски, но има и файлове на руски. Може да ги свалите от тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Здравейте,колеги! Имаше някъде преработка на лейбъл файловете, за да се показват стойностите на VCDS на канал 000/балончета/.Колегата @bsdnikolov ги беше качил след моя молба.Не успявам да намеря с търсачката темата, пък и форматирах диска и изгубих архива...Моля, ако някой знае как да се справя да пише или на лични или тук.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Какъв ти беше двигателя? Би трябвало някъде да пазя преработения лейбъл файл. А за питането ти, как се добавят, поставяш запетайка и след нея Specification (Idle): 37...43 (777...910 RPM). 000,0,Basic Functions,Switch to Basic Settings for Start of Injection 000,1,Engine speed,Specification (Idle): 37...43 (777...910 RPM) 000,2,Start of Injection,Specification (Idle): 0...88 (3°ATDC...4°BTDC) 000,3,Throttle Position,Specification (Idle): 0 (0 %) | Specification (Full Load): 255 (100 %) 000,4,Injected Quantity,Specification (Idle): 11...45 (2.2..9 mg/str.) | Specification (Full Load): 180...210 (36...42 mg/str.) 000,5,Manifold pressure,Specification (Full Load): 158...194 (1650...2000 mbar) 000,6,Atmospheric Pressure (BARO metric),Specification (Full Load) 183...224 (910...1110 mbar) 000,7,Coolant Temp.,Specification: 80...35 (80...110 °C) 000,8,Intake Manifold Temp.,Specification: 182...50 (10...100 °C) 000,9,Fuel Temp.,Specification (Idle): 91...201 (20...80 °C) 000,10,Air Mass (EGR On - 2 Min. after start-up),Specification (Idle): 69...135 (230...450 mg/str.) Редактирано 10 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 AWX 1,9 tdi 130hp-това ми е лейбъла ;038-906-019: Engines: AVF/AWX(130hp) ;Eric Maurier eric@ross-tech.com / http://www.vag.com.fr ; ; ;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C ;0,1-Engine Speed ;36-42(790-870rpm) ;All 4WD models ;41-46(860-945rpm) ;0,2-Start of Injection ;113-133(4°BTDC-2°ATDC) ;0,3-Trottle Position ;0(0%) ;0,4-Injection Quantity ;11-33(3.0-9.0 mg/H) ;0;5-Manifold Absolute Press.;88-113(900-1150mbar) ;0,6-Atmospheric Pressure ;181-222(900-1110mbar) ;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C) ;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C) ;0,9-Fuel Temperature ;85-170 (20-80°C) ;0,10-Air Mass(EGR on) ;63-105(210-350 mg/H) ;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip) ; ;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm ;0,1-Engine Speed ;136-150(2850-3150rpm) ;0,2-Start of Injection ;85-60(13°BTDC-21°BTDC) ;0,3-Trottle Position ;255(100%) ;0,4-Injection Quantity ;171-219(47-60mg/H) ;0;5-Manifold Absolute Press.;206-255(2100-2600mbar) ;0,6-Atmospheric Pressure ;183-223(900-1110mbar) ;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C) ;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C) ;0,9-Fuel Temperature ;85-199(20-100°C) ;0,10-Air Mass ;>255(900 mg/H) ; 1,0,Injected quantity 1,1,Engine speed,790-870 ;4WD:860-945 1,2,Injected quantity,3.0-9.0 1,3,Spec. Inj. duration,3-8 °Ck. 1,4,Coolant temp,80-110°C 2,0,Idle Speed (See label file for #3) 2,1,Engine speed,790-870 ;4WD:860-945 2,2,Throttle pos,0% 2,3,Operating Cond/AC,speed/throttle/AC ;xxx ; 1 AC compressor switched on ; 1 Throttle Position switch closed ;1 Inc. idle speed as AC switched on 2,4,Coolant Temp,80-110°C 3,0,EGR (Exhaust Gases Recycling) 3,1,Engine speed,790-870 ;4WD:860-945 3,2,MAF (specified),230-310 3,3,MAF (actual),210-350 3,4,EGR duty cycle,40-75% 4,0,Unit Injectors valves command 4,1,Engine speed,790-870 ;4WD:860-945 4,2,Spec start of inj.,4BTDC-2ATDC 4,3,Spec inj. duration,3-8 °Ck. 4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck. ; ;Group 4 : full load, 3rd gear, 3000 rpm ;4,1:2850-3150rpm ;4,2:Spec start of inj. 13-21 ° BTDC ;4,3:Spec inj duration 19-22.5 ° Ck. ;4,4:Synchro angle -3..+3 °Ck. 5,0,Starting conditions 5,1,Engine speed,rpm 5,2,Start inj,quantity 5,3,Start synchro., 5,4,Coolant temp,°C 6,0,Switch Positions (See label file for #2, #3) 6,1,Speed, km/h 6,2,Brake Pedal,F/F47/F36 ; xxx ; 1 Brake light switch F closed ; 1 Cruise,DFI brake switch open ; 1 Clutch vacuum vent valve switch-f36-, open 6,3,Cruise Control,Cl/Br/Re/Ac/on/on ; xxxxxx ; 1 CC Switched switched on ; 1 CC and memory switched off ; 1 Acceleration ; 1 Resume speed ; 1 Brake pedal operated ; 1 Clutch pedal operated 6,4,Cruise System,0 ;1.0 = normal ;17.0 = brake pressed? 7,0,Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp) 7,1,Fuel Temp,~Amb.Temp.*C ;-5.4*C short circuit or Fuel Temp. Sensor -G81- inoperative 7,2,Fuel cooling state,On:100%-Off:0% 7,3,Intake Air Temp,~Amb.Temp.*C ;~136.8*C Intake Air Temp. Sens0r -G72- inoperative 7,4,Coolant Temp,~Amb.Temp.*C ;Short circuit or ECT sensor -G62- inoperative 8,0,Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load) 8,1,Engine speed,2850-3150 8,2,IQ driver's req,65-70 8,3,IQ via rpm(Torq),47-51 8,4,IQ via MAF,47-60 9,0,Injected Quantity Limitation 9,1,Engine speed,rpm 9,2,Injection Quantity,CC active 9,3,Inj. limit,during a/t shift 9,4,Max IQ, 10,0,Air system (3rd gear - 3000rpm - full load) 10,1,MAF,900-1250 10,2,Atmos. pressure,sensor -f96- 10,3,Intake air press.,2100-2600 10,4,Throttle,100% 11,0,Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 11,1,Engine speed,2850-3150 11,2,Spec. intake press.,2200-2400 11,3,Actual intake press.,2100-2600 11,4,D.cycle MAP,35-80% 12,0,Glow Plugs (see label file for #1) 12,1,Glow status,all 1's=off ; xxxxxxxx ; 11111111 Glowing off ; 00010000 Pre-glow ; 01110000 Start of glow ; 11110000 Interim glow ; 10110000 Post-glow ; 00110000 Readiness glowing 12,2,Pre-glow period, 12,3,Supply Voltage, 12,4,Coolant Temp,*C 13,0,Idle Speed Smooth Running Control 13,1,Cyl 1,-2.8 to +2.8 mg/H 13,2,Cyl 2,-2.8 to +2.8 mg/H 13,3,Cyl 3,-2.8 to +2.8 mg/H 13,4,Cyl 4,-2.8 to +2.8 mg/H 15,0,Fuel Consumption 15,1,Engine speed,rpm 15,2,Inj Qty (actual), 15,3,Fuel Consumption, 15,4,Inj Qty requested,(accelerator) 16,0,Additional Heater 16,1,Generator loading, 16,2,Aux. heat,(see label file) ; xxxxxxxx ; 1 Not relevant ; 1 Not relevant ; 1 Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty ; 1 Engine start in last 10 seconds ; 1 Engine below 870 rpm ; 1 Battery below 9 volts ; 1 Generator faulty ; 1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C 16,3,Activation,Hi/Lo ; xx ; 1 High heat output,J360 on ; 1 Low heat output,J359 on 16,4,Voltage supply,from ECM 18,0,PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 18,1,Cyl 1,0, 18,2,Cyl 2,0, 18,3,Cyl 3,0, 18,4,Cyl 4,0, ;if != 0, inoperative valve/open circuit/lack of fuel/bubbles 125,0,Communication - CAN bus messages 125,1,Gearbox status,1 125,2,ABS status,1 125,3,Instr. status,1 125,4,Airbag status,1 ; ; ;--------------------------------------------------- ; ; adaptation ; ;--------------------------------------------------- ; ; ;A000,0,Reset Learned Values ;A000,5,Reset Learned Values ;A000,6,To Reset the learned Values Save this Adaptation Channel. ; A001,Injection Quantity ; A002,0,Idle Speed Adjustment A002,1,Engine Speed,(actual) A002,2,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79) A002,3,Operation Status A002,4,Coolant,Temperature (G62) ; A003,0,Exhaust Gas Recirculation (EGR) ; A004,0,Start of Injection ; A005,Injection Quantity at Engine Start ; A012,0,Pre-Glow Period A012,1,Glow Status A012,2,Pre-Glow Period A012,3,Supply Voltage,(Terminal 30) A012,4,Coolant,Temperature (G62) ; A018,0,Maximum Speed Limiter ;0 ;A018,1, ;14.14 V ;A018,2, ;13.98 V ;A018,3, ;00000000 ;A018,4, ; 0000 A018,5,Maximum Speed Limiter A018,6,The Maximum Speed Limiter Value is a one-way A018,7,downward Adjustment. Once decreased it cannot A018,8,be increased and you're stuck with the new Value. A018,9, A018,10,Do NOT alter this Adaptation Channel unless A018,11,you are REALLY sure what you are doing. ; A050,0,Immobilizer (Vehicle Data learning) A050,1,Status A050,5,Immobilizer (Vehicle Data learning) A050,6,Please enter the Immobilizer PIN/SKC of the Instrument Cluster (OLD PIN/SKC). A050,7,After that the Learning Process is being initiated the new Engine Control A050,8,Module adopts the Vehicle-Identification-Number (VIN) and Immobilizer A050,9,Identification (IMMO-ID) of the Vehicle (from the OLD Instrument Cluster). A050,10,Once the Adaptation is done switch the Ignition OFF for about 2 Minutes. ; A091,0,Immobilizer Status A091,5,Immobilizer Status (Read Only) A091,6,0 = Immobilizer not matched (NEW) A091,7,1 = Immobilizer disabled A091,8,4 = Immobilizer matched (System OK) ; ; ;--------------------------------------------------- ; ; Coding ; ;--------------------------------------------------- ; ; C00,Engine Electronics (J248) Coding C01,00001 = Automatic Transmission C02,00002 = Manual Transmission / Front-Wheel-Drive [FWD] with Manual Climate Control C03,00003 = Manual Transmission / All-Wheel-Drive [AWD] with Electronic Stability Program (ESP) C04,00005 = Manual Transmission / Front-Wheel-Drive [FWD] with Automatic Climate Control (Climatronic) C05,00006 = Manual Transmission / All-Wheel-Drive [AWD] w/o Electronic Stability Program (ESP) ; ; ;--------------------------------------------------- ; ; Login ; ;--------------------------------------------------- ; ; L00,Engine Control Unit (J248) Coding-2 L01,11463 = Cruise Control System (CCS) Activation ;13647 = Adaptive Cruise Control (ACC) Activation L02,16167 = Cruise Control System (CCS) Deactivation L03,12233 = Adaptation Enabling L04, L05,IMMOBILIZER: L06,Prior to adapting a new USED Engine Control Unit the L07,Vehicle specific PIN/SKC (IMMO-Login) of the new USED L08,Engine Control Unit has to be used to enable the adaptation. L09,You'll find the PIN/SKC on the Key Tag of the additional L10,Key (of the Donor Car) or you can acquire it through your L11,responsible Distribution Center or Importer. ; ; ;--------------------------------------------------- ; ; misc ; ;--------------------------------------------------- ; ; SN,EDC15 ; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) 038-906-019-130.lbl Редактирано 11 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване