Jump to content

Recommended Posts

39 minutes ago, VAGCOM said:

...

Щом версия 11.11.3 е страхотна и без проблеми, защо малко след това са пуснали 11.11.4 и продължали с 11.11.5, 11.11.6 и т.н.т. Все чистят проблеми в 11-ката.


...

:hilezh::hilezh::hilezh:

 

Тази логика е толкова абсурдна че даже и няма да си правя труда да я опровергавам по-подробно. Само ще ти кажа че същото ще можеш да кажеш и за сегашната версия след като излезе следващата.

 

Относно последния пост - нямам по-големи претенции от теб. Колегата @ForceAttack имаше проблем, аз му казах как до го реши. Ти след това започна да се заяждаш с мен и да пишеш абсолютни глупости с цел да генерираш продажби от хора които нямат нужда от това което продаваш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурдно е да отричаш тази реалност. 11-ката е пълна бъгове и е многократно обновявана. тя е толкова стара, че е безсмислено въобще да се коментира.
Да има бъгове и в сегашната версия, но какъв е проблема, ще имаш възможност да ползваш следващата :hilezh:.

 

Колега, заяждането започна от теб, виж си постовете.

Да, признавам че помогнах темата да се флудне, отговаряйки на откровено  ламерски твърдения. Но ги тиражираш отдавна.

Приключвам и може да ме "затапваш"  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги имам питане относно два кабела за диагностика ,

 

питането ми е  каква е разликата между двата и кой е по добър, автомобила ми е ауди а3 1.8 АГН мотор  98 година

 

ето ли линковете на обявите

 

1:         https://www.olx.bg/ad/vcds-vag-com-11-11-3-hex-can-dual-k-usb-kabel-ID2N4vj.html

 

 

2:       https://www.olx.bg/ad/vag-com-vcds-12-12-kabel-za-avtodiagnostika-vag-kom-12-12-vw-audi-skod-ID4mlcK.html

 

 

ще съм ви много благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в какво се състоят разликите в двата кабела и ще работят ли с по-новите аудита??

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"да нулирате и задавате нови сервизни интервали"

Това не успявам да го направя с HEX-USB+CAN - най-новият софтуер/16.8.3/ и KKL/vag-com 409/.Давам да се ресетне,но FIS-а си пише"SERVICE"

Успях от бутоните на таблото...Къде бъркам с кабелите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zezo_inter написа:

А в какво се състоят разликите в двата кабела и ще работят ли с по-новите аудита??

И все пак бих искал да зная кой е по-добрия кабел? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак можете ли да ми кажете струват ли си двата посочени от мен кабела и следователно кой да избера?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи ми се една грешка на климатроника ,която не знам какво означава ,но проблема е че не мога и да я изтрия . Като вляза в модула  AUTO HVAC почва да мисли/зарежда и някой път изписва  "too many communication errors" . Когато ми зареди  и вляза в полето на грешки седи бял екран и не показва грешката . Показва я само когато съм дал автоматично да търси грешки  и то не всеки път защото някой път не може да прочете модула  . Кабела ми е черен версия VAG 12.1 

 

 

20161126_150309.jpg

 

 

P.S. Колата е Ауди а3 8L  1997 година дизел с климатроник 

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е мега чест проблем при 8l. Прецаква се моторчето, което движи двете клапи за рециркулация - външната клапа под филтъра и тази под жабката. Но за да стигнеш до него трябва да свалиш тялото на парното/климата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци мъча се да подкарам  vcds 12.10,3 на уиндоус 10 но ми дава грешка в драйвъра. Какво се прави в такъв случай? Кабела ми е китаец, а до колкото знам не трябва да им се ъпдейтва версията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, TiL said:

Момци мъча се да подкарам  vcds 12.10,3 на уиндоус 10 но ми дава грешка в драйвъра. Какво се прави в такъв случай? Кабела ми е китаец, а до колкото знам не трябва да им се ъпдейтва версията.

Една страница назад има линк с клип за изключване на подписването на драверите в уиндолс 10. Трябва да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много. Само да вметна... Нещата се случват на таблет, трябва в биоса да се активира инициализирането на усб устройства, да се върже усб клавиатура и тогава да се прилага метода за подписа на драйвърите.  Иска да се натисне ф7 а нямаш софтуерна клавиатура..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си ъпдейтнах Label файловете. Сваляни са от различни места в нета. Повечето са на английски, но има и файлове на руски. Може да ги свалите от тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги! Имаше някъде преработка на лейбъл файловете, за да се показват стойностите на VCDS на канал 000/балончета/.Колегата @bsdnikolov ги беше качил след моя молба.Не успявам да намеря с търсачката темата, пък и форматирах диска и изгубих архива...Моля, ако някой знае как да се справя да пише или на лични или тук.Благодаря!

vcds.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти беше двигателя? Би трябвало някъде да пазя преработения лейбъл файл.

 

А за питането ти, как се добавят, поставяш запетайка и след нея Specification (Idle): 37...43 (777...910 RPM).

 

000,0,Basic Functions,Switch to Basic Settings for Start of Injection
000,1,Engine speed,Specification (Idle): 37...43 (777...910 RPM)
000,2,Start of Injection,Specification (Idle): 0...88 (3°ATDC...4°BTDC)
000,3,Throttle Position,Specification (Idle): 0 (0 %) | Specification (Full Load): 255 (100 %)
000,4,Injected Quantity,Specification (Idle): 11...45 (2.2..9 mg/str.) | Specification (Full Load): 180...210 (36...42 mg/str.)
000,5,Manifold pressure,Specification (Full Load):  158...194 (1650...2000 mbar)
000,6,Atmospheric Pressure (BARO metric),Specification (Full Load) 183...224 (910...1110 mbar)
000,7,Coolant Temp.,Specification: 80...35 (80...110 °C)
000,8,Intake Manifold Temp.,Specification: 182...50 (10...100 °C)
000,9,Fuel Temp.,Specification (Idle): 91...201 (20...80 °C)
000,10,Air Mass (EGR On - 2 Min. after start-up),Specification (Idle): 69...135 (230...450 mg/str.)

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AWX 1,9 tdi 130hp-това ми е лейбъла

 

;038-906-019: Engines: AVF/AWX(130hp)
;Eric Maurier eric@ross-tech.com / http://www.vag.com.fr
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed            ;36-42(790-870rpm)
;All 4WD models              ;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection      ;113-133(4°BTDC-2°ATDC)
;0,3-Trottle Position        ;0(0%)
;0,4-Injection Quantity      ;11-33(3.0-9.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;88-113(900-1150mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure    ;181-222(900-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.    ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.   ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature        ;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)       ;63-105(210-350 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed            ;136-150(2850-3150rpm)
;0,2-Start of Injection      ;85-60(13°BTDC-21°BTDC)
;0,3-Trottle Position        ;255(100%)
;0,4-Injection Quantity      ;171-219(47-60mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;206-255(2100-2600mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure    ;183-223(900-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.    ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.   ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature        ;85-199(20-100°C)
;0,10-Air Mass               ;>255(900 mg/H)
;

1,0,Injected quantity
1,1,Engine speed,790-870
;4WD:860-945
1,2,Injected quantity,3.0-9.0
1,3,Spec. Inj. duration,3-8 °Ck.
1,4,Coolant temp,80-110°C

2,0,Idle Speed (See label file for #3)
2,1,Engine speed,790-870
;4WD:860-945
2,2,Throttle pos,0%
2,3,Operating Cond/AC,speed/throttle/AC
;xxx
;  1 AC compressor switched on
; 1  Throttle Position switch closed
;1   Inc. idle speed as AC switched on
2,4,Coolant Temp,80-110°C

3,0,EGR (Exhaust Gases Recycling)
3,1,Engine speed,790-870
;4WD:860-945
3,2,MAF (specified),230-310
3,3,MAF (actual),210-350
3,4,EGR duty cycle,40-75%

4,0,Unit Injectors valves command
4,1,Engine speed,790-870
;4WD:860-945
4,2,Spec start of inj.,4BTDC-2ATDC
4,3,Spec inj. duration,3-8 °Ck.
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck.
;
;Group 4 : full load, 3rd gear, 3000 rpm
;4,1:2850-3150rpm
;4,2:Spec start of inj. 13-21 ° BTDC
;4,3:Spec inj duration 19-22.5 ° Ck.
;4,4:Synchro angle -3..+3 °Ck.

5,0,Starting conditions
5,1,Engine speed,rpm
5,2,Start inj,quantity
5,3,Start synchro.,
5,4,Coolant temp,°C

6,0,Switch Positions (See label file for #2, #3)
6,1,Speed, km/h
6,2,Brake Pedal,F/F47/F36
; xxx
;   1  Brake light switch F closed
;  1   Cruise,DFI brake switch open
; 1    Clutch vacuum vent valve switch-f36-, open

6,3,Cruise Control,Cl/Br/Re/Ac/on/on
; xxxxxx
;      1 CC Switched switched on
;     1  CC and memory switched off
;    1   Acceleration
;   1    Resume speed
;  1     Brake pedal operated
; 1      Clutch pedal operated
6,4,Cruise System,0
;1.0 = normal
;17.0 = brake pressed?

7,0,Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)
7,1,Fuel Temp,~Amb.Temp.*C
;-5.4*C short circuit or Fuel Temp. Sensor -G81- inoperative
7,2,Fuel cooling state,On:100%-Off:0%
7,3,Intake Air Temp,~Amb.Temp.*C
;~136.8*C Intake Air Temp. Sens0r -G72- inoperative
7,4,Coolant Temp,~Amb.Temp.*C
;Short circuit or ECT sensor -G62- inoperative

8,0,Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load)
8,1,Engine speed,2850-3150
8,2,IQ driver's req,65-70
8,3,IQ via rpm(Torq),47-51
8,4,IQ via MAF,47-60

9,0,Injected Quantity Limitation
9,1,Engine speed,rpm
9,2,Injection Quantity,CC active
9,3,Inj. limit,during a/t shift
9,4,Max IQ,

10,0,Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
10,1,MAF,900-1250
10,2,Atmos. pressure,sensor -f96-
10,3,Intake air press.,2100-2600
10,4,Throttle,100%

11,0,Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
11,1,Engine speed,2850-3150
11,2,Spec. intake press.,2200-2400
11,3,Actual intake press.,2100-2600
11,4,D.cycle MAP,35-80%


12,0,Glow Plugs (see label file for #1)
12,1,Glow status,all 1's=off
; xxxxxxxx
; 11111111 Glowing off
; 00010000 Pre-glow
; 01110000 Start of glow
; 11110000 Interim glow
; 10110000 Post-glow
; 00110000 Readiness glowing
12,2,Pre-glow period,
12,3,Supply Voltage,
12,4,Coolant Temp,*C

13,0,Idle Speed Smooth Running Control
13,1,Cyl 1,-2.8 to +2.8 mg/H
13,2,Cyl 2,-2.8 to +2.8 mg/H
13,3,Cyl 3,-2.8 to +2.8 mg/H
13,4,Cyl 4,-2.8 to +2.8 mg/H

15,0,Fuel Consumption
15,1,Engine speed,rpm
15,2,Inj Qty (actual),
15,3,Fuel Consumption,
15,4,Inj Qty requested,(accelerator)

16,0,Additional Heater
16,1,Generator loading,
16,2,Aux. heat,(see label file)
; xxxxxxxx
; 1        Not relevant
;  1       Not relevant
;   1      Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty
;    1     Engine start in last 10 seconds
;     1    Engine below 870 rpm
;      1   Battery below 9 volts
;       1  Generator faulty
;        1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo
; xx
; 1  High heat output,J360 on
;  1 Low heat output,J359 on
16,4,Voltage supply,from ECM

18,0,PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)
18,1,Cyl 1,0,
18,2,Cyl 2,0,
18,3,Cyl 3,0,
18,4,Cyl 4,0,
;if != 0, inoperative valve/open circuit/lack of fuel/bubbles

125,0,Communication - CAN bus messages
125,1,Gearbox status,1
125,2,ABS status,1
125,3,Instr. status,1
125,4,Airbag status,1
;
;
;---------------------------------------------------
;
; adaptation
;
;---------------------------------------------------
;
;
;A000,0,Reset Learned Values
;A000,5,Reset Learned Values
;A000,6,To Reset the learned Values Save this Adaptation Channel.
;
A001,Injection Quantity
;
A002,0,Idle Speed Adjustment
A002,1,Engine Speed,(actual)
A002,2,Accel. Pedal Pos.,Sensor 1 (G79)
A002,3,Operation Status
A002,4,Coolant,Temperature (G62)
;
A003,0,Exhaust Gas Recirculation (EGR)
;
A004,0,Start of Injection
;
A005,Injection Quantity at Engine Start
;
A012,0,Pre-Glow Period
A012,1,Glow Status
A012,2,Pre-Glow Period
A012,3,Supply Voltage,(Terminal 30)
A012,4,Coolant,Temperature (G62)
;
A018,0,Maximum Speed Limiter
;0
;A018,1,
;14.14 V
;A018,2,
;13.98 V
;A018,3,
;00000000
;A018,4,
;    0000
A018,5,Maximum Speed Limiter
A018,6,The Maximum Speed Limiter Value is a one-way
A018,7,downward Adjustment. Once decreased it cannot
A018,8,be increased and you're stuck with the new Value.
A018,9,
A018,10,Do NOT alter this Adaptation Channel unless
A018,11,you are REALLY sure what you are doing.
;
A050,0,Immobilizer (Vehicle Data learning)
A050,1,Status
A050,5,Immobilizer (Vehicle Data learning)
A050,6,Please enter the Immobilizer PIN/SKC of the Instrument Cluster (OLD PIN/SKC).
A050,7,After that the Learning Process is being initiated the new Engine Control
A050,8,Module adopts the Vehicle-Identification-Number (VIN) and Immobilizer
A050,9,Identification (IMMO-ID) of the Vehicle (from the OLD Instrument Cluster).
A050,10,Once the Adaptation is done switch the Ignition OFF for about 2 Minutes.
;
A091,0,Immobilizer Status
A091,5,Immobilizer Status (Read Only)
A091,6,0 = Immobilizer not matched (NEW)
A091,7,1 = Immobilizer disabled
A091,8,4 = Immobilizer matched (System OK)
;
;
;---------------------------------------------------
;
; Coding
;
;---------------------------------------------------
;
;
C00,Engine Electronics (J248) Coding
C01,00001 = Automatic Transmission
C02,00002 = Manual Transmission / Front-Wheel-Drive [FWD] with Manual Climate Control
C03,00003 = Manual Transmission / All-Wheel-Drive [AWD] with Electronic Stability Program (ESP)
C04,00005 = Manual Transmission / Front-Wheel-Drive [FWD] with Automatic Climate Control (Climatronic)
C05,00006 = Manual Transmission / All-Wheel-Drive [AWD] w/o Electronic Stability Program (ESP)
;
;
;---------------------------------------------------
;
; Login
;
;---------------------------------------------------
;
;
L00,Engine Control Unit (J248) Coding-2
L01,11463 = Cruise Control System (CCS) Activation
;13647 = Adaptive Cruise Control (ACC) Activation
L02,16167 = Cruise Control System (CCS) Deactivation
L03,12233 = Adaptation Enabling
L04,
L05,IMMOBILIZER:
L06,Prior to adapting a new USED Engine Control Unit the
L07,Vehicle specific PIN/SKC (IMMO-Login) of the new USED
L08,Engine Control Unit has to be used to enable the adaptation.
L09,You'll find the PIN/SKC on the Key Tag of the additional
L10,Key (of the Donor Car) or you can acquire it through your
L11,responsible Distribution Center or Importer.
;
;
;---------------------------------------------------
;
; misc
;
;---------------------------------------------------
;
;
SN,EDC15
;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...